poniedziałek, 18 września 2017

Podwodna eksplozja kolorów czyli zielono – fioletowa rybka

Kochani, witam Was serdecznie!

We wrześniu szefowa Cyklicznych Kolorków, Danutka, zaprasza nas do zanurkowania w podwodny świat.


Do wyboru mamy cztery rybki w różnych zestawach kolorystycznych.


Wybrałam rybkę zielono – fioletową i w takiej właśnie kolorystyce wykonałam kartkę – pudełko. Wśród fioletowych kwiatków (te ciemniejsze wyszły na zdjęciach nieco niebieskawo, ale Agnieszka Kwiatkosia, od której je dostałam, może potwierdzić, że są idealnie fioletowe) pojawił się jeden amarantowy, jako dopuszczalna domieszka innego koloru. Pewnie później pojawi się jeszcze jakiś element związany z uroczystością, którą upamiętniać będzie ta kartka.




Co do upodobań kolorystycznych: lubię zarówno kolor zielony, jak i fioletowy. Lubię także połączenie ich obu i myślę, że doskonale ze sobą współgrają. Aczkolwiek w szafie znalazłabym więcej fioletu niż zieleni. Teraz jednak przez pewien czas wszelkie kolory będą musiały w szafie pozostać.

Z serca Was pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję – za wszystko,

Gosia

86 komentarzy:

  1. Świetne kolorki, stonowane ale nie smutne :) Kwiatuszki na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pudełeczko:) rybkowe kolory zaliczone na 5+

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka :) I bardzo fajnie połączyłaś kolorki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne pudełeczko!!! Podziwiam każda inna formę biz plaska:) a na kolory przyjdzie czas Gosiu:* sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny karteczka-boxik. Jak zwykle u Ciebie Gosiu:)Ja także lubię zielony i fioletowy kolor.
    Czas nieco ukoi ból i przyjdzie czas na kolory...
    Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowa kartka! No i pojawił się mój ulubiony fiolet :)
    Tulam Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka. Fajnie połączone kolorki. A te kolorki z szafy chwilowo niech idą w odstawke- w dzisiejszych czasach mało kto już na to zwraca uwagę- nie wiem czy to dobrze czy źle ale takie życie. Żałobę będziesz nosić w swoim sercu:-( Tulam mocno:-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguniu.
      Wiesz, ja nie lubię czerni, wyglądam w niej fatalnie i zawsze twierdziłam, że nie będę nosić żałoby (jedynie w sercu). A teraz - mam tak wielką potrzebę, że jest mi wszystko jedno jak wyglądam. Nigdy nie trzeba się zarzekać.

      Usuń
  9. Gosieńko! Prześliczna Karteczka, Ładne kolory wybrałaś - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiulka, super karteczka Ci wyszła, fajnie wygląda ten składaczek w tych kolorkach. Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny box- podziwiam:)
    pozdrawiam serdeczbie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie dopasowałaś odcienie kolorów, pasują idealnie. To śliczne pudełeczko Małgosiu, będzie pasować na wiele okazji.
    Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorki!!! Świetna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu śliczna jest ta pudełkowa kartka i piękny zestaw kolorystyczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny składaczek Gosieńko. Zresztą jak każdy w Twoim wykonaniu Kochana. Przytulam gorąco do serca i wspieram myślami w tym trudnym czasie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zestawienie kolorystyczne, a boxa podziwiam z całych sił, bo jeszcze go nie umiem robić. Cudny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję. Taki box jest bardzo łatwy, o tutaj pokazałam jak go robię:
      http://papierowy-jarmark.blogspot.com/search/label/Kurs

      Usuń
    2. Tu jest poprawny link:
      http://papierowy-jarmark.blogspot.com/2017/03/pudeko-pene-roz.html

      Usuń
  17. Jaki piękny ten box,podziwiam Twój talent Małgosiu! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu, Twoja kartka piękna. Zadanie wykonane na 6. Myślami jestem przy Tobie. Oczywiście Małgosiu, że możesz wykorzystać mój pomysł na ozdobienie kartki przestrzennej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu, piękne i wyjątkowe, ale to już wiesz! pozdrawiam ciepło i tulę do serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne pudełeczko zmajstrowałaś Gosiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fiolet i zieleń pięknie współgrają. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosieńko najdroższa- kartka- pudełko fantastyczna. Do serca przytulam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba ten bukiecik! Cudnie to wyszło! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super karteczka i fajne kolorki,tez bardzo lubię je robić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu przepiękna karteczka,oj jak ona przyciąga uwagę,jesteś mistrzynią w papierkach wszelakich:)
    Co do kolorów,to niby zawsze wybieram szarości,biel i czerń,ale nie unikam też innych kolorów.
    Przytulam Ciebie Małgosiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu prześliczna kartka i wiem co mówię bo swego czasu dostałam taką różaną i wiem że zdjęcie nie oddaje całego uroku Twoich pięknych kartek.
    A polaczenie fioletu i zieleni od razu kojarzy mi się z astrami.
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu cudowne połączenie kolorów wybrałaś ,zatem Twoja rybka jest śliczna.Jak zawsze jestem zadowolona z Twojej rybki.
    Dzięki Małgoś za udział w zabawie i ściskam mocno .

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna karteczka , z pewnością pięknie upamiętni wybraną uroczystość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna pomysłowa karteczka-pudełeczko:)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne, a kolorki to prawda ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne pudełeczko przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Łał jaka sprytna kartka co wygląda jak pudełko pełne kwiatów :) bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne i bardzo pomysłowe pudełeczko wypełnione po brzegi pachnącymi kwiatami - śliczna praca. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny jest ten box :) To prawda, kwiatuszki są idealnie fioletowe! Gosiu, dopiero nadrabiam blogowe zaległości i doczytałam się o smutnej wiadomości... :( Przytulam Cię mocno a o Tacie wspomnę w modlitwie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...