czwartek, 16 listopada 2017

Listopadowe kartkowanie z Anią

Witajcie, kochani!

Dzisiaj zapraszam Was do wspólnego oglądania karteczek, które powstały na zabawę u Ani. W listopadzie inspiruje nas niezwykle zdolna i kreatywna Renia Walczak.


Kartka z konikiem na biegunach w formie scenki. Kiedyś bardzo lubiłam robić takie kartki – scenki, ale są one dość czasochłonne: trzeba wydrukować, powycinać, zaaranżować i ponaklejać te wszystkie elementy.






Kartka okolicznościowa to u mnie kolejna bożonarodzeniowa. Ale święta to przecież także okoliczność i to jaka! W roli medalionu wystąpiła tekturowa ramka, w której zmieścił się Mikołaj.



I mapka – znów Boże Narodzenie, ale za to aż na czterech kartkach.





W taki sposób dzięki jednej zabawie przybyło mi aż sześć kartek na zbliżające się święta, co widać na poniższym kolażu:


Wszystkie kartki mapkowe powstały pewnego pięknego wieczora podczas inspirującej rozmowy z Jadzią. Lubię te nasze wirtualne spotkania kartkowo – puzzlowe, które wpływają na mnie bardzo twórczo.
Przy okazji serdecznie dziękuję Marzence...


 ... i Małgosi.


A Was mocno, mocno ściskam i pędzę nakarmić żabkę,

Gosia

78 komentarzy:

  1. Same śliczności u Ciebie :-D Jakieś przestrzenne elementy widzę na kartce z konikiem czyli beż składaczka się nie obyło ;-) Piękne też te mapkowe z motywami religijnymi :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu. A jakże, składaczek musiał się pojawić:)

      Usuń
  2. Bardzo świątecznie , ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Gosieńko zauroczona jestem Twoimi karteczkami - ależ Ty masz głowę pełną pomysłów:) Ta pierwsza, ze scenerią jest niesamowita:) Ale i tym pozostałym niczego nie brakuje:)
    Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki! ta scenka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu zrobiłaś w tym miesiacu swietne karteczki do zabawy do Ani, scenka genialna i wszystkie ekstra dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu Twoje karteczki na listopad są wspaniałe. Rety ta pierwsza mnie powaliła, ależ Ty masz głowę i talent. Cudowna jest!
    Miłego wieczoru Małgosiu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza to opowiada Świąteczna historię, ile tam się dzieje. Nie wystarczy zerknąć, trzeba ją dokładnie ogladać :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Masz rację, a kartce - scence chodzi właśnie o to, żeby się dużo działo.

      Usuń
  8. Super karteczki Gosieńko, a ta pierwsza szczególnie. Owszem jest przy nich trochę pracy, ale na prawdę warto bo efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, ja to zawsze jestem oczarowana Twoimi kartkami. Tak jest też i tym razem. Wszystkie są śliczne, ale to ta pierwsza podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu jak dla mnie jedno wielkie WOW !! Wszystkie kartki genialne, ale ta pierwsza scenka jest mega , dla mnie mistrzostwo . Choć jak sama mówisz dość pracowita kartka ale poświęcony czas w zupełności rekompensuje efekt końcowy !!
    Prezenciki dostałaś mega, uwielbiam dostawać papierki :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anusiu. Już jestem ciekawa wytycznych na grudzień:)

      Usuń
  11. Gosiu wspaniałe karteczki ale pierwsza powala na kolana.
    Piękne podarunki przyleciały do Ciebie-mikołaj już zaczyna rozdawać prezenty hihih. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosieńko! Przepiękne Karteczki wszystkie, Jednak mi najlepiej się podoba ta pierwsza, Rewelacja - Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i bardzo pomysłowe kartki.
    Małgosiu wiesz, że to nie mnie powinnaś dziękować.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności :) Przepiękne karteczki i superaśne prezenciki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu cudne karteczki zrobiłaś :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu przepiękne karteczki zrobiłaś, bardzo trudno jest mi wybrać tą naj. Brawa dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu, jesteś niesamowita! Robisz tyle różnych form kartek, ale scenką powaliłaś mnie na kolana... cudowna!Tyle precyzyjnego wycinania i sklejania... Jesteś wielka! Pozostałe karteczki też rewelacyjne, zesztą Ty innych nie robisz. Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Padłam na widok tej pierwszej!!! Pozostałe też piękne, ale kartka scenka jest wyjatkowa! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful Christmas cards, Malgosia. I love all of them!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu jakież one wszystkie CUDNE !!!
    Bez wyjątku :) Ale ta w formie scenki - bardzo pracochłonna faktycznie...zasługuje na szczególne wyróżnienie :)
    Wszystkiego dobrego Kochana <3 Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudeńka przygotowałaś na listopadowe wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu kartką rozkładana mnie położyłaś na łopatki - siedzę i sie gapie- jest ZACHWYCAJĄCO PIĘKNA!
    Reszta kartek również i nic im nie brakuje, bo Twoje karteczki zawsze są piękne:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu! Stworzyłaś zachwycające kartki! Szczególnie ta pierwsza, rozkładana... chwyta za serducho! :-) I dostarcza samej przyjemności artystycznemu zmysłowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne kartki!!! Na pewno sprawią wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki. Ta pierwsza jest po prostu niesamowita, nie wyobrażam sobie siedzenia i kombinowania z taką scenką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu, dziękuję. Pokombinować trochę trzeba, ale zabawa przednia.

      Usuń
  26. Gosiu Droga- kartki zachwycające, a pierwsza powala na kolana. Serdeczności i całusy posyłam. <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale karteczki ale pierwsza jest poprostu powalajaca, nie dziwie sie ze czasochlonna, ale efekt,,,,bajka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwyciła mnie ta kartka scenka - coś pięknego Małgosiu. Wciąż mnie zaskakujesz pomysłowością i kreatywnością. Pozostałe karteczki też są śliczne dziś jednak jestem pod wrażeniem tej pierwszej. Chyba skradnę pomysł, jeśli można? Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie :). Pierwsza karteczka z choineczką i konikiem na biegunach jak dla mnie nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie sliczne, ale pierwsza - wow

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu wszystkie naj, ale pierwsza jest po prostu zachwycająca. Jeny jak ty pięknie tworzysz te karteczki, wszystkie zachwycaja. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie prace śliczne alepierwsza najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie dobierasz kolory na karteczkach! Pięknie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne karteczki, i dla mnie ta ze scenką jest rewelacyjna 😃

    OdpowiedzUsuń
  35. Gosiu wszystkie piękne ,ale ta pierwsza! Genialna :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zwalasz mnie z nóg swoimi kartkami-scenkami! Po prostu szczęki nie mogę pozbierać!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie karteczki piękne. Pierwsza zachwyca wszystkich jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  38. I prezenty piękne (serwetki!) i kartki, a scenka zachwycająca :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...