poniedziałek, 20 listopada 2017

Lawendowy listopad

Witajcie kochani!

Dziś rano spadł pierwszy śnieg, a ja na przekór temu przychodzę do Was z lawendą. Lawendowymi kartkami wymieniałyśmy się bowiem w tym miesiącu w zabawie u Lidzi.


Moja kartka poleciała do Ani. Oto składaczek z lawendową wróżką. Piękne są te kwiatowe wróżki autorstwa Cicely Mary Barker.






Ja dostałam takie haftowane cudo od Agulka:


Do tego Agatka obdarowała mnie wspaniałym albumem na duchowe przemyślenia. Dziękuję z całego serca, Agatko.









Oczywiście swój składaczek dorzucam do zabawy u Ewinki.


Jeszcze Wam zdradzę, że tworzy się drugi grudniownik, więc w CANDY wylosujemy dwie osoby.

A teraz będę się skradać do kuchni, żeby wyjeść resztę szarlotki:)

Buziaczki,

Gosia

70 komentarzy:

  1. Małgosiu, twoja kartka z kwiatową wróżką jest po prostu mistrzowska! Przepiękna... uwielbiam tą serię!
    Cudne prezenty dostałaś od Agatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Asiu. Ja ściągnęłam sobie całą serię na dysk:)

      Usuń
  2. Gosieńko cudna jest ta Twoja karteczka. A albumik od Agatki rewelacyjny :) Buziam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu prześliczna kartka z cudna lawendowa grafika! Piekne te skladaczki robisz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, składaczek cudowny, karteczka z lawendą i albumik -piękne prezenty! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna lawendowa wróżka na Twojej kartce! A Agatka obdarowała Cię wspaniale! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smacznego :) Składak lawendowy śliczny :) U nas jeszcze śniegu nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, ta kartka jest wprost magiczna! Przepiękna :)
    Śliczne prezenty otrzymałaś od Agatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam lawendę! Twoja lawendowa karteczka jest cudowna Małgosiu! również ładne prezenty dostałaś:) uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka Małgosiu :) piękna wróżka :)
    Prezenty śliczne dotałąś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się Małgosiu, że wszystko dotarło i sprawiło Ci radość:)
    Buziaki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza karteczka!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest cudowna.Kolorystyka śliczna.Swietne prezenty dostałaś.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy ten motylek(a może Calineczka) na kartce. Notesik od Agatki pierwsza klasa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosieńko! Karteczki obie są Wspaniałe,A album od Agatki jest Uroczy ,Ale i przeznaczenie ma Piękne - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki i cudowny albumik :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu przepiękna jest ta lawendowa wróżka , normalnie mnie zauroczyła ta Twoja karteczka . A karta i albumik od Agatki tez są cudne, takie od serducha.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna lawendowa karteczka!!! Cudna grafika!
    Fajna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lawenda jest cudowna w każdej postaci. Piękne rzeczy czynicie Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wróżka wygląda magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała karteczka i ekstra prezent otrzymałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała lawenda :) Przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejny, śliczny składaczek Małgosiu - wyszło bardzo subtelnie i delikatnie.
    Gratuluję Ci wspaniałego prezentu, album jest niezwykły.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful cards, Malgosia. I love lavender! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, piękna i delikatna jest ta kartka. Jak skrzydła motyla. Świetna kompozycja i kolorystyka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna lawendowa kartka :) A Agatka to anioł :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudna ta Twoja lawendowa kartka! a wymianka bardzo udana!buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Składaczek piękny, a album.... ochy i achy- wspaniały!!!! Całuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne prace.Cudowny składak:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lawendowa kartka jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne upominki dostałaś ale to co zrobiłaś na wymiankę kartkową to po prostu CUDO. Jaka była moja radocha jak wczoraj otwierałam przesyłkę od Ciebie :) podziwiałam już kartkę na blogu ale nie skojarzyłam, że to dla mnie chociaż napisałaś :D na żywo jest jeszcze piękniejsza, z całego serducha bardzo Ci Gosieńko dziękuję :*:* I podziwiam tempo w jakim powstają Twoje kartki, ja dopiero teraz siadam do mojej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusiu, dziękuję za miłe słowa i ogromnie się cieszę, że kartka przypadła Ci do gustu.

      Usuń
  31. Urocza karteczka!!! Wspaniałe prezenty:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Mmmmmmmm... Szarlotka... Też bym zjadła... Lawendowe kartki przepiękne, prezent również.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...