środa, 1 marca 2023

I znowu kartki wielkanocne

 

Witajcie, kochani!
W marzec wkraczam z trzema kartkami wielkanocnymi – staram się w miarę możliwości trochę ich stworzyć, żeby mieć co potem do Was wysłać. Na każdej karteczce jest biała drewniana kurka i piankowe różyczki.
Na pierwszej w roli głównej jajeczka w gniazdku.


Na drugiej baranek.


A na trzeciej zajączek.


Kochani, mam przy okazji wielką prośbę do Was – pomóżcie spełnić urodzinowe marzenie naszej Jadzi, która 7 kwietnia skończy 70 lat. Może przeczytać o nim TUTAJ (KLIK).


Jeśli ktoś nie robi kartek, to może wysłać kupioną. W razie czego służę adresem.

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego spotkania
Małgosia

78 komentarzy:

  1. Małgosiu świetne kartki i podziwiam Cię że mimo problemów potrafisz się zmobilizować do Tworzenia kartek. Kartkę do Jadzi oczywiście wyślę jak takie jest jej marzenie na 70 urodziny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, karteczki przesłodkie, bardzo mi się podobają z tymi kurkami z drewna😍
    Zajrzałam do pani Jadzi i przyjemnościa wyślę kartkę na tak szacowne urodziny, marzenia trzeba spełniać !🙂
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te wielkanocne karteczki w bieli z kolorowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja karteczka dla Jadzi juz gotowa, czeka tylko na konkretną datę :)
    Gosieńko super karteczki zrobiłaś, pierwsza najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne są Twoje karteczki Małgosiu! Ściskam mocno ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesolutkie karteczki stworzylas , nie robię kartek ale chętnie wyślę kupioną karteczkę aby spełnić marzenie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu, prześliczne kartki wielkanocne. Te bukieciki i kurka wyglądają uroczo wraz z grafikami. Zawsze podziwiam jak umiejętnie komponujesz prace. Wszystko zawsze tak wspaniale współgra. Uściski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki :) I na każdej cudne bukieciki kwiatków :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle piękne karteczki Małgosiu. Dopisuję się do listy kartek dla naszej Jadzi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki Małgosiu (jak zwykle u Ciebie). Kartkę do Jadzi chętnie wyślę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki Gosiu. Grafika świetna.
    Pierwszy raz spotykam się żeby ktoś sam prosił o kartkę urodzinową. Ale może tak jak Jadzia pisze po tylu latach ma już tą odwagę. Chętnie zrobię kartkę dla niej, ostatnio sama się przekonałam jaka to przyjemność. Poproszę o jej adres. Mój e-mail chyba masz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, karteczki są cudne, zwłaszcza ta w różu, z barankiem :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Małgosiu, że przypomniałaś o urodzinach Jadzi, bo w tym temacie to ja jestem GAPA.

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu u Ciebie wciąż królują wielkanocne kartki, inspirujesz i przypominasz o ważnych sprawach. I ja poproszę o adres Jadzi. Marzenia należy spełniać! I dawać radość drobnymi gestami. Mój adres mailowy już masz. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne kartki Małgosiu, mi najbardziej wpadła w oko ta z uroczym barankiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj początkiem marca Małgosiu
    Kartki jak zawsze cudne. I nie uwierzysz, wybrałabym tą pierwszą, pomimo jej niebieskiego koloru:))))
    Pozdrawiam oczekiwaniem na ciepły uśmiech wiosny

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie u Ciebie Małgosiu, jak zawsze. Karteczki śliczne i pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki, te kurki białe sa urrocze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No i nie wiem, która najładniejsza :). Przesłodkie są <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie kartki w delikatnym, wiosennym klimacie prezentują się pięknie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne są Twoje kartki Małgosiu! Kurek nie mam, za to ptaszki i .... różyczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne, ja też zamierzam do Jadzi poslac kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczne karteczki Małgosiu, zwłaszcza ta w niebieskościach mi się podoba a dla Jadzi chętnie wykonam karteczkę, jak możesz proszę podeślij mi adres na email 😀 uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu wszystkie Twoje prace zachwycają i tak jest i tym razem:) Cudowne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne karteczki Małgosiu🤩 Nie obiecuje ze wezmę udział w wysłaniu kartki, bo trochę mi życie sie posypało, ale jak coś napisze do ciebie. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana!
    Twoje karteczki, jak zawsze pięknie, podziwiam talent🤗🧡
    Pozdrawiam serdecznie🌷😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajnie połączyłaś motyw kurki i róż z innymi wielkanocnymi symbolami. Kartki piękne jak zawsze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kartki wszystkie. Zawsze podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne karteczki. Jak zwykle zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu karteczki są cudne :) ja często tworzę kilka kartek "w jeden deseń" - szczególnie gdy przypadnie mi do gustu :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zawsze eleganckie i piękne kartki stworzyłaś. Piszę do Ciebie maila.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...