środa, 5 czerwca 2019

Pierwsze czerwcowe kartki

Witajcie, kochani!

Nadszedł piękny, słoneczny czerwiec i wielkimi krokami zbliża się koniec roku szkolnego. Gorący to okres (nie tylko pod względem pogody), więc czasu jakby mniej, ale jakiś tam skrawek tego czasu musiał się znaleźć na zrobienie trzech karteczek. Na początku powstała kartka w pudełku na sześćdziesiątą rocznicę święceń kapłańskich znajomego księdza.




I jeszcze jedna kartka na tę samą okazję.


A na chrzest małego Adasia powstała właśnie taka:


Ponieważ na wszystkich trzech znajdują się okolicznościowe napisy, więc wrzucam je do zabawy u Ewci.


A za oknem ciągle śpiewa zięba.

Pozdrawiam Was serdecznie, moi kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

68 komentarzy:

  1. Msałgoś, cudowne prace i wspaniała rocznica kapłaństwa ;0)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i bardzo eleganckie kartki.Ciekawa jestem czy te piękne kwiaty sama robisz? Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elżusiu. Rzadko robię sama kwiaty, bo mi nie wychodzą. Te są kupne.

      Usuń
  3. Slicznosci 😍bardzo eleganckie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki piękne, też robie na taką piękna okazję ,ale jeszcze nie mogę pokazać

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu, żaden temat Ci nie straszny! Przynajmniej tak widać na zdjęciach Twoich prac. Przepiękne kartki zrobiłaś!!! Pozdrawiam z wielkim uśmiechem patrząc na nie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. 60-lecie kapłaństwa - piękny jubileusz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Pierwsza kartka jest idealna!!! Te papiery to z Craft O'Clock, prawda? Zastanawiałam się nad ich kupnem, ale ostatecznie zrezygnowałam. Tymczasem widzę po Twoich pracach, że świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Tak to papiery Craft O'Clocki i polecam je bardzo.

      Usuń
  9. Cudeńka, wszystkie. Bardzo lubię te papiery a na twoich pracach prezentują się zachwycająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Te papiery są faktycznie super.

      Usuń
  10. Wszystkie piękne !!!Taka rocznica kapłaństwa mało kiedy się zdarza :)
    Serdeczności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu na każdą okazję wyczarujesz piękne kartki.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale niesamowita okazja, 60 lat kapłaństwa robi wrażenie! Małgosiu kartki śliczne, zawsze czarujesz kochana pięknie z papieru :)) Buziaczki ślę i miłego dnia życzę! PS. U mnie też jest teraz urwanie głowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko.
      Ps. Pewnie w każdej szkole jest:)

      Usuń
  13. Cudne karteczki i jakie zacne okazje :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu piękne karteczki, bardzo delikatne te kolorki kwiatków a i tekturki masz świetne. Pozdrawiam serdecznie i ach zazdroszczę tego pięknego śpiewu zięby:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Zięba koncertuje mi codziennie.

      Usuń
  15. Fantastyczne kartki. Co za piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kompozycje Małgosiu, jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, piękne karteczki. Delikatne, ciekawie skomponowane i jak zwykle sklejone z zegarmistrzowską dokładnością.
    Ja dziś i jutro mam robótkowy czas. Mam zamiar zrobić kartki czerwcowe i coś na zapas, bo chyba robótki kartkowe wybiorą się na wakacje. Zostaną tylko xxxx. Króciutki mój czerwiec. W planie mam już wyjazdy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki stworzyłaś Małgosiu, pastelowe, delikatne i świetnie skomponowane.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, przepiękne karteczki, delikatne i eleganckie. U mnie słychać cykady,kosy i makolągwy.Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cuda!!! 60lecie Kapłaństwa to niezwykła rocznica gratuluje przepięknego wykonania Gosiu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowności. Co jedna to ładniejsza.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, przepiękne! Eleganckie i delikatne.
    Uświetnią wspaniale te dostojne chwile.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgoniu wszystkie karteczki są piękne, subtelne i bardzo delikatne :) Ślicznie wykonane, wspaniale pasują na okazje na które je stworzyłaś, brawo :) Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne i dopracowane w każdym szczególe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu cudowne te kartki , wszystkie takie delikatne i eleganckie .. Stosowne do tych kościelnych okazji. Bardzo mi się wszystkie podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki piękne i bardzo eleganckie :-) A czerwiec już nie taki gorący.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu ależ piękne te Twoje karteczki :) jak zawsze aż miło popatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, przepraszam że dopiero teraz komentuję, ale sama wiesz jakie tempo teraz jest w szkole ;) Bardzo podoba mi się styl w jakim zrobiłaś te kartki. Wprost idealny do takich okazji :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie karteczki są piękne :) Takie delikatne w tej bieli, zieleniach i ecru.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...