wtorek, 25 lipca 2017

Lawendowy album i przepiśnik dla Ewy

Witajcie, kochane Kobietki!

Dziś pokażę Wam, co przygotowałam dla Ewci w ramach zabawy „Podaj dalej”. Głównym prezentem jest lawendowy album, ponieważ wyczytałam na jej blogu, że najbardziej lubi kolor fioletowy. Mamy tu wiele miejsc na zdjęcia i zapiski, nie zabrakło oczywiście schowków, kieszonek i tagów.
































Dla Ewy powstał też przepiśnik zainspirowany tym komentarzem: „Marzy mi się taki, ale zrobiony na bazie segregatora, a do tego tylko na ciasta i ciasteczka:) Odkryłam w sobie niedawno zamiłowanie do pieczenia;)”. Oczywiście w fioletowej kolorystyce.







Do paczuszki dorzuciłam jeszcze kilka drobiazgów do robienia kartek i oczywiście słodycze.


A wczoraj wysłałam drugą paczuszkę „Podaj dalej”, więc niedługo spodziewajcie się kolejnej relacji.

Jeszcze dla porządku dodam, że dziś za oknem mam jesień. Pogoda tego lata jest bardziej zmienna niż kobieta:)

Tysiące uścisków,

Gosia

82 komentarze:

  1. Przepiękne fiolety i zdobienia kart :-D Muszę w końcu zrobić swój pierwszy przepiśnik ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowną paczkę Gosiu przygotowałaś! wszystko tak cudne! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, paczka rewelacyjna! Nie mogę się nadziwić, jak ty wymyślasz i robisz te wszystkie kieszonki, wodospady itp.- podziwiam! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości przygotowałaś! Szkoda, że nie załapałam się na podaj dalej u Ciebie ;) Małgosiu, a bazę segregatora kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgoniu. Może następnym razem;)
      Bazę kupiłam w sklepie Studio 75 (stacjonarnym).

      Usuń
  5. prawdziwe cudeńka, napatrzeć się nie mogę! ubóstwiam fiolety! album jest niesamowity, co strona to wielkie WOW! a przepiśnik skradł moje serce od pierwszego wejrzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana album naprawdę robi wrażenie! Przepiękne kolory, mnóstwo miejsca na zdjęcia, dużo zakamarków, tagów - piękny album! :)
    A przepiśnik też super dopełnia całości paczuchy :) Świetny prezent przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent aż żal ze się nie załapałam u ciebie na podaj dalej hihi. PODZIWIAM ten twój talent kompletowania wszystkiego w całość. Jesteś mistrzynią w tych albumach. Zarówno prsepisnik jak i album cudeńka. I mmmmmm czekoladka z orzechami i kitKat biały pychotka haha dobrze ze mam ciacho bo by język wisial po pas. U mnie też jesienne ale dobrze bo wreszcie się za kartki wezmę. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Może następnym razem się załapiesz:)
      Kochana, mnie język wisiał na widok Twojego ciacha:)

      Usuń
    2. Haha żeby to się dało wysłać to nawet pół blachy bym Ci poslala bo tylko ja z jubilatem jadłam. Mąż nie przepada za ciastami a młodszy bllee bo owoce były:-D

      Usuń
    3. Haha żeby to się dało wysłać to nawet pół blachy bym Ci poslala bo tylko ja z jubilatem jadłam. Mąż nie przepada za ciastami a młodszy bllee bo owoce były:-D

