poniedziałek, 1 marca 2021

Dziękuję

Witajcie, kochani!

Dziś chciałam się trochę pochwalić, no i oczywiście podziękować wszystkim, którzy pamiętali o moich urodzinach i imieninach i wyrazili to za pomocą życzeń, pięknych kartek i wspaniałych prezentów, wśród których nie brakowało wyjątkowego rękodzieła. Serdecznie dziękuję:

Agulce

Ani Iwannie

Basi  

Basi


Beatce

Ewci

Ewci Hubce


Lidzi


Marylce

Marzence


Zosi


A ja sobie trochę choruję. Ale na szczęście nie na najsłynniejszą chorobę na świecie:)

Pozdrawiam was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

38 komentarzy:

  1. Małgosiu kochana najlepsze życzenia i ode mnie przyjmij. Dużo zdrówka, pogody ducha, spełnienia marzeń i wszystkiego, czego sobie kochana życzysz!
    Piękne prezenty otrzymałaś, od serca!
    Buziaki kochana i zdrowiej szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja dołączam sie Małgosiu do zyczen! Teraz zdrowiej dzielnie i ciesze sie razem z Toba ze masz tyle bliskich duszyczek :) usciski !

    OdpowiedzUsuń
  3. Łohoho! To dopiero będzie się działo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale boskie rzeczy ❤ Czytałam jedną książkę Moyes;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu zdrówka życzę przede wszystkim, A to bardzo miłe jak dziewczyny pamiętają o Twoim święcie. Piękne prezenty dostałaś,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prezenty. Wszystkiego najlepszego kochana, dużo szczęścia, zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń a także nieskończonej twórczej weny :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat , dużo zdrowia, spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo zdrówka i najlepsze życzenia :) Fajnie, że tyle dziewczyn pamięta o Twoim święcie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu dużo zdrówka życzę Tobie i piękny ten nasz blogowy świat że tyle Dziewczyny pamięta o Wyjątkowych Świętach

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu spóźnione, ale bardzo szczere ...
    Z całego serducha życzę Ci rzeczywistości piękniejszej od marzeń! Zdrówka radość i i tylko pięknych dni 🌺🥰
    Piękne dowody sympatii i pamięci otrzymałaś od blogowych koleżanek, cudiwbebkoloriwe rękodzieło!
    Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Same śliczności. A Ty nam Gosieńko zdrowiej szybciutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne prezenty, wszystkiego najlepsze i dużo zdrowia 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja przegapiłam, wybacz. Ostatnio wiele rzeczy mi ucieka:(
    Przyjmij Gosieńko spóźnione ale najszczersze życzenia urodzinowe - samych dobrych dni i samych dobrych myśli. No i oczywiście dużo, dużo zdrówka. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ode mnie w drodze, wszystkiego najpiękniejszego i dużo zdrówka Małgosiu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego Gosiu. Życzę zdrówka, obys szybko wyzdrowiała. I miała mnóstwo sił do tworzenia swoich pięknych prac. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  17. Biję się w piersi Małgosiu. Przegapiłam i bardzo mi z tym źle. Cóż nie tyko Twoje urodziny przegapiłam. Jestem roztargnioną i zapominającą starszą panią.
    Życzę wszystkiego dobrego Małgosiu, zdrowia i spełnienia marzeń. Niech wszystkie dni będą słoneczne dla Ciebie. Buziaczki kochana.
    Piękne prezenty dostałaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego Kochana, ale ogrom piękności! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochane, dziękuję Wam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrówka Małgosiu i 100 lat :) cały tir prezentów dostałaś :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu sto lat :) Zdrowia i mnóstwa weny twórczej! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Małgosiu wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze dla Ciebie z okazji urodzin, dużo zdrówka i spełnienia wszystkich marzeń :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu wspaniałe dowody pamieci i symapti od blogowych koleżanek. Piękne prezenciki dostsłaś, oj będzie się działo😘

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu wybacz, ale nie mam głowy do dat i oczywiście zapomniałam
    Samych zdrowych i radosnych dni życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu dużo zdrówka, spełnienia marzeń, samych pogodnych i cudownych dni. Wszystkiego najlepszego. Tysiąc buziaków i uścisków.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. W takim razie dużo zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same piękne rzeczy dostałaś,takie prezenty od serca😀😃😄

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrowia Tobie życzę. Super prezenty dostałaś. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe prezenty dostałaś!!!!!
    Wszystkiego najlepszego, ale przede wszystkim dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Spóźnione, ale szczere życzenia, zdrówka, uśmiechu i niekończącej się weny w tworzeniu :) To musi być niesamowite uczucie, dostać dyle piękności ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe upominki dostałaś Gosiu. Przyjmij spóźnione życzenia wszelkiego dobra, dużo zdrowia i Bożego błogosławieństwa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dużo prezentów 🤤😱 ale chyba najbardziej cieszy że ktoś pamiętał i sam przygotował 😍😄
    Wszystkiego najlepszego 🎉 zdrówka 💙 miłości i spełnia marzeń 🎉🎊🎉
    Ściskam mocno 💪😘

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie pamiętałam- wstyd mi bardzo, wybacz kochana🤗🌺🧡
    Życzę zawsze Tobie, jak najlepiej- z serca, szczerze💖😄
    Bądź zdrowa, szczęśliwa, uśmiechnięta -każdego dnia🌼😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego najlepszego, duzooo duuuzo zdrowia ktore obecnie.jest chyba najcenniejsze. Bez zdrowia nie ma nic. Duzo usmiechu pogody ducha Gosiu. Cudowne prace.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...