sobota, 17 lutego 2018

Album dla Basi

Witajcie, moi mili!

Dzisiaj znowu kłania się album. Tym razem w nietypowym kształcie, wykonany na bazie, którą dostałam od Lidzi. Album poleciał do Basi, by uczcić jej urodziny, a i Wam chciałby się zaprezentować. Oto on:












Przy okazji kolejne karteczki wielkanocne; produkcja cały czas trwa.







Słoneczko dzisiaj pięknie przygrzewa, może w końcu stopi te resztki brudnego śniegu. Wiem, wiem, luty to jeszcze nie czas na wiosnę, ale tak bardzo już za nią tęsknię.

Wspaniałego weekendu Wam życzę i do następnego spotkania,

Gosia

95 komentarzy:

  1. A u mnie pochmurno:-(
    Gosiu piękny album. A karteczki jak zawsze śliczniutkie-z Tobą poczta nie zbankrutuje:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny albumik, jaki fajny kształt :) Karteczki tradycyjnie piękne, kiedy Ty Gosiu znajdujesz czas na to wszystko :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agniesiu. Wykorzystuję każdą wolną chwilkę:)

      Usuń
  3. Albumik uroczy , Basia się ucieszy :) Karteczki u ciebie pełną parą :)ja jeszcze nie zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik super się prezentuje z pewnością będzie miłą pamiątką dla obdarowanej:). Widzę Gosiu, że karteczki wielkanocne w hurtowej produkcji!!! Osobiście, tak jak Aga jeszcze nie zrobiłam żadnej w tym sezonie:). Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykła forma albumiku Małgosiu! Jest piękny!
    Kartki także cudowne. Piękną grafikę znalazłaś do tej karteczki na fioletowej bazie... z barankiem i chorągwią.
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna forma albumu i rewelacyjna kolorystyka!Karteczki prześliczne! Kiedy Ty na to wszystko znajdujeszcz czas? Podziwiam.
    Pozdrawiam Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Każdą wolną chwilkę wykorzystuję:)

      Usuń
  7. Jest świetny ... karteczki też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny albumik. Podziwiałam u Basieńki, a teraz podziwiam u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, bardzo ciekawa forma albumu. Jeszcze się z taką nie spotkałam. Śliczny jest :) U mnie też produkcja kartek wielkanocnych trwa cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko! Album Jest przeuroczy, A karteczki wszystkie są Wspaniałe - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosieńko, jak pięknie ten album wykorzystałaś i "ustroiłaś". A karteczki śliczne, kiedy Ty to robisz, chyba nie śpisz? :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. Śpię całkiem sporo:) A czas jakoś się znajduje:)

      Usuń
  12. Album faktycznie ma nietypowy kształt, ale przecież dla ciebie to nie żaden problem. Gosiu przecież ty z każdego kształtu wykonasz śliczności 😀 Kartek wielkanocnych ci nie zabraknie 😀 Miłej niedzieli 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Album jest boski:)
    A karteczki wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Album jest świetny. A kartki przecudne. :-) Tulam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny albumik! Lubię takie kolorki:) Karteczkowa produkcja cuuudna!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem co bardziej podziwiać- podoba mi sie wszystko;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Albumik wykonany w ślicznej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Album - piękny! Świetnie dobrane kolory! Kartki też niczego sobie! Najbardziej podoba mi się ta z Barankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten album jest przepiękny i jaki kolorowy, napatrzeć się nie można, cudo! Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu prace cudne! Dopracowane w każdym szczególe! A na wiosnę tez czekam :) chociaz przyznaje ze i na kulig bym chetnie sie wybrała :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Ja na kulig też - ale już może na przyszłą zimę:)