      Usuń
  8. Album jest przecudnej urody :) Świetny prezent dla Ewy przygotowałaś w ramach zabawy . A przepiśnik ciekawie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne sa te Twoje papierowe dzieła Gosiu:) i fiolet przepiękny :) sciskam rowniez jesiennie z dzikiego zachodu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Albumik i przepisnik przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa będzie zachwycona paczką od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu same cudownosci stworzyłaś. ..album w Twoim wykonaniu to mistrzostwo i te kolorki...no cudny. A segregator jest wspaniały. ..ależ Ty jesteś pomysłowa Gosieńko:-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, jeszcze raz dziękuję Ci za te wspaniałe podarki. Album oglądam co chwilę i cały czas nie mogę się na niego napatrzeć. Co go przeglądam, to odkrywam nowe zakamarki. Jesteś mistrzynią w robieniu albumów. A w przepiśniku już nawet wiem, jaki pojawi się pierwszy przepis :)
    Dziękuję i tulę Cie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, ciesze się niesamowicie, że podoba Ci się album i przepiśnik. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  15. Tyle radości dajesz innym przez swoje dobro, wewnętrzne piękno, pracowitość, bezinteresowność i talent...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko, za takie wspaniałe słowa.

      Usuń
  16. W tak pięknym albumie każde zdjęcie będzie się prezentowało znakomicie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosieńko moja, no i znów stworzyłaś piękny i niesamowity album, a do tego jeszcze ten śliczny przepiśnik. Wspaniale obdarowałaś Ewunię. Ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękności Małgosiu u Ciebie !!!
    Album to mistrzostwo świata !!!
    Przepiśnik także wspaniały :)
    Przedwczoraj zaczęłam,a dziś skończyłam swój pierwszy (2) mini - tyci albumik ...,aż boję się go pokazać ;)
    Ucałowania gorące *:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ilonko. Nie bój się, tylko koniecznie pokazuj.

      Usuń
  19. Takie śliczności to tylko u Ciebie, Małgosiu!
    Album jest uroczy, na wiele pięknych wspomnień :-)
    A przepiśnik po prostu zachwyca.
    Cudownie obdarowałaś Ewcię.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja kocham fiolet - album i przepiśnik piękne :-) I u mnie leje od rana :-/

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje prace, Małgosiu Droga, same się bronią... Są zachwycające Całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, kolejne przepiękne prace wykonałaś, w moim ulubionym kolorze:) Prócz turkusu oczywiście. Uściski wysyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Marzy mi się zrobić sobie podobny album ale ... ale nie mam odwagi. Małgosiu, jesteś Mistrzynią w temacie. I album i przepiśnik są wspaniałym prezentem ... są piękne!
    Pozdrawiam ... spokojnej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Malgosiu ale fantastyczny album i przepiśnik cudowności. Och mnie teź kusi wykonanie albumu :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś mistrzynią w te klocki!! Album cudny, tyle w nim do odkrycia!! W przepiśniku znajdą się przepisy z najlepszymi słodkościami! Jestem pewna:)) U mnie też chłodno... Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu jakie to wszystko piękne! Zachwycasz jak zawsze :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne prace!! Świetny album zrobiłaś, te detale - EKSTRA!!!!
    Przepiśnik też cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny prezent przygotowałaś Małgosiu:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny album i przepisnik

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały, pięknie pachnący album....:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały album powstaje, jak zawsze, przepiękny!!Uściski!


    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu, jesteś dla mnie mistrzynią albumów! Jestem zachwycona każdym z nich. Choć sama zrobiłam już 3 sztuki, to tak daleko mi do tego co tworzysz... ale, podglądam i wciąż się inspiruję! Cieszę się, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję serdecznie za te słowa, na które naprawdę nie zasługuję...

      Usuń
  33. Przrpiekny album! Przepisnik tez fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczny album i przepiśnik,jak ja kocham Twoje wspaniałe prace,chce się je oglądać i oglądać :)
    Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. przepięknie wykonane!
    precyzyjnie i dokładnie , to wielka zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak to możliwe, że go wcześniej nie dojrzałam :) No tak miałam małą przerwę blogową z powodu tych cholernych oczu i teraz nadrabiam :) To jest tak cudne dzieło, że zapiera dech w piersiach hi hi hi hi :) ZAKOCHAŁAM SIĘ :) :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny zestaw przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...