środa, 13 grudnia 2017

Przedświąteczne to i owo

Witajcie moi mili!

Święta coraz bliżej. Już niedługo na niebie zabłyśnie pierwsza gwiazdka, a w sercach zapanuje radość Bożego Narodzenia. Tymczasem przychodzę do Was, by pokazać:

Po pierwsze – albumik pudełkowy na grudniowe zdjęcia. Całkiem podobny do TEGO. Udało mi się go zrobić jeszcze pod koniec listopada, dlatego mogłam nagrodzić dwie prace z motylami w wyzwaniu gościnnej projektantki w Klubie Twórczych Mam.













Po drugie – prezenty, które na początku grudnia przyfrunęły od dwóch dzielnych pomocnic Świętego Mikołaja. Od Basi


… i od Marzenki.


Po trzecie – urodzinowe kartki. Składaczek wędruje oczywiście na zabawę do Ewinki.








A po czwarte – cześć tego, co zataszczyłam na pocztę. Inwazja kartek świątecznych rozpoczęta, więc strzeżcie się:)


Serdecznie pozdrawiam i do następnego spotkania,

Gosia

55 komentarzy:

  1. Małgosiu, cudny albumik, piękne karteczki, no i wspaniałe niespodzianki zawitały do Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaczy byłaś grzeczna bo Mikołaj był :) album wspaniały i piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album i karteczki ,zwłaszcza składaczkowa :-D Gratuluję Mikołajkowych prezentów :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumy robisz niesamowite :) Prezenciki tosama radośc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny ten albumik!! Listonosz na bezrobocie nie pójdzie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała forma albumu, Gosiu!
    Śliczne karteczki przygotowałaś i piękne prezenty dostałaś :-)
    A PP bardzo cieszy się z tylu przesyłek ;-)
    Serdeczności przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, mam tylko nadzieję, że PP wszystko skrupulatnie podostarcza.

      Usuń
  7. Jak ja lubię Małgosiu do Ciebie wpadać! Za każdym razem podziwiam stroniczkę po stroniczce kolejnego albumiku. Tym także zachwycasz! Śliczne kartki!
    Fajne prezenty!Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rękę do albumów! :) A i karteczki niczego sobie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest wielkim fanem Twoich składaczków, kieszonek i zakamarków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, piękne prace i wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Album cudny, mojmpowoli się zapełnia :). Ja Małgosiu podobna siateczke mam przygotowana na jutrzejszy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosieńko! Albumik jak zawsze prześliczny, Prezenty otrzymałaś cudowne, Karteczki Piękne, A listów troszkę ich było :-) - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysieńko, dziękuję. Na zdjęciu to jeszcze nie wszystko:)

      Usuń
  13. Ależ nam tu kochana napokazywałaś... super karteczki, świetny grudniownik, wspaniałe prezenty. Nie wiem kiedy nadążasz to wszystko tworzyć, ale wychodzi Ci Gosieńko świetnie :) Buziam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, dziękuję. Sama nie wiem, skąd bierze mi się ten dodatkowy czas:)

      Usuń
  14. Kolejne cuda i cudeńka :) Piękności przygotowałaś :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności Małgosiu :)
    Album fantastyczny!!!
    Ja też już trochę kartek powysyłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny album! oj i mojego wysłałam z całą torbą na pocztę:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten albumik pudełkowy est rewelacyjny , bardzo mi się podoba taka forma, cudnie ozdobione strony.
    Prezentów gratuluję są świetne. Co do kartek ... heh to nasz zakładowy listonosz myślał , że kartki są od zakładu do kontrahentów .. a to były tylko moje :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję. Ze mnie pan na poczcie się śmiał, że zabraknie znaczków:)

      Usuń
  18. Ale śliczności u Ciebie :) A prezenty wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, z tym workiem musiałaś wyglądać jak św. Mikołaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, dziękuję za tak cudowną kartkę bożonarodzeniową. Jest przepiękna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, cieszę się ogromnie, że Ci się podoba.

      Usuń
  21. Małgosiu Twój blog powinien mieć tytuł papierowa fabryka a nie jarmark :D co nóż widzę jakąś nową pracę :) pudełka i albumy śliczne podobnie jak karteczka. Widać byłaś grzeczna skoro Mikołaj pamiętał :) Wór solidnych rozmiarów no a propo karteczek też chciałam Tobie skromny kartelusik posłać z życzeniami ale nie jestem pewna czy dobrze sb adres spisałam z koperty więc mała prośba: podasz namiary na siebie do mnie na mail? aniq.klim@gmail.com czekam i pozdrawiam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Prace jak zwykle piękne. A tego stosiku kartek, jedna już przyleciała do mnie. Dziękuję. Cieszę się bardzo. Moja też do Ciebie leci. Wypatruj jej. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosieńko. Twoja kartka i wspaniałe niespodzianki właśnie dziś dotarły - jesteś kochana.

      Usuń
  23. Swietne prace Gosiu!!! I te karteczki i album, wszystko tak dopracowane:) a przesyłek u mnie tez sporo, szkoda tylko ze znaczki takie drogie...swoja droga Gosiu dziekuje za karteczkę zyczenia i pamiec :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny album, a jakie karteczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu, Twoje albumiki zawsze mnie zachwycają swoją róznorodnością:) A musiałaś być baaaaaardzo grzeczna,skoro Mokołaj wpadł do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki urodzinowe też superowe:)

      Usuń
    2. Dziękuję, Ludko. Trochę obawiałam się rózgi:):):)

      Usuń
  26. Wooooow album jest mega, fantastyczna praca 😍

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...