wtorek, 4 września 2018

Sielski album


Witajcie, moi kochani!

Wprawdzie z początkiem roku szkolnego przybyło obowiązków, a już szczególnie papierologii, ale udało mi się dokończyć album zaczęty jeszcze w wakacje. Do jego stworzenia wykorzystałam piękne papiery z sielskimi motywami wiejskimi „Farm Life” Mintay by Karola. Idealnie nadaje się na zdjęcia dokumentujące piękno polskiej wsi.

A kilka pierwszych stron albumu powstało podczas wizyty u Ewci – było wspólne tworzenie, długie rozmowy i trochę głupawki też:) Taką sesję scrap night sobie zrobiłyśmy w pewien sierpniowy weekend.

A teraz zapraszam do zanurzenia się w atmosferę wsi spokojnej, wsi wesołej…
























Mam nadzieję, że album się Wam spodobał. Do następnego spotkania, moi mili.

Pa, pa,

Małgosia

71 komentarzy:

  1. Cudne, sielskie klimaty.:) Pozdrawiam Małgosiu i życzę cierpliwości do tej całej papierologii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna wieś, a deski rewelacja. Dziękuję Gosieńko w imieniu Jasia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cudeńko stworzyłaś. Wytrwałości i cierpliwości w nowym roku życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu ale się napracowałaś udało Ci się idealnie uchwycić sielski klimat.
    Urocze detale i "drewniane strony dodają niepowtarzalnego klimatu
    Pozdrawiam serdecznie buźka Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak akurat nie umiem spokojnie oglądać twoich albumów- one mnie po prostu zachwycają!!! Są po prostu takie, jakie najbardziej lubię! Cudo z bajki!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest tak pięknie ozdobiony, że żadne zdjęcia już mu nie są potrzebne :-)
    Te maczki, płotki i drób zachwycające !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, wykonałaś kolejny rewelacyjny album! Te papiery świetnie wyglądają na czarnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Czarna baza wydobywa ich kolory; w ogóle lubię czarną bazę:)

      Usuń
  8. Jest prześliczny Małgosiu! Cudownie wszystko skomponowałaś. Papiery piękne.
    Super uchwyciłaś klimat wsi, którą tak bardzo lubię:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Toż to prawdziwe odzwierciedlenie słów Jana Kochanowskiego. Bardzo ciekawy ten album, a do tego jaki oryginalny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma klimat ten album. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemna tematyka ;) i dopracowany w każdym szczególe Gosiu! Sliczny :):);) podoba mi sie czarna baza, daje swietny kontrast !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosieńko! Kolejny Prześliczny albumik, Jest Uroczy , Uwielbiam Wieś I dlatego tym bardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, wspaniały album!
    A ja miałam takie radosne, beztroskie dzieciństwo na wsi...
    Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Iwonko. Ja zawsze spędzałam wakacje na wsi - najpiękniejsze wspomnienia dzieciństwa.

      Usuń
  14. Ale super album Gosieńko, przypomniałaś mi nim ten fajny, beztroski czas jaki spędzałam u Babci na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne cudo sielskie i anielskie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz ostatnio farta z tymi spotkaniami, aż zazdroszczę.
    Albumik cudny jak zawsze u Ciebie . Podziwiam Twoja kreatywność i pomysły w ozdabianiu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Spotkania są super, a szykuje mi się jeszcze jedno:)

      Usuń
  17. Małgosiu cudnie ,cudnie, cudnie ,zachwycający album.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny!!!! Cudnie wykończony!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sielsko anielsko! Cudeńko! Podziwiam te wszystkie detale!

    OdpowiedzUsuń
  20. Po raz kolejny powiem Łał!!! Kolejny przepiękny album Małgosiu. Świetne są te ,,wiejskie,, papiery.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest sielsko i to bardzo! Prześliczny album Małgosiu, jak zwykle zachwyca wykonaniem i ciekawymi rozwiązaniami.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten piękny album idealnie wpasowuje się w moje weekendowe plany :-) U mnie jeszcze wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny klimacik, kojarzy mi się z naturą i spokojem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny albumik Gosiu,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. What a beautiful album, Malgosia. Happy September, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  26. Znów u Małgosi gości piękny album. Taki romantyczny i jednocześnie swojski. Są w nim moje ulubione gąski i mnóstwo kwiatów jak to na wsi bywa:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę wyjść z podziwu ile w Tobie kreatywnego myślenia. Potrzeba ogromu wyobraźni by ozdobić kolejny już album. Wciąż świetnie sobie z tym radzisz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, co tu dużo pisać, cudnie:) a te papiery są takie piękne, że aż mi zal ich pociachać..:))pozdrowienia zasyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny album! Jestem dziewczyna ze wsi, w mieście się duszę, więc uwielbiam takie klimaty!
    Pozdrawiam Gosieńko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu cudowny album...cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...