sobota, 18 stycznia 2020

Album z motylami


Witajcie, kochani!

Dzisiaj pokażę Wam nieco inny album – z białymi kartami. Baza, którą dostałam od Alinki ma takie piękne sztywne śnieżnobiałe karty (ale w żaden sposób nie umiem tego uchwycić na zdjęciach), że szkoda było mi cokolwiek dodawać. Dlatego gdzie niegdzie umieściłam stemplowane motyle i motywy roślinne. Motyli nie brakuje też na okładce, na której wewnętrznych częściach zrobiłam kieszenie. Taki album daje duże pole do popisu: można w nim przykleić zdjęcia, pamiątki, można rysować, można pisać. A oto i on:







Album robiłam z myślą o konkretnej osobie i mam nadzieję, że jej się spodoba.

Pozdrawiam Was serdecznie, kochani. Pa, pa!

Małgosia

82 komentarze:

  1. jest piękny , myślę , ze taki uniwersalny

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny, delikatny, subtelny , elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny delikatny album :)
    Miłego dnia Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album Gosieńko, a ja myslałam że z motylkami to dla siebie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. Dla siebie zrobiłam tylko jeden jedyny album, wszystkie pozostałe dla innych:)

      Usuń
  5. Ha ha podobnie jak Lidzia jak zobaczyłam że motyle to sadziłam że dla siebie Gosiu stworzyłaś. Piękny album. Okładka jest wspaniała. Kolorowo, radośnie a zarazem delikatnie. Buziaki;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny album, taki uniwersalny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatnie ozdobiłaś środek albumu i podoba mi się to.
    Motyle zawsze w modzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty, elegancki, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancki i prosty, delikatnie ozdobiony motylkami,będzie cudowną pamiątką.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudenko na najlepsze pamiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo Małgosiu! Podziwiam i chylę czoła !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi sie takie albumy, ale jeszcze sie dorobilam swojego. Delikatnie go ozdobilas może służyć tez za pamiętnik😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki czysty (prawie) album jest bardzo uniwersalny i zachęca do tworzenia własnych kompozycji. Ślicznie ozdobiłaś okładki a te maleńkie motylki na stronach są niezwykle urokliwe. Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały album Małgosiu.:) Może też służyć jako pamiętnik lub do zapisywania cytatów. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu cudny jest, jak wszystkie Twoje albumy. Faktycznie szkoda by było te karty przykrywać a te delikatne stemplowane motylki pasują tam idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest cudowny Małgosiu! Takie pole do popisu - tyle w nim można umieścić. Tak, Jesteś mistrzynią w albumach. Tak pięknie je tworzysz Małgosiu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny album! Nie wyobrażam sobie osoby, której nie zachwycałyby motylki.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny piękny album wyszedł spod Twoich rąk Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu kochana, ja również myślałam, że zrobiłaś go na swoje zapiski :)). Motylki zawsze kojarzą mi się z Tobą :))). Piękny jest, delikatny, kobiecy i romantyczny :). I rzeczywiście daje dużo możliwości wypełnienia :). Cudny jak wszystkie Twoje albumiki. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko. Dla siebie zrobiłam tylko jeden album, resztę zawsze dla innych:)

      Usuń
  20. Piękny i romantyczny. Jak wszystko spod Twojej ręki Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z pewnością zostanie wspaniale zapełniony :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu wspaniały jest :) nic więcej mu nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna i delikatna okładka, nie ma przesytu, jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje albumy mnie zachwycają . Tak jest i dziś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała wiosna na Twoim albumie Małgosiu, aż miło na sercu - kiedy się go podziwia:-) Uściski i pozdrowienia gorące :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu śliczny album, pięknie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest śliczny ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Album mistrzowski. Piękny jak zwykle u Ciebie Gosiu. Jesteś fachowcem i mistrzynią w tej dziedzinie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały album Małgosiu:)
    Motylki wiadomo....są cudowne 🦋🦋🦋 Miłego,udanego tygodnia 😘❤

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu, pięknie go ozdobilaś a motyle dodają uroku i lekkości 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny albumik. Bardzo mi się podoba,

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny album, mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu pięknie ozdobiony i jest wiele możliwości jego wykorzystania, bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydawałoby się, że album jest tak bardzo prosty, ile w nim jednak uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...