poniedziałek, 24 września 2018

Kolorowy zawrót głowy i trochę cięcia – gięcia


Witajcie, kochani!

Czy u Was też tak wieje okropnie? Dziś jadąc do pracy mijałam połamane drzewa i wozy strażackie wezwane do usuwani szkód po nocnej nawałnicy. Ale mam nadzieję, że to tylko chwilowe szaleństwo aury i jeszcze ucieszymy się złotą polską jesienią.

A tymczasem pokażę Wam kartkę, która powstała na zabawę w kolorowanie u Hubki. Tym razem Ewcia zaprosiła nas do doodlowania, czyli po polsku mówiąc do rysowania bazgrołków.


Moje bazgrołki otaczają wielkanocne jajo, a choć kolorowania jest niewiele – ot, kilka czerwonych elementów, to mam nadzieję, że Ewcia zaliczy.


Przy okazji zobaczcie, jakie składaczki zrobiłam do zabawy w cięcie i gięcie u Ewinki.


Oto zimowe ptaszki.




Kolędujące dzieci (pokolorowany stempelek dostałam kiedyś od Hubki).



Róże z rosą na płatkach.




I niebieskie kwiaty w towarzystwie motyli.




A następnym razem pokażę Wam szczyptę jesieni. Zapraszam!

Tulę wszystkich serdecznie,

Małgosia

60 komentarzy:

  1. Cudne kartki stworzyłaś Małgosiu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, a ja nie nadążam komentować Twoich cudownych prac Gosiu:) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace Gosiu :) te składaki to już hurtowo robisz a wszystkie takie śliczne :) U mnie też wieje okropnie cały dzień, ale po mału przycicha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Dziś u mnie rano był przymrozek:)

      Usuń
  4. Piękne składaczki !I te ptaszorkowe i te kwiatowe zachwycają delikatnymi kolorami i elegancją :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu,przecudne karteczki,moją faworytką jest ta ostatnia 😍
    U mnie też wieje od wczorajszego wieczora :-)
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marylo.
      U mnie dziś niestety był przymrozek.

      Usuń
  6. Gosiu śliczne karteczki. Każdy składaczek cudny ale ten mój jest najwspanialszy i wyjątkowy:-)
    U mnie też wieje jak diabli, pół nocy nie przespane bo nie lubię takiej pogody i boję się drzew jakie rosną wokół wynajmowanego domku aby nie uszkodziły czy to auta czy domu. Zimno się zrobiło ale mam nadzieję że już jutro wstanie nowy cieplejszy dzień. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki piękne. Najbardziej urzekły mnie kolędujące dzieci :) Wieje, pada, świat smutnieje. Liczę jednak na łaskawy październik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu 😊 też mam nadzieję że to chwilowe załamanie pogody bo uwielbiam złotą polską jesień.
    Ale wracam do Twoich niezwykłych składaczków nie mam faworyta bo wszystkie kartki są piękne.
    Oczywiście moja różana z rosą jest wyjątkowa. Pozdrawiam cieplutko 😀 Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko. Też czekam na złotą jesień.

      Usuń
  9. Gosienko u nas tez tak wietrznie dzisiaj ! Ale karteczki stworzylas swietne! I ta z bazgrołami i skladaczki....genialne sa swiateczne składaki!!!! Brawa dla Ciebie Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne prace! Trudno porównywać doodling z bogactwem składaczków- wszystkie mnie zachwycają!(kolędujące dzieci jeszcze bez cieniowania ;-D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Doodling mi niespecjalnie wyszedł to tak dla równowago dorzuciłam składaczki:)

      Usuń
  11. Małgosiu, przepiękne są Twoje kartki ... wszystkie!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu u nas też tak wieje :( A Twoje kartki są piękne! Każda inna tematycznie, każda wyjątkowa! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki Małgosiu.:) U mnie też leje i wieje, ale aż tak dużych szkód na razie nie ma. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lenko. U mnie dziś co gorsza był przymrozek.

      Usuń
  14. Małgosiu, cudne wszystkie kartki:)))u nas ciągle wieje silny wiatr:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, kartka z bazgrołkami jest piękna. Wyszła Ci bardzo elegancko. Podoba mi się taka forma. Ja do doodlanek zabierałam się kilka razy. Fajna zabawa, jednak nie osiągnęłam tego efektu, co Ty.
    Kartki składaczki są świetne. Zawsze podziwiam Twoje prace - staranne, z przemyślaną kompozycją, gustownymi dodatkami, pięknymi kolorami. Te zimowe, świąteczne sprawiły, że zatęskniłam za świętami:)
    A tu wieje i wieje. Prądu nie mieliśmy prawie cały dzień. Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. No co Ty! Twoje doodlanki sa rewelacyjne!

      Usuń
  16. Wszystkie kartki są śliczne, ale mnie zauroczyła najbardziej ta pierwsza. Może to przez tą ubogą kolorystykę. Nie wiem, ale ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykle piękne te Twoje składaczki Gosiu!
    U mnie też wiało, na szczęście w ogrodzie nie ma szkód jedynie korzyści, wichura strzęsła większość orzechów;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. A u mnie dziś rano był przymrozek.

      Usuń
  18. Ale cudeńka :) Wszystkie piękne i eleganckie :) A co do wiatru, to mam nadzieję, że szybko mu przejdzie, bo zostanę bez dachu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie piękne kartki zrobiłaś, że nie można się napatrzeć.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Małgosiu wszystkie Twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosieńko! U Ciebie jak zawsze, Wszystkie Karteczki są Prześliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. O mamusiu droga! Ale cudeńka Ci wyszły! Przytulam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  23. No no wszystkie kartki piękne, ogladan i iglądam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosieńko dawno mnie u Ciebie nie było....a tu takie piękności tworzysz:)
    Prześliczne karteczki - składaczki. Jestem nimi zauroczona.
    Ściskam Cię kochana mocno

    OdpowiedzUsuń
  25. Super Małgosiu jak zwykle wymiatasz :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Składaczkowy zawrót głowy, a jeden składaczek piękniejszy od drugiego, że o kolorowance nie wspomnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. One wszystkie są cudne. Każda następna ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne są te składaczki :) a i kartka z "bazgrołkami" też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...