poniedziałek, 1 lutego 2021

Lutowe mapki

Witajcie, kochani!

Luty rozpoczynam od zabawy u Anulki. Tym razem interpretujemy takie mapki:

Oczywiście zrobiłam dwie karteczki, żeby każdej mapce uczynić zadość. Białe elementy i serca też się na nich znalazły. Pierwsza kartka okolicznościowa…


… z małym złotym serduszkiem.


I druga wielkanocna. Tu już naprawdę sporo białego koloru.


A gdzie serce? Jest na ćwieku stanowiącym środek kwiatka.

Jeszcze kolaż.

Dzięki Ani naprawdę polubiłam mapki.
Pozdrawiam Was serdecznie, kochani i do następnego spotkania,
Małgosia

 

88 komentarzy:

  1. Haha, spodobały mi sie te dwa „ukryte” serduszka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie Gosiu jak zawsze piękne kartki. I jak zawsze punktualnie 1-go dnia kartki Ani są. 🥰 Podobają mi się dodatki w postaci wykrojników. Super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie mapki to trudny orzech do zgryzienia;-D Małgosiu, Ty chyba nie masz z nimi żadnego problemu:-d Brawo! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne - jak zwykle u Ciebie, Małgosiu - karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, piękne obie karteczki, ale ta z szydełkowym kwiatem szczególnie wpadła w oko. Piękne papiery z różami, takie fajne retro. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie Ci wyszły te kartki, bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu jesteś wielka !! Tyle co opublikowałam podsumowanie styczniowe a Ty już gotowa z lutym . I do tego z wielka pompą . Kartki są rewelacyjne!!!! Obie mi się niezmiernie podobają, choć przyznają że ta druga z jajem bliższa memu sercu. Cieszę, się, że polubiłaś mapki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Kartki miałam zrobione już dawno:):):)

      Usuń
  8. Aleś ty szybka. Kartki piękne a ten kwiat szydekowy to mistrzostwo. Muszę gdzieś takie znaleźć do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Kwiatek dostałam od którejś z Dziewczyn (skleroza), bo ja sama nie mam pojęcia o szydełku.

      Usuń
  9. Obie śliczne. Na pierwszej oczywiście zachwyca kwiatek, nie ma to jak całkowite rękodzieło :) A na drugiej ten kwiatuszek ma fajny środek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martusiu. Dla porządku dodaję: kwiatek nie ja robiłam, bo o szydełku nie mam zielonego pojęcia:)

      Usuń
  10. Śliczne karteczki Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki i świetna interpretacja mapek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyszły. Podoba mi się ten wełniany kwiatek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu. Dostałam go od którejś z blogowych koleżanek.

      Usuń
  13. Piękne karteczki wyszły, szydełkowy kwiatuszek jest urzekający. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, obie kartki są śliczne, ale ta fioletowa jest prześliczna:))) Uwielbiam ten kolor - właśnie ten odcień fioletu, który nazywam śliwkowym. Cudo!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tempo,ja jeszcze banerka nie zmieniłam,że luty już jest he,he
    Śliczne obie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mapki pięknie zinterpretowane, śliczne kartki, Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie na drugiej kartce szukałam serduszka - sprytnie je umieściłaś Małgosiu. Obie kartki są pełne uroku, delikatne i eleganckie.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu jestesteś niesamowita - karteczki są śliczne, a te malutkie serca zachwyciły mnie. Takie delikatne, dyskretne, a uzupełniają pięknie całość.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu świetnie Ci idzie to mapowanie. Kartki zachwycają, nie umiem stwierdzić ktòra bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie są przecudne. Pozdrawiam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne karteczki, a ta pierwsza z szydełkowym kwiatuszkiem spodobała mi się najbardziej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie karteczki piękne, a już serduszko zakamuflowane w wielkanocnej - mistrzostwo!
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne i niecodzienne. A ten kwiatuszek to maleńkie cudeńko :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękności zrobiłaś Małgosiu. Karteczki codowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana
    Cudne, delikatne, pomysłowe, pełne elegancji Twoje karteczki🌺😃
    Pozdrowionka przesyłam gorące😃🌼

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne karteczki! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne prace, sliczny jest ten szydełkowy kwiatuszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Niestety, nie pamiętam od kogo go dostałam (bo ja sama nie mam pojęcia o szydełku).

      Usuń
  28. Obydwie kartki są przecudne, ale to ta pierwsza bardzo mi się podoba :) To przez te fiolety ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejny wysyp śliczności w Twoim wykonaniu Małgosiu, karteczki piękne! Ta z jajem jest mega, taki fajny ten turkus z białym połączony 😊
    Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zachwycona Twoimi kartkami- obie są przepiękne:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu nieustannie podziwiam Twoje prace, zazdroszczę pomysłów :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczki przepiękne z moimi ukochanymi fioletami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu, Ty wiesz, że kartki cudowne robisz! Świetne są ..... mapki też :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgosiu karteczki udane i to bardzo :) Zachwycam się pierwszą a to za sprawą szydełkowego kwiatuszka, jest taki uroczy, uwielbiam takie dodatki :) Sama ich sporo narobiłam i zapomniałam o nich, zaraz wyciągam je na biurko ;) Uściski Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu, Niestety, ja na szydełku nie umiem robić, ale na szczęście mam trochę kwiatuszków podarowanych przez Dziewczyny.

      Usuń
  35. Przepiękne kartki, w pierwszej urzekł mnie szydełkowy kwiatek, w drugiej słodki zając :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne kartki, cudny szydełkowy kwiat, kolorystyka biało-niebieska kojarzy się z zimą ale ślicznie wygląda też na wielkanocnej kartce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne kartki, zwłaszcza ta z fioletowym kwiatem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obie piekne ale ta pierwsza od gory najpiekniejsza. Boska kolorystyka Gosiu.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...