wtorek, 18 kwietnia 2023

Podziękowania szpitalne

 

Witajcie, kochani!
Taka kartka powstała dla pani onkolog, która opiekuje się Mamą:




A taka dla pielęgniarek z oddziału chirurgicznego, który to odział dzisiaj Mama opuściła:




Tak, problemów u nas nie brakuje, bo i moje zdrowie się posypało i czasem mam wrażenie, że już nie dam rady. Siedząc przy Mamie w szpitalu przeglądałam sobie początki mojego bloga (w niedzielę minęło siedem lat od jego założenia) i myślałam zdumiona: „Ta radosna, optymistyczna osoba to naprawdę byłam ja? Niemożliwe!” Dzisiaj czuję się raczej jak pusta wydmuszka.

Ten blog to moja jedyna odskocznia i dlatego staram się pomimo zmęczenia i braku czasu coś tworzyć i wrzucać. Więc zgłaszam karteczki do zabawy u Reni.


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani. Westchnijcie czasem za mnie w modlitwie…
Małgosia

Ps. Kwiaty na obu kartkach oczywiście od Jadzi.

66 komentarzy:

  1. Piękne karteczki stworzyłaś :) Obdarowani na pewno uśmiechnięci.
    Cały czas ciepło o Was myślę i mocno ściskam. Oczywiście zdrówka życzę Wam obu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tak okazać wdzięczność, karteczki są fantastyczne.Trzymam kciuki,tulam i ściskam .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i pomysłowe karteczki.
    Nieustannie wspieram w myślach. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu kochana, współczuję z całego serca. Mam nadzieję, że wrócisz do pełni sił. Większość z nas tu zaglądających na pewno ma Was w modlitwie. Tego możesz być pewna.

    A karteczki zrobiłaś piękne.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kartki powstały. Zdrowia przede wszystkim życzę Tobie i Twojej mamie. I kto by pomyślał że to już 7 lat minęło, ja jeszcze pamiętam jak tego bloga zakładałaś razem z Danusią. No cóż czas leci nieubłaganie niestety !!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne karteczki. Zdrowia życzę i nadziei że jeszcze będzie dobrze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam swoją ulubioną piosenkę Budki Suflera "Jest taki samotny dom" i cytat " A po nocy przychodzi dzień, a po burzy spokój" Małgoniu jeszcze będzie dobrze.
    Przepiękne kartki powstały przepiękne:) Gratuluję 7 lat i liczę na kolejne tak owocne jak te dotychczas:) Dużo zdrówka Wam życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu. Bardzo lubię Budkę i "Samotny dom".

      Usuń
  8. Twoje karteczki są przeurocze Małgosiu. Bardzo mi przykro,że tak się dzieje niefajnje... Trzymam kciuki,by wyszło słoneczko dla CIEBIE ! Zdrówka Kochana dla Was 🥰 Ściskam 💗

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 7 lat blogowania. Ja również przylączam się do życzeń dziewczyn i nadziejo, ze w końcu Wasze kłopoty zdrowotne się skończą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane ,jesteście obecne w moich modlitwach, Tobie Małgosiu życzę powrotu do pełni sił.Niech słoneczko ponownie zaświeci nad Wami.Kłopoty ze zdrowiem potrafią
    wszystko przewrócić do góry nogami. Wiem coś na ten temat.
    Przepiękne karteczki zrobiłaś !!!
    Gorące uściski dla Mamy i Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje kartki są wspaniałe i na bank uszczęśliwią serca!!! Kwiatki Jadzi cudne, pięknie wszystko razem skomponowałaś. 
    No patrz Małgosiu, my to naprawdę bratnie dusze, bo ja jakoś tak ostatnio zwiększyłam modlitwy i o Twoje zdrowie, jakoś tak w moich myślach jeszcze częściej gościcie z Mamą. Powiem Ci coś, łatwo być szczęśliwym, kiedy niemal wszystko jest ok. Popatrz, jaka Ty jesteś silna, jaka Ty jesteś Małgosiu silna i tak naprawdę masz w sobie jeszcze ogrom...ogroooom tych radosnych barw. Nie poddajesz się, tu problem, tam problem, a potrafisz tworzyć tak pozytywne prace, potrafisz podarować innym światło, siłę, ogrom miłości. Małgosiu takie osoby, jak Ty to sam wzór do naśladowania, jesteś wyjątkowo pięknym człowiekiem!!!!! Sercem przytulam Was i to bardzo mocno, jestem z Wami. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Twoje słowa są jak światło w ciemności.

