środa, 7 kwietnia 2021

Kwietniowe mapki Ani

Witajcie, kochani!
Kwiecień zaczęłam od zrobienia dwóch karteczek do zabawy u Ani. Tym razem inspirujemy się takimi mapkami:


Pierwszą mapkę zinterpretowałam w ten sposób:


Moje kolejne zmagania z foamiranem:


I guzik w kształcie kwiatka:


Według drugiej mapki powstała pierwsza w tym roku kartka bożonarodzeniowa.


Znów guzik w kształcie kwiatka:


Oczywiście nie może zabraknąć kolażu.


A ponieważ na karteczkach znalazły się różne odcienie zieleni, chętnie wezmą one udział również w zabawie u Bogusi.


Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

91 komentarzy:

  1. Urocze karteczki
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło, szczególnie ta pierwsza kartka z przeszyciami i kwiatami. Piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obie, guziczek na choince mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki Małgosiu!!! Bardzo podoba mi się ta z przeszyciami. Świąteczna także bardzo pomysłowa z tą guzikową gwiazdką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki są pełne uroku ale foamiranowy bukiecik zdecydowanie dziś górą:)
    Pozdrawiam Cię Małgosiu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wkomponowane guziczki! Pierwsza zachwyca mnie fioletami i kwiatami, druga- skromniejsza, deskowym tłem. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki Małgosiu. Ta pierwsza niezwykle mnie zachwyciła - cudowne kolory i ich połączenie! Bardzo ładny odcień zieleni :). Małgosiu coraz śliczniejsze są te Twoje kwiatuszki!:)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż ja mogę Małgosiu jak obie kartki są cudne!! Te guziczki w kształcie kwiatków to był strzał w dziesiątkę. Pięknie się wkomponowały w kartki. A to zielone wyzwanie u Bogusi pasuje idealnie do mich kartek.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu , piękne kartki, moje tez na ukończeniu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło cudownie jak zawsze ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu wspaniale zinterpretowałaś mapki Ani,karteczki są śliczne!
    Mile pozdrawiam 😊💟

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna mapka, świetnie udało Ci się do niej dopasowac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki! Myślę, że mapki to dla Ciebie bułka z masłem :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Oj, czasem raczej czerstwy chleb:)

      Usuń
  15. Interpretacje jak zawsze piękne - urzekła mnie choinka z guzikiem w roli czubka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interpretacja pierwsza klasa!:) Choinka z guziczkiem jest przesłodka!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kartki, te kwiatki z foamiranu to wprost podziwiam. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne Małgosiu. Piękne foamiranowe kwiaty.
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej zazdroszcze świetnych guziczków, u mnie zwyklaki.... karteczki swietne Gosiu, brawa zacpomysl i wykonanie! Kwiatki coraz piękniejsze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu obie kartki są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne karteczki, zachwycają jak zawsze!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie karteczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne kartki a kwiatki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna interpretacja mapek i super kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się kartka z kwiatami, ale ta na Boże Narodzenie też jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki a kwiaty prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana
    Piękne, jak zawsze, podziwiam za każdym razem talent💖😃🌸
    Pozdrawiam słonecznie z uśmiechem serdecznym🌞💛😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  29. Szybko Ci poszło Małgosiu. Karteczki bardzo udane i ładnie skomponowane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super karteczki,pięknie wywiązałaś się z wyzwania,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne kartki i świetna interpretacja mapek, ale Twoje kwiaty zachwycają:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu obie kartki piękne 🥰 powodzenia w zabawie 💖

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne karteczki!! Śliczne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne karteczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne kartki i powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie, kolorowo, świetna kompozycja, jak zawsze u Ciebie. Karteczki śliczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna kartka z tymi kwiatkami 😉

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne i pomysłowe jak zawsze. Brawo Małgosiu!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  39. Super! Bardzo fajne mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne karteczki, śliczne kwiaty i kolory a kwiatowe guziczki świetnie dobrane. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obie karteczki bardzo ładne:) Śliczne kwiaty i świetny pomysł z choinka filcową :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne karteczki, szczególnie pierwsza bardzo przypadła mi do gustu.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...