niedziela, 5 grudnia 2021

Piękne poinsecje

Witajcie, kochani!
Kolejne kartki bożonarodzeniowe, tym razem ozdobione poinsecjami, polecają się Waszej uwadze.








Pudełko takich pięknych poinsecji dostałam od Jadziulki.


Dostałam je w wielkiej pace pełnej wspaniałości i tak byłam oszołomiona radością, że zapomniałam zupełnie o sesji zdjęciowej. Przypomniałam sobie wówczas, kiedy już wszystko posegregowałam, poukładałam i pochowałam. Ale musicie uwierzyć mi na słowo – zaiste ogromna była to paka! Za to przesyłka od Zosieńki została uwieczniona od razu:


Dziękuję kochanym Mikołajkom.
Zobaczcie jeszcze jaki gość ostatnio dobierał się do karmnika na moim balkonie – złapany na szybko przez firankę, ale myślę, że da się rozpoznać jegomościa.

Życzę Wam spokojnej, dobrej niedzieli,
Małgosia

58 komentarzy:

  1. Zachwycające kwiatki i przepiękne karteczki.Taki dzięcioł był u mnie przy karmniku tylko nie zdążyłam zrobić zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś- wiem, że wszystko cudnie zagospodarujesz, tak jak na tych kartkach- co jedna to ładniejsza:)
    Ten jegomość (albo jego braciszek;) sprawdza stan naszego domu, co niezmiernie nas denerwuje, bo belki mamy na zewnątrz, a w dziurach próbują potem zagnieździć się bzyczące owady:( no i tłucze sie niemiłosiernie;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, takie pudło kwiatków to skarb, u mnie niszczył sukcesywnie elewację domu , ale juz sobie dał spokój - pozdrawiam cię Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne karteczki te pierwsze od góry nr 1 dla mnie.Przydasie cudowne, znów będą cudne kartki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takich gości to ja uwielbiam :)). Małgosiu piękne karteczki! W ogóle uwielbiam poinsecje. Nadają cudowny klimat świątecznym pracom :). Wspaniałe prezenty Małgosiu dostałaś.
    Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki z pięknymi kompozycjami!!
    Świetne poisencje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki Małgosiu :) gratuluje Mikołajkowych podarków :) widok za oknem masz magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, kartki są wspaniałe. Śliczne otrzymałaś poisencje. w tym roku u mnie stoi w donicy, przecudna - biało-seledynowa poisencja i już dekoruje domek tworząc równie cudny klimat, jak na Twoich kartkach. Buziaki
    PS. Tak, tak, znam jegomościa z karmnika:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki wykonałaś.Kwiatki wspaniale zdobią prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki uroczy dzięcioł. Swoją drogą to zastanawiam się, kiedy ostatni raz widziałam te dostojne ptaki na żywo. Śliczne karteczki, co jedna to piękniejsza. A i paczka od Zosi musiała być obfite w "przydasie". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, piękne Twoje kartki a tych wielkich pak prezentów Mikołajkowych to Ci trochę zazdroszczę . Te kwiaty od Jadzi i te świąteczne papiery od Zosi są mega !!
    Oj powstaną z nich jeszcze cuda u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ślicznie Ci wyszły te karteczki!Dzięcioł super, dawno żadnego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kartki, zwłaszcza te z czerwienią - aż się ciepło robi na ich widok. Prezenty też świetne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki,gratuluję pięknych kwiatów i innych przydasiów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny jegomość :)
    Pięknie Cię dziewczyny obdarowały Gosiu, a Ty piekny użytek z tych rzeczy już zrobiłaś. Śliczne kartki,ta z reniferkiem jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki Małgosiu!!!
    Pieknie zostałaś obdarowan i ptaszek cudny :)
    Pozdrawiam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki z tymi kwiatkami. Zosia wiedziała kiedy Cię
    obdarować, super przzydasie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartki jak malowane!
    Gosiu, dziękuję za paczuszkę i życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musiałaś być Małgosiu baaardzo grzeczna bo takie prezenty to istne cuda:)
    Poinsecje rzeczywiście są piękne a Ty je pięknie oprawiłaś na kartkach.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartki zachwycaja Gosiu :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. zachwycające karteczki Małgosiu:)) raz jeszcze bardzo Ci dziękuję za pamięć i życzenia:)) buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Mistrzowsko wkomponowałaś te piękne poisencje w swoje karteczki. Klimat świąteczny u Ciebie już rozchodzi się w powietrzu. Kartki, prezenty, Mikołaj... już czuję zapach pierników. Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezenty wspaniałe, karteczki cudowne. I ja dziękuję ogromnie Małgosiu za życzenia i śliczne karteczki, które mi nadesłałaś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne karteczki, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne kartki ♥ a i gość w karmniku jaki miły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj śniegiem za oknem Małgosiu
    Ileż Ty masz pomysłów? Co jedna karteczka, to ładniejsza. Dla mnie oczywiście te naj w kolorze różowym i czerwonym.
    Pozdrawiam nadzieją na słońce

    OdpowiedzUsuń
  27. Malgosiu Ty to masz talent do tych kartek. Najbardziej mnie ujela ostatnia. Super po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, wiesz, że uwielbiam Twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana
    Przepiękne te Twoje kwiatuszkowe karteczki💖😊🌸
    Serdecznie pozdrawiam🧡😃

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...