piątek, 15 grudnia 2017

Przyjedź do nas, Mikołaju

Takie właśnie hasło, moi kochani, towarzyszy wyzwaniu gościnnej projektantki w Klubie Twórczych Mam. A projektantka to nie kto inny, tylko bardzo utalentowana Gosia Burczyk. Nie mogło mnie zabraknąć w zabawie i taką kartkę poczyniłam:







Moi złoci, przy okazji gorąco zachęcam Was do wysłania kartki chorej Marlence. Więcej o akcji opowie Wam Daria: O, TUTAJ.
Dziękuję też za spływające obficie kartki świąteczne i nie tylko. Wielkie ukłony kieruję w stronę:



























Serdecznie wszystkich pozdrawiam,

Gosia

62 komentarze:

  1. KARTKA FANTASTYCZNA, ILE TAM SIĘ DZIEJE :) Jak pokazałas swój wór co na pocztę leci, to teraz wiem, jak Ciebie zasypało kartkami.:0 dobro powraca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję. Jeszcze w międzyczasie doniosłam co nieco na pocztę:)

      Usuń
  2. Karteczka urocza Małgosiu. Dla mnie Mikołaj mógłby trwać i trwać:)
    Zycie blogowe jest cudowne, tu najwięcej bratnich dusz, widać to po karteczkach które Małgoniu otrzymujesz .
    Ja także dostałam karteczkę od Ciebie i stokrotnie dziękuję!!!
    Sciskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aneczko i cieszę się, że kartka dotarła.

      Usuń
  3. Ładną i elegancką kartkę poczyniłaś :) A jakie na niej bogactwo ?!
    Fajne dowody pamięci otrzymałaś, do mnie też pomalutku kartki spływają, niestety mi w tym roku brakło na zrobienie kartek czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko. Mam nadzieję, że moja kartka dotrze do Ciebie bez przeszkód.

      Usuń
  4. Dzisiaj doszla karteczka od Ciebie, jest piekna, bardzo dziękuję, dac znac kiedy ode mnie dotrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołajowa kartka urocza!
    Ja zawsze na niego czekam:)))
    Dziękuję za cudowną karteczkę od Ciebie Małgosiu i ściskam bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko i cieszę się, że kartka dotarła.

      Usuń
  6. Małgosiu, mi to już brakuje słów żeby opisywać jak bardzo podobają mi się Twoje kartki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest przepiękna a zyczenia i przesyłki bogate jak na ten czas przystało !:) sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczka :) Powodzenia!
    Piękne karteczki i nie tylko dostałaś Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosieńko! Kartka Mikołajowa jest Bardzo śliczna, Karteczki świąteczne piękne otrzymałaś - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczną karteczkę zrobiłaś Gosiu, trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniu :) A ile pięknych karteczek i prezentów otrzymałaś, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten Mikołaj! Do Ciebie już przyjechał, a to zapewne nie koniec:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna Mikołajowa kartka. Świetnie połączone wszystkie elementy dające harmonijną całość.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna kartka! Ile detali tam jest! Wow! :)
    A wiesz, że nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna kartka Małgosiu! Dziękuję za udział w zabawie Gościnnej Projektantki w KTM. Pozdrawiam - Gosia

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczka, ta gałązka z szyszka i owockami genialne!

    Całusy

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko śliczną karteczkę poczyniłaś:)
    A prezenty i karteczki które otrzymujesz są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniała kartka cudowne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękną zrobiłaś Małgosiu, ale i piękne otrzymałaś😊 pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje dobre serce przyciąga jak magnes Małgosiu...

    OdpowiedzUsuń
  20. Mikołaj na kartce cudny ale widzę , u Ciebie drzwi się nie zamykają, tyle cudnych kartek Mikołaj przynosi.
    Buziaczki Małgosiu i ja dziękuję za cudowną kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna jest ta karteczka Małgosiu.
    Te spływające zewsząd życzenia przynoszą mnóstwo radości. Twoja karteczka też już do mnie dotarła - dziękuję Ci z całego serca.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu, cieszę się, że kartka dotarła.

      Usuń
  22. Oj cudeńko znowu wyczarowałaś. Po prostu bajka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ten Mikołaj! :)
    Dobro wraca! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, kartka śliczna i przeentów moc:) Ale nie dziwi to wcale, bo Ty zawsze dla wszytskich czas znajdziesz i wpadniesz coć na chwi,lę, gdzie trzeba pomożesz...Więc dobro wraca:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Malgosiu sliczna mikolajowa karteczka i gratuluje otrzrymanych kartek i prezentow

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu śliczną kartkę przygotowałaś ale i też śliczne otrzymałaś;)
    moja w drodze;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna karteczka!!! Cudownie skomponowana!!!
    Wspaniałe karteczki dostałaś!!!
    Zdrowych , spokojnych i radosnych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, kolejna cudowna kartka.
    Dziękuję za karteczkę :) jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super karteczka! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosia rewelacyjna kartka, uwielbiam takie klimaty i chyba kartki z Mikołajem/ Gwiazdor maja taki magiczny przekaz

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoja Mikołajowa kartka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...