czwartek, 12 września 2019

Jesień w paski


Witajcie, kochani!

Taki wrzesień lubię – ciepły, słoneczny, pachnący jeszcze trochę latem i już trochę jesienią. I właśnie takie letnio – jesienne kartki zrobiłam, które zgłaszam do zabawy u Ani, ponieważ w tle znalazły się paseczki (Ania pozwoliła motyw desek potraktować jako paski).


Na pierwszej znajdziemy kolor żółty, zielony, brązowy, czarny i nieco bieli.


Na drugiej – biały, żółty i zielony.


Dodatkowo pierwszą karteczkę dorzucam do zabawy u Reni, a to za sprawą odrobiny gazy, która wygląda jak nitki babiego lata wplątane w jesienną kompozycję.



I jeszcze kolaż wszystkich pasiastych kartek dla Anulki.


Na koniec chciałam podziękować Basieńce za miły upominek…


… a Was wszystkich serdecznie pozdrowić. Niech ten schyłek lata niesie Wam same radosne dni,

Małgosia

93 komentarze:

  1. Bardzo ładne karteczki Małgosiu, ale dziś moją faworytką jest ta pierwsza. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto się śpieszy, pisze dwa razy. Super prezent dostałaś Gosiu od Basi, gratuluję.:)

      Usuń
  2. Rzeczywiście są jesienne ale takie radosne. Obie cudne Małgosiu ale zauroczyła mnie pierwsza - coś pięknego!
    Gratuluję Ci wspaniałego prezentu i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci Gosiu że mnie początkowo przeraziły te paseczki, ale okazało się że przecie,z dużo papierów jest w paski, dodatkowo w deseczki, więc nie będzie źle. Twoje karteczki są urocze. Każda jest inna i każda z nich bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepluteńko:) Jutro już piątunio, więc prawie weekend;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki i super prezent. Bardzo to miłe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki jak zawsze Małgosiu i bogaty prezencik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, pasiasto i na bogato!

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu cudne kartki i bardzo mi się podoba interpretacja babiego lata z gazą w roli głównej;) dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiecham się, śliczne karteczki Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiechnęłam się Małgosiu do Twoich ślicznych karteczek. Miłej lektury Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko. Już zaczęłam lekturę i bardzo mi się podoba.

      Usuń
  10. Śliczności ! Karteczki są przeurocze :) No i oczywiście super prezent otrzymałaś :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny upominek. Świetne kwiaty na kartkach, zwłaszcza te szydełkowe. Bardzo też mi się podoba tag na pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martusiu. Kwiaty szydełkowe mam od Alinki - Aliwero.

      Usuń
  12. Przepiękne kartki, Małgosiu!
    Rzeczywiście pachną latem i jesienią.
    No i super te bożonarodzeniowe w paseczki.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Super,piękne jesienne karteczki Małgosiu. A taką jesień też wprost uwielbiam 🌞🍂🍁
    Słonecznego,miłego weekendu i oby dzisiejszy piątek 13 był dniem szczęśliwym. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilonko.
      Piątek był nienajgorszy, zresztą ja w ogóle przesądna nie jestem:)

      Usuń
  14. Śliczne karteczki :) od razu się uśmiecham :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas radośnie każdego dnia ale zyczenia Gosiu i tak przyjmuje bo jak przyjdą dni ponure to sie przydadzą :) karteczki sliczne, ta zielona mnie zauroczyła bo jest w moich ulubionych kolorkach :):):) przepiekne kompozycje kwiatowe, chyba kwiatów najbardziej brakuje mi zima....usciski !

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki piękne, a prezent też niczego sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe kartki, a kwiaty to mnie już powaliły, genialne! Naprawdę piękne, oryginalne, przemiło się patrzy. <3 Dziękuję i również życzę dużej dawki radości. :))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnie układasz kwiatowe kompozycje na swoich kartkach Małgosiu. Obie są piękne i wywołują uśmiech.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne! Mnie zachwyciła zielona :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie ozdobiłaś kartkę szydełkowymi kwiatkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe paskowe prace Małgosiu, czuć w nich ten jesienny klimat ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kompozycje z paskami Małgosiu :) Twoje kartki takie radosne i kolorowe ...
    Podoba mi się papier zielone deski i kwiaty na nim umieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja czekałam na ten czas, na jesień więc dla mnie jest super.
    Karteczki Gosiu jak zawsze świetne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się te bukieciki na Twoich kartkach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne karteczki przygotowałaś Małgosiu!!! Wciąż podziwiam Twoją papierową twórczość! Ja też kocham taką jesień; słonko, przyjemne temperatury, lekki wietrzyk. Niedzielne pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu, śliczne kartki :)). Bardzo podoba mi się ta zielona, jest taka radosna :)) Piękny upominek dostałaś :)) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  27. Karteczki jak zawsze prześliczne i zachwycają!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu cudne są te kartki, zwłaszcza ta na zielonych deseczkach. Pozwól że dorzucę je same do tych wcześniejszych . \
    Linka można usunąć tylko z tego urządzenia z którego był dodany. a więc jak go dodałaś np z telefonu to tyko na telefonie będzie widoczny kosz.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu.
      Dziwne z tym linkiem, bo dodawałam go z komputera, na którym teraz nie widzę kosza.

      Usuń
  29. Też lubię wrzesień. I lubię podziwiać Twoje kartki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu ślicznie i elegancko. Piękne wszystkie kartki. Jak zwykle jest co podziwiać u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgoniu karteczki urocze, uwielbiam kwiaty na nich, śliczne są te szydełkowe:) Pięknie się prezentują a pierwsza karteczka moja faworytka, pozdrawianie i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kartki i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne, klimatyczne karteczki stworzyłaś Małgosiu, paseczki i kwiatuszki to urocze połączenie :-) Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Małgosiu ja Ciebie podziwiam za dar zdolności i pomysłów. Cudowne kartki. Małgosiu buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie niestety pogoda nie jest najlepsza, ale mam nadzieję że się to zmieni! Przepiękne karteczki zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne karteczki, gratuluję upominku. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne :) mnie najbardziej urzekła ta z zielonym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne, dla mnie mnie nr 1 to ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  39. Faktycznie choć kolory jesienne to od karteczek bije jeszcze latem. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne kartki jesienne...magia barw , urocze Małgosiu :) Pozdrawiam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super kartki zrobiłaś :).
    Też wykorzystałam u siebie motyw deseczek ;).

    Dostałaś fajny prezent od Basi :).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...