poniedziałek, 6 stycznia 2020

Dla babci


Witajcie, kochani!

Dzisiaj pokażę Wam kartkę, która powstała dla babci. Niestety, nie dla mojej, ponieważ obie moje babcie odeszły już z tego doczesnego świata. Babcia Stefania umarła niedługo po moich narodzinach i chociaż dane nam było się spotkać, to naturalnie ja zupełnie tego nie pamiętam. Za to dla babci Broni robiłam laurki odkąd tylko potrafiłam trzymać kredkę w ręce (a było to bardzo wcześnie; na początku wprawiałam się malując z zapałem po ścianach:), potem oczywiście kartki. Dlatego ucieszyłam się bardzo, gdy zostałam poproszona o zrobienie karteczki dla babci właśnie.


Napis jest od Joli. A ponieważ Dzień Babci obchodzimy w styczniu, a styczeń jest tematem zabawy u Reni, więc karteczka bierze w niej udział.


I jeszcze pokażę Wam kartkę z shakerem, która powstała dużo wcześniej, na imieniny pewnej miłej Basieńki.



Pozdrawiam Was z całego serca, kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

97 komentarzy:

  1. Obie karteczki piękne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki! Obie kompozycje ślicznie ożywiły zielone kwiaty i inne elementy:-)
    Ja jakoś ostatnio rzadko używam zieleni, dziwne, bo bardzo lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, radosne i pieknie ukwiecone prace ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, kolorowe, ukwiecone kartki, Małgosiu!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obie prace, takie kolorowe i radosne.
    Ja już też nie mam żadnej babci, ale za to dostaję laurki od wnuków :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie potrafisz wkomponowac te kwiatuszki- podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie karteczki przepiękne!
    Ja miałam szczęście znać swoje babcie, bo zmarły gdy miałam 20 i trochę ponad lat, pamiętam nawet swoją prababcię;)
    Alanek tez maluje po ścianach, może będzie miał talent do malowania jak Ty;)
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteczki Gosieńko. Widać, że od najmłodszych lat drzemał w Tobie plastyczny talent, skoro rysowałaś po ścianach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne kartki Moja jedna babcia żyła lat 90 i doczekała się 4 czyli wszystkich prawnuków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu.
      Moja Babcia Bronia żyła 96 lat.

      Usuń
  11. Sliczka kartka, moja babcia ma prawie 91 lat, doczekała się 8 wnuków, 14 prawników i czeka na kolejnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla babci zawsze są najpiękniejsze kartki, bo babcia to serce rodziny. Obie karteczki są boskie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne obie:) jak zwykle zachwyca kompozycja i kolorystyka.
    Ja swoje Babcie znałam,ale nie pamiętam czy robiłam laurki w dzieciństwie:(
    Dziękuję że pamiętałaś o zabawie:)
    Buziam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie kartki wyglądają rewelacyjnie. Moje babcie też odeszły jak byłam dzieckiem, ale chętnie robię kartki dla obcych babć jeśli tylko ktoś poprosi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki, ślicznie ukwiecone.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyszła, uwielbiam motyw deseczek :) moja Babcia tez ma na imię Bronisława :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu obie kartki są cudna i na jaki piękny cel zrobione.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, piękne karteczki. Mnie też się podobają. Moja pracownia jeszcze zamknięta więc nie mam co pokazywać. W najbliższy poniedziałek otwarcie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu, obie karteczki przeurocze. Podoba mi się twoja kolekcja kwiatków.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie kartki śliczne, a te drobne kwiatuszki w shakerze cudownie opalizują :-)

    Odpowiadając na pytanie o mój blog - odchudziłam go nieco, żeby się szybciej ładował, a wcześniejsze wpisy i komentarze są, ale widoczne tylko dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie sliczne, moje babcie tez juz odeszły z tego swiata ale z dzieciarnia tworzymy dla ich dziadkow:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie kartki śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne obie karteczki,też mojej babci nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne kompozycje Małgosiu, obie kartki bardzo mi się podobają. Cudna, ciepła kolorystyka:) Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne Małgosiu! Jak zwykle dopracowałaś je perfekcyjnie i stworzyłaś śliczne kompozycje kwiatowe. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kartki, uwielbiam groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też już nie mam żadnej babci niestety, więc pozostaje mi tylko podziwianie kartek innych...

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu obie kartki są śliczne :).

    Ja mam jeszcze jedną babcię ale mieszamy od siebie daleko. Prawie 300 km drogi. Jednak w Dzień Babci zawsze o niej pamiętam :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu piękne karteczki!! Ta dla babci jest wyjątkowa i niepowtarzalna - zresztą jak każda babcia :). Moich babć też już nie ma i bardzo tęsknie za nimi, zwłaszcza jak zbliżają się różne święta :(. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne i radosne karteczki, fajne kolory, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe kartki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne karteczki. Wspaniała kompozycja (Ty Małgosiu potrafisz) i kolory na karteczkach. Lubię Cię podpatrywać, bo prace masz niezwykłe.Mogę się uczyć.
    Ja znałam obie Babcie, wychowywałam się u nich (mieszkały w jednym domu) dopóki nie poszłam do szkoły. Już byłam mężatką, a Babcie przywoziły mi smakołyki swojej roboty. Wspaniałe wspomnienia.
    Buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne są te Twoje karteczki z bukietami kwiatów :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgosiu, wspaniałe kompozycje karteczkowe!!! Podziwiam wciąż i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. MAŁGOSIU, JESTEŚ RÓWNIE CUDOWNA JAK TE KARTECZKI.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wesołe pogodne i pięknie ukwiecone , no po prostu śliczne!
    Podobają mi się bardzo :)
    Pozdrawiam Małgosiu 🌺😊

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi, amazing blog. I follow you on gfc # ,follow back?


    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się obie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obie są cudne !!! Wspaniałe kompozycje kwiatowe Małgosiu.
    Miłego weekendu,ściskam i 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzień babci coraz bliżej. Warto o nich pamiętać. Moja jedna, która bardzo często opiekowała się mną w dzieciństwie już też odeszła... Drugiej właśnie myślę co ślicznego przygotować. Przepiękne obie karteczki, jak zawsze dałas z siebie wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Obie kartki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne kolorki, cudne prace!

    OdpowiedzUsuń
  44. Te kwiatuszki dodają uroku przy obu karteczkach:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...