piątek, 16 lipca 2021

Ślubnie i… kolejny prezent

Witajcie, kochani!
Kartka, którą dzisiaj Wam pokażę, powstała na uroczystość zaślubin i prezentuje się tak:


A schowała się w takim oto pudełeczku:


Z racji swojej tematyki wędruje do zabawy u Bogusi.


I kolejne podziękowanie, tym razem dla Mirki, która w zamian za album rocznicowy obdarowała mnie takimi wspaniałościami:


Wiecie pewnie, że ze mnie taki dziwak, który lubi upały:) To wyobraźcie sobie, że nawet ja mam dosyć tego, co dzisiaj serwuje letnia aura. Mam wrażenie, że mózg mi się gotuje:)
Pozdrawiam Was bardzo… hmmm… niekoniecznie gorąco:)
Małgosia

40 komentarzy:

  1. Cudny, romantyczny komplecik! Młoda para się ucieszy!
    Wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu te złocenia dodają kartce niezwykłej elegancji :) piękna i piekne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko i kartka do siebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet ślubny cudowny a prezent wspaniały.Mam dosyć upałów, 25 st mi się marzy .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancki komplet, też lubię upały, ale te to mnie męczą

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka i kartka i pudełko :) dobrze że zrobiłaś zdjęcie paczki, bo się tak spieszyłam na pocztę że nie cyknęłam fotki. Pozdrawiam chłodno :) w te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i elegancki ślubny komplet! Gratuluję wspaniałości od Mirki😀 Ja upałów nigdy nie znosiłam, tak jaki i chłodu. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pięknie Gosiu. Te wszystkie wykrojniki i przeszycia robią swoją robotę. Ty to umiesz. Jesteś mistrzynią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny komplet Małgosiu. To pudełeczko jest wspaniałe. Kartka, jak zawsze mnie zachwyca. Oj potrafisz cudownie tworzyć! I zawsze tak perfekcyjnie zestawiacz elementy. Ja z tym mam zawsze kłopot:D
    Prezent śliczny. Podkładki pod kubeczki, które otrzymałaś bardzo mi się podobają.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka z okazji zaślubin. Super prezent dostałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już w zasadzie nie funkcjonuje przez te upały. Nie mam sił na nic.
    Gosieńko kartka jak zawsze śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu super ta Twoja ślubna kartka w pudełeczku. Fajne zmajstrowałaś ten bukiecik. A prezent od Marzeni w pełni zasłużony i cudowny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestaw ślubny wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczka i opakowanie do niej:) Prezenty cudne, a pogoda faktycznie nie zna umiaru :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale delikatna karteczka. Pięknie się prezentuje.
    Gratuluję prezentu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplet i świetny prezent. Witam w klubie upałolubnych - co prawda w moim nagrzanym słońcem mieszkaniu z południowo-zachodnią wystawą okien czasem trudno wytrzymać, bo temperatura wewnątrz niewiele różni się od tej na zewnątrz, ale i tak wolę to, niż marznąć. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny komplet i wspaniałe prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesliczne prezenty. Naprawde. Milo zostac tak obdarowana. A karteczka jak zawsze udana.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...