poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Najbardziej podoba mi się forma…


Witajcie, kochani!

W sierpniu Ula dała nam w swojej zabawie wolną rękę i pozwoliła wybrać dowolną formę spośród dotychczasowych – tą, która podoba się nam najbardziej. A ja wybrałam…


…oczywiście pop-up box. Przy okazji poremontowych porządków znalazłam zakupione kiedyś w Lidlu konturowe naklejki, ponaklejałam je na papier, powycinałam i nawet trzy kartki – pudełka mi z tego wyszły. Na pierwszej zima w mieście:




Na drugiej klan wesołych bałwanków:




Na trzeciej rogasie wśród choinek:




Super w tych kartkach jest to, że pomimo swojej przestrzenności idealnie składają się na płasko i wskakują do koperty.


I jeszcze wszystkie trzy razem.


Pozdrawiam Was najserdeczniej i do następnego spotkania,

Małgosia

Edycja:
Faktycznie, te naklejki się błyszczą, więc dorzucam kartki do zabawy u Ewci Hubki.

83 komentarze:

  1. Śliczne trio :) musze kiedyś spróbować zrobić taką formę kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te pudełeczka! Środki bardzo ciekawe i wciąż zastanawiam się które najpiękniejsze... może plus dałabym domkom, chociaż wszystkie są cudne.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Małgosiu:) Fajne te naklejki i świetnie je wykorzystałaś.
    Mnie również ta forma kartki spodobała się najbardziej.
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne boxy Małgosiu, ale jak dla mnie domki najpiękniejsze.:) Ślę moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez to super wyszło- w życiu bym tak nie pomyślala! Swietne!!!PS Moim zdaniem się błyszczą;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. No faktycznie, to dorzucam je do Twojej zabawy.

      Usuń
  6. Pomysłowo wykorzystałaś te naklejki, efekt jest świetny. Najbardziej podoba mi się zima w mieście :) To rzeczywiście znakomita forma kartki.
    Uściski Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Oczywiście te niebieskości naj, naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś rewelacyjny pomysł z tymi naklejkami :) Najbardziej spodobała mi się zima w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałości Małgosiu stworzyłaś, ta zima w mieście faktycznie genialna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne pop-up boxy, Małgosiu!
    Piękne, świąteczne kompozycje.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zimowe obrazki są absolutnie fantastyczne! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki-boxiki :) Podziwiam jak pięknie wycinasz takie drobne kształty :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja głupia zawsze omijam konturowe naklejki a tu proszę jakie cudeńka można z nich wyczarować. Fantastyczne pop-upy, skromne a bogate ... super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie zimowo i świątecznie, piękne pudełeczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziewczyny macie gotowe prace na święta

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne prace, no bomba. Najbardziej ukochałam zimę w mieście. Jak miło poczuć magię zimy, kocham. :)))

    Pięknego dnia mega zdolna kobieto. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Odjazdowe są te Twoje pop-upy Małgosiu, ja dalej nad pierwszym biedzę ale już światełko w tunelu się pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spojrzałam i pierwsza myśl, Małgosia nakleiła wykrojniki ;-) Może głupiutko, ale tak mi się skojarzyło.
    Wszystkie trzy są świetne (wiem już jak wykorzystać takie naklejki),ale mnie urzekła ta z domkami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No Gosiu fantastyczne trio!!! Swietne zestawienia kolorystyczne :):):) brawo Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne boxy. I takie radosne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu jak zawsze pięknie i wyjątkowo, cudownie tworzysz 🧡pozdrowienia sierpniowe ślę ☀️

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne! Chociaż jeszcze o świętach nie myślę, cieszę się nadal z uroków lata:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja też jeszcze o zimie nie myślę:)

      Usuń
  23. Małgosiu podziwiam Twój talent. Masz świetne pomysły, zawsze wyczarujesz coś pięknego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zima w mieście najlepsza, choć wszystkie świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne pudełeczka! I bardzo fajnie wyglądają te naklejki na czarnym papierze!

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu są śliczne 😍. Mnie zawsze fascynuje w tej formie, że składa się, a potem znów wyskakują te cudeńka. Dla mnie to "czarna magia" 😊. Buziaki Małgosiu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, eleganckie i takie wysublimowane boxy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wykorzystałaś naklejki. Piękne i pomysłowe kartki wyszły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna forma karteczki!
    Małgosiu pięknie to wszystko wyszykowałaś :}
    Jestem szczerze zachwycona i pełna podziwu ,
    może i ja kiedyś spróbuję ?
    Uśmiechy dla Ciebie :}}}

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi też, ale nie mam ostatnio czasu aby robić sobie to co mi chodzi po głowie 😁
    Piękne pracę!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podobają wszystkie boxy, są takie konkretne i nieprzekombinowane :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaniemówiłam z wrażenia!!! Cudne są!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne prace, w szczególnosci ta pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  34. Są śliczne, aż nie wiem co napisać po prostu piękne :) Chętnie podam swój adres ;) Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te formy są extra !!!
    Wspaniałe Małgosiu,piękny hurcik 😉
    Podziwiam
    Czaję się żeby też w końcu spróbować,ale jakoś zapominam ...
    Pozdrawiam serdecznie
    Miłego weekendu 😘

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie super wykorzystanie najlejekt konturowy Małgosiu!!!! Szacun wielki za pomysł!
    Co do pop-up to jesteś oczywiście mistrzynią :) Dziękuję za udział w zabwie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...