      Usuń
  12. Przepiękne są obie karteczki! Tak, czasem tak własnie bywa, że gdzieś po drodze gubimy tę cześć siebie, która była taka młoda duchem. Życie to wszystko modyfikuje. Przytulam mocno Ciebie i Mamę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, niech Ci się wszystko dobrze poukłada, niech zdrówko Wam dopisuje. Posyłam dobre myśli i moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki przygotowałaś dla dobrych ludzi, na pewno Ich uradują. :)
    Posyłam Tobie i Twojej Mamie mnóstwo dobrych myśli i jestem z Wami całym sercem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe karteczki Małgosiu. Rozumiem, że w obecnej sytuacji możesz czuć się wypalona. Dobrze, że się nie poddajesz, że tworzysz i jesteś z nami. Masz bardzo dobre serduszko. Życzę Wam obie Panie dużo zdrówka i wszelkiego dobra. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czas szybko mknie Małgosiu, życzę Wam zdrówka! Kartki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, oby wystarczyło Ci sił do tej walki, proszę o to... Pamiętam chorobę Taty, a potem ośmioletnią chorobę Mamy, gdy krążyłam między domem i szkołą i mowy nie było o wyjeździe nawet do pobliskiego miasteczka. Wtedy właśnie blogowy świat był moją odskocznią, nocami czytałam o zwyczajnym , radosnym świecie innych ludzi, to był mój kontakt ze światem, zwyczajnym, a ja go odbierałam jako nadzwyczajny...Sama nie wiem, jak dałam radę przez to przejść, ale teraz, z perspektywy lat się cieszę, że podołałam, do końca. Wczoraj byłam na pogrzebie śp. Tadzia, który przez ostatnie trzy miesiące życia Brata przyjeżdżał po niego i zabierał go swoim samochodem na dializy, gdyż sam był nowym pacjentem dializ. Nic nie wskazywało na to, by 66 letni sprawny mężczyzna miał podążyć za moim schorowanym Bratem. A jednak... tylko dwa miesiące dzieliło ich od spotkania w innym świecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko droga. Tak właśnie jest - zazdroszczę ludziom zwyczajnego życia, tej cudownej i jakże niedocenianej prozy życia.

      Usuń
  18. Małgosiu ja rozumiem twoją sytuację mam koleznki nie zawsze blogowe, ale też wirtualne , które borykają się również z chorobami swoimi/ ale nie tylko/ wspominam ich w modlitwie tak jak i ciebie Pozdrawiam i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj wiosennie Malgosiu
    Karteczka dla pani doktor cudna. Ten seledyn piękny.
    Jak wiesz nieustająco dobre myśli do Was przesyłam. Dużo zdrowia dla Ciebie i Mamy.
    Pozdrawiam kwietniowym słońcem

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki powstały, masz dziewczyno dar :) Radość i optymizm wrócą z czasem, ale nie sprzyja temu ani zmęczenie, ani zmartwienia, a już tym bardziej choroba. Jednak ja wierzę, że wszystko się ułoży i będziesz z radością witała każdy dzień. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, kartki podziękowalne są piękne .....
    Zdrowia Twojej Mamie i Tobie życzę :)
    Jak ja Cię Małgosiu rozumiem, sama aktualnie jestem w podobnej sytuacji ..... gdybym nie robiła tych moich ,,głupot,, i nie miała poczucia humoru to może wpadłabym w jeszcze większe ,,zawieszenie,,. Moja skromna twórczość odskocznią od codzienności (dzisiaj się nad tym zastanawiałam ,,co by było gdybym zajmowała się tylko domem i chorym,,).
    Przesyłam moc pozytywnych myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Dlatego tak lubię Twoją twórczość - często odnajduję w niej te same emocje, które mi towarzyszą.

      Usuń
  22. Urocze kartki, fajna forma podziękowania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, karteczki są piękne! Tulę Ciebie bardzo mocno i jestem z Tobą sercem oraz myślami!
    Trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie kartki są piękne i pomysłowe. Życzę Wam obu zdrowia. Tobie dużo siły i pozytywnych myśli. Trzymaj się. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu, nadal jesteś optymistyczną i radosną osobą, widać to choćby po Twoich pięknych kartkach. Pozdrawiam i życzę zdrowia, siły i pogody Ducha obu Wam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu jestem myślami z Tobą i trzymam kciuki za Was. Jeszcze będzie pięknie - zobaczysz, bo po każdej burzy wychodzi słońce. Przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie karteczki bardzo mi się podobają, śliczne są te kwiaty na kartkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzymaj się Małgosiu! Nawet czując się jak wydmuszka, piękno tworzysz i dzielisz się nim z innymi - jesteś super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu sercem i myślami jestem z Tobą ❤️ Mam nadzieję, że wszystko co złe odejdzie w siną dal a Ty znowu będziesz tą radosną dziewczyną co kiedyś. Po każdej burzy zawsze wychodzi Słońce i tego się trzymaj 😊
    Podziękowania prześliczne wyszykowałaś, trzymaj się dzielnie Kochana!
    Zdrówka dla mamy i siły dla Ciebie 😘💪

    OdpowiedzUsuń
  30. Człowiek kiedy staje w obliczu takich zmartwień, jak Ty masz, często czuje pustkę i bezradność..... Trzymaj się ! Przytulam mocno..

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne, optymistyczne kartki

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kartki - z pewnością sprawiły przyjemność lekarce i pielęgniarkom.
    Przykro mi, że tak się ze zdrowiem posypało, i u Ciebie i u Twojej mamy. Mam nadzieję, że udźwigniesz ten życiowy ciężar. I że dobre, radośniejsze dni powrócą.
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...