      Usuń
  21. Małgosiu album zachwyca a kartki piękne! A ja z kartkami jeszcze w lesie...Pozdrawiam niedzielnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Album przepiękny - wspaniała kolorystyka!
    I kolejne śliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, album jest wspaniały, a karteczki! Pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny albumik i cudny wysyp ślicznych karteczek :) Faktycznie, chyba Twoja doba trwa dłużej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny album :) Wspaniale go ozdobiłaś!!!
    Karteczki wielkanocne pełne uroku!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu albumik świetny jak zawsze , kartki również świetne . Masz głowę pełną pomysłów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki cudny albumik :) , a krtka z jejaem skradła me serducho :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, każdy Twój album, każda karteczka to mistrzostwo wykonania. Widać, że wkładasz w pracę wiele miłości i radości tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Zosiu. Tak - kocham to dłubanie w papierze.

      Usuń
  29. Album piękny, kartki cudne! pozdrawiam ciepło Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Produkujesz Małgosiu same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny album i karteczki!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xBasia

    OdpowiedzUsuń
  32. Album jak zwykle zachwyca Małgosiu, zrobiłaś Basi piękny prezent.
    Karteczki też śliczne i bardzo pomysłowe, miło się je ogląda :)
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny i oryginalny album :-) Twoja świąteczna produkcja kartek... zachwyca jak wszystkie prace w Twoim wykonaniu :-))

    OdpowiedzUsuń
  34. What a great album, Malgosia. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgosiu album cudeńko, uwielbiam ten zestaw kolorystyczny. Fajnie wyglądają karty przewiązane grubym sznurkiem - takie rozwiązania są zawsze ciekawe. Karteczki też śliczne powstały. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za wizytę u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Album jest piękny, jeszcze nie widziałam takiego długaska. Ale kartki śliczne. Skąd bierzesz takie fajne grafiki wielkanocne Gosieńko? Buziaki i dużo ciepełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Grafiki podostawałam od dziewczyn, wykorzystuję też obrazki wycięte ze starych kartek.

      Usuń
  37. Gosiu prawdziwy wysyp karteczkowy. Sa cudne wszystkie. Skąd bierzesz tyle pomysłów na nie? Podziwiam Twoją kreatywność. Album rewelacyjny. Masz już swoją ugruntowaną markę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Róznorodne, urokliwe i wyjatkowe prace, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Album - kolejne arcydzieło rękodzielniczej sztuki, podobnie jak kartki :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Małgosiu,znów zachwycam się Twoim kolejnym,cudnym albumem !!!
    Jest wspaniały :) Przepięknym prezentem na pewno się okazał :)
    Karteczki świąteczne oczywiście też są śliczne :)
    Pozdrawiam ciepło :****

    OdpowiedzUsuń
  41. Album jest przepiękny. Zajmuje eksponowane miejsce żeby go każdy przychodzący do mnie zobaczył. Jestem nim zachwycona. Kolejny raz dałaś mi Gosieńko mnóstwo radości- bardzo, bardzo Ci dziękuję, za album i za wszystko, co robisz dla mnie i dla nas wszystkich:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, dziękuję za piękne słowa i "kopniaka" do dalszego tworzenia.

      Usuń
  42. Przecudny ten album! Ciekawa forma! Każda karta inaczej wykończona i ten gruby sznur - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyjątkowy album ;) Nie widziałam jeszcze takiego z taką budową i sposobem otwierania (że strony nie mają takich samych rozmiarów). Podoba mi się takie rozwiązanie :)
    Kartki równie, prezentują się bardzo ładnie. Powodzenia w dalszej produkcji!
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  44. przepiękny albumik a karteczki wyjątkowe...

    OdpowiedzUsuń
  45. Gosieńko album jest przepiękny,a karteczki jak zawsze cudne.
    Przytulam Gosiu mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem pod wrażeniem album jest cudowny.Karteczki cudo.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. O mój ty świecie :) Wspaniały album, aż oczu oderwać nie jestem wstanie :) Kolejny raz doprowadziłaś mnie do takiego szoku, że zaniemówiłam hi hi :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...