piątek, 6 marca 2020

Ślub, chrzest i Wielkanoc


Witajcie, kochani!

Dzisiaj znowu kartki. I to na trzy różne okazje. Pierwsza na ślub sympatycznej pary.


Druga na chrzest uroczej dziewczynki.


A trzecia na Wielkanoc, która już coraz bliżej.


Ja niestety znowu chora – krtań mi siadła całkowicie. Dobrze, że chociaż ręce sprawne, to mogę tworzyć. Teraz na warsztacie są zakładki.

I jeszcze dziękuję Ewci za piękny prezent urodzinowy:


Pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam same dobre myśli,

Małgosia

62 komentarze:

  1. Śliczne karteczki Gosiu :)
    Zdrowia życzę, mnie dopadło przeziębienie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze karteczki są prześliczne ale dłużej zatrzymałam się przy ostatniej. Taka trochę nie w Twoim stylu:) Jest świetna, nietuzinkowa - ogromnie mi się podoba.
    Życzę Ci Małgosiu dużo zdrówka i serdecznie przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu kartki prześliczne i takie delikatne.
    Wspaniały upominek dostałaś nic tylko korzystać.
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę Małgosiu 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu, zdrówczka! Dobrze, że możesz tworzyć, bo prace piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu przepiękne karteczki!! Ta ślubna z ażurami to cudo!!!! Kochana dużo zdrówka! Współczuje chorej krtani :((. Buziaczki i tule mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justysiu.
      Krtań to pięta Achillesa nauczycieli:)

      Usuń
  6. Kartki świetna, jestem w szoku zawsze jak je oglądam i nie mogę wyjść z podziwu jak sobie doskonale radzisz z papierem nie mając maszynki.
    Prezencik uroczy , taki bardzo przydasiowy a takie lubimy najbardziej :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki. :)
    Prezent wspaniały! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały prezent urodzinowy! Karteczki zjawiskowe, jak zwykle.:) Też zachorowałam - gardło i górne drogi oddechowe w nieciekawym stanie. Dobrze, że nam obu ręce działają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki,wszystkie trzy, prezencik uroczy. Zdrowia, zdrowia bo wiosna się zbliża.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne prace Małgosiu :) zdrowia, zdrowia i 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki cudowne a tą na Chrzest jestem zachwycona - dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana
    Zdróweczka życzę:)
    Wszystkie karteczki są bardzo ładne:)
    Pozdrawiam weekendowo bardzo cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne Twoje karteczki, Gosiu :-) Wiosna - choć niecierpliwie wyczekiwana, przywitała nas chorobami i wirusami - u mnie podobnie. Zatem dużo zdrówka życzę, Gosiu - a twórcza praca rzeczywiście jest lekiem na całe zło - zawsze pomaga przetrwać te trochę gorsze dni.
    Ściskam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki , takie nieciekawe te dni ,raz wiosna, a za chwilę jesiennie i właśnie tak szerzą się choróbska

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu karteczki są piękne, ostatnia moja faworytka :) Ciekawa kompozycja i wykonanie, bardzo mi się podoba :) Życzę Ci dużo zdrówka, wiosna się zbliża, musisz sił nabierać :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kartki i każda ma to coś co zachwyca;)
    Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem tego samego zdania co EwaJ, ostatnia jest niesamowita :-)
    Szybciutko wracaj do zdrowia, bo wiosna nadciąga i trzeba ją podziwiać podczas spacerów :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prace:) A z takim prezentem to powstanie na pewno wiele wspaniałości:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne cudne, Gosiu swietna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Różnorodna tematyka ale wszystkie kartki śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie karteczki są śliczne 😍
    Dużo zdrowia 😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne kartki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne prace ;)
    Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki na piękne wydarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne karteczki,gratuluję pięknego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Każda karteczka rewelacyjna! W wielkanocnej zastosowałaś bardzo ciekawe rozwiązanie, a ślubna z tymi koronkowymi wykrojnikami jest taka delikatna jak okazja na jaką przeznaczona.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartki piękne, zwłaszcza ta ślubna. Zdrowiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne karteczki ! Prezencik super dostałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe kartki.
    Wracaj szybko do zdrowia, kochana Gosieńko

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeju jakie PIĘKNE !!! Małgosiu !!!
    A ta ślubna MISTRZOSTWO ! WOW !
    Zachwycam się. Małgosiu mam nadzieję,że już wyzdrowiałaś ...
    No mnie jak rozłożyło to niestety odcięło mnie od świata,byłam tylko ja,łózko,gorączka i ból :(
    Zdróweczka kochana :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilonko.
      Na szczęście ja już zdrowa, czego i Tobie życzę.

      Usuń
  31. Urocze karteczki. Ta na ślub jest prześliczna 🙂. A na gardłowe (tudzież krtaniowe) przypadłości polecam herbatkę z malwy. Pyszna i skuteczna 🙂. Czekam na więcej Twoich prac...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...