wtorek, 12 listopada 2019

Jesiennie


Witajcie, kochani!

Dziś bez zbędnych wstępów pokazuję dwie karteczki, które powstały na zabawę „Jesień i zima z paletą kolorów” u Ani. W tym miesiącu obowiązkowym elementem jest ramka (Aniu, poznajesz obie rameczki?:)


Na pierwszej mamy kolory: brązowy, zielony, biały i czerwony. Jest to kartka o wielu warstwach.



Na drugiej: brązowy, biały, granatowy i żółty.


Tutaj obie razem:


A że w obu wykorzystałam podarty papier, więc zgłaszam je też do zabawy „Ćwiczymy kompozycję” u Ewci.


I do „Polszczyzny i rękodzieła” u Reni także. Bo jak się tak zastanowiłam, to faktycznie jest w nich jakiś jesienny nastrój i jesienna kolorystyka. Nawet ten granat taki sinawy jak wymyte deszczem jesienne niebo.


Zazwyczaj na każdą zabawę robiłam oddzielne kartki, lecz ostatnio boję się, że nie zdążę się wywiązać i dlatego staram się łączyć zabawy. Ale wcale mi się to nie podoba i nie jestem z siebie zadowolona:)

Pozdrawiam Was serdecznie, kochani. Do następnego spotkania,

Małgosia

85 komentarzy:

  1. Śliczne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Małgosiu. Buziaki;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu nic się nie martw. Często łączymy zabawy, bo przecież czas nas ogranicza , a tyle chciałoby się poczynić ciekawych rzeczy. Spokojnie. twoje kartki są rewelacyjne. Uwielbiam tę warstwowość w kartkach, daje im to trójwymiar i przestrzeń na szaleństwo skrapowe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błąd. Słabo wcisnęłam shifta chyba.

      Usuń
    2. Dziękuję, Haniu. Jakoś nie lubię łączyć zabaw, ale ten brak czasu:)

      Usuń
  4. Małgosiu, karteczki są śliczne!!! A umiejętność łączenia wytycznych z różnych zabaw w jednej kartce świadczy Małgosiu o Twojej kreatywności i talencie :)) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też często łączę zabawy Gosiu, przyczyną podobnie bywa brak czasu. A Twoje karteczki są prześliczne, podoba mi się, jak wkomponowałaś rameczki.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne darte tła :-) Tak robi większość nas, ważny jest sam udział w zabawie. Piszę to jako uczestniczka i organizatorka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Wiem, ale ja jakoś nie lubię łączyć zabaw:)

      Usuń
  7. Obie mi się podobają :) A to, że tworzysz do różnych zabaw jednocześnie, to jest właśnie pomysłowość i inwencja, czyli coś co każdy rękodzielnik chciałby posiadać :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki, a skoro pasują na różne zabawy, to czemu nie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne karteczki, lubię takie warstwowe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie są piękne i ciekawe.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne, obie Gosieńko są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu,karteczki są świetne i nie obwiniaj się.Czas nie jest z gumy,a życie sobie trzeba ułatwiać więc głowa do góry 👍 Buziam 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki:) Twoja kreatywność i umiejętności zachwycają mnie za każdym razem:)Małgosiu dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też ostatnio czasu brakuje :) A karteczki śliczniutkie zrobiłaś :)
    Miłego dnia Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i wysmakowane!:) Nie czyń sobie wyrzutów - raz połączysz, raz zasypiesz dużą ilością kartek i wszystko gra.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie kartki prześliczne. Ja jskos boję się podartego papieru choć ostatnio przełamałam się, ale u cięcie wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie komponujesz swoje kartki Małgosiu i to nic, że czasem połączysz wyzwania. Takie kombinowanie by różne elementy pasowały na jednej pracy też jest twórcze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale z prac zadowolona być musisz 🙂 są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, bardzo ładne Twoje karteczki. Delikatne i eleganckie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowo i romantycznie, ciekawie wyglądają te "zamglone" nieco kwiaty. Śliczne kartki Małgosiu. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu śliczne obie karteczki.Pzdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te targania rewelacyjnie prezentuję się na tych kartkach :)
    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie jest to mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, karteczki uroczo się prezentują!!! Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu przecudowne karteczki :) Cudo :) Pozdrowienia ślę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześlicznie skomponowane karteczki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne obie ... warstwy, kompozycja, kolorystyka, darty papier, super!
    Ja się chyba nie wyrobię w końcówce roku z wyzwaniami, nawet łączyć nie będę :(
    Uściski ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietnie Gosiu wyszło a łączenie zabaw to nie grzech wiec korzystaj:) podoba mi sie ten darty papier 👍☺️ Usviski 😘

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczne karteczki Gosiu. Jesteś niezmiernie utalentowaną osobą.
    Mało udzielam się w blogowym świecie i rzadko do Ciebie zaglądam,przepraszam Małgoś, ale myślę o Tobie!
    Zostawiam ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocze karteczki Małgosiu :) usmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne i pomysłowe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z podziwem patrzę na te piękne karteczki, Kolory i kompozycja jest cudna. POzdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu przed wszystkim cieszę się, że scrapki się przydają :-)
    Obie kartki z rameczką rewelacyjna a ten podarty papier wygląda bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne i delikatne karteczki a kompozycje jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne karteczki przygotowałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne kartkowe kompozycje. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie piękne, ale ta z granatem skradła moje serce :-) Wydaje mi się, że łączenie wytycznych kilku zabaw na jednej kartce wymaga nie lada kreatywności, ale Ty z nią nie masz żadnego problemu :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...