środa, 12 września 2018

Tniemy, gniemy i gramy w bingo


Witam serdecznie, kochani!

Dziś pokażę Wam trzy karteczki, które powstały na zabawę u Ani. We wrześniu Ania przygotowała dla nas bingo.


Na pierwszej kartce znajdziemy kolor niebieski, warstwy, brokatowe elementy i stemplowany napis wykonany tuszem.



Na drugiej mamy kolor niebieski, delikatne kropki (wzór na papierze) i brokatowe elementy.



Na trzeciej – kolor niebieski, kropki na papierze, warstwy i brokatowy element.



Oczywiście wszystkie trzy składaczki wędrują też do Ewinki, gdzie bawimy się w cięcie i gięcie.


A na koniec nie może zabraknąć kolażu.


Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie i do następnego spotkania,

Małgosia

80 komentarzy:

  1. Cudne składaki :) tej pierwszej oddałam swoje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję. I zanotuję ten fakt w moim tajnym zeszyciku:)

      Usuń
  2. rewelacja- jestem zachwycona Twoimi karteczkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimowa sceneria z ptaszkami jest przecudna :) W zimie jedynie co mnie cieszy to widok ptaków za oknem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne karteczki Gosiu, pierwszą jestem najbardziej zachwycona.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu karteczki są cudowne! Bardzo podoba mi się ta pierwsza :) Uwielbiam motyw ptaków zimą :)). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie Gosieńko jakie śliczności... a ta trzecia to już naj naj naj z tymi ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No cud miod i orzeszki !!! Brawa Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne karteczki,te ptaszki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, prześliczne karteczki. Ptaszki zachwycają:) Delikatne kolory też.
    I tak jakoś nietypowo poskładane:) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, ja nie wiem jak Ty to robisz, ale Twoje kartki są zawsze takie zachwycające! Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki z ptaszkami są najpiękniejsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne karteczki Małgosiu. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  13. o jacie .. ale cuda !! Małgosiu normalnie mnie zatkało. Pięknie zrobiłaś te składaczki , szczególnie te dwa z ptaszkami . To podzielone koło na pół na zewnętrznych ściankach jest genialne!!!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, rewelacja! Piękne papiery, piękne dodatki. Te z ptaszkami są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosieńko! Jakie Piękności, Wszystkie bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Three BEAUTIFUL cards, Malgosia. I especially love the first one, as I LOVE birds! Hugs, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie trzy skradły moje serducho!!! Cudne są!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne składaczki :) I kolorki piękne i cięcie-gięcie super :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kartki, szczególnie z tymi wesołymi ptaszorkami!!
    podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwyciłaś mnie swoimi kartkami. Kartka z ptasiorkami jest naj, naj, naj.
    Widzę, że przestrzenna kartka przypadła ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Bardzo spodobała mi się ta forma.

      Usuń
  21. Jak zawsze Gosiu Twoje kartki powalają:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No śliczne są Małgosiu, jestem po prostu oczarowana. A najbardziej urzekła mnie pierwsza :) Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu - wspaniała konstrukcja karteczki a zimowe grafiki z ptaszkami niosą ze sobą piękny, urzekający klimat:-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosiu twoja twórczość zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne składaczki! Wszystkie bardzo mi się podobają, chociaż ptaszkowe najbardziej.
    Pozdrawiam Gosieńko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ cudeńka, Gosieńko, cudne zwłaszcza tez ptaszkami, buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne składaczki !!!Ślicznie zagospodarowane tylne ścianki i przód wystający :-) Cieszę się, że obie formy wypróbowałaś :-)
    Ptaszorkowe tej najmocniej mnie ujęły uroczą grafiką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję. Bardzo spodobała mi się ta forma.

      Usuń
  28. Same cudowne karteczki z wyższej pułki.Wszystkie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dołączam się do wszystkich wspaniałych słów napisanych przez inne Mistrzynie. Zimowe karteczki są przecudne, zwłaszcza te z ptaszkami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne składaki! Pierwszy jest zachwycający! Napatrzeć się nie mogę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Co jedna, to piękniejsza, zwłaszcza te ptaszkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudowne karteczki!!! Świetna forma! i śliczne kompozycje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu wspaniałe składaczki i widać że wytyczne stworzone jak dla Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...