czwartek, 21 września 2017

Jesieniuszek i rozstrzygnięcie candy

Witam Was serdecznie!

Kochani, zanim okaże się, kogo wylosował Aleksander, zapraszam do obejrzenia jesiennego maleństwa. Oto albumik, istny maluszek – jesieniuszek.



Albumik na kółku, więc można dowolnie przekładać i dopinać strony.




Składa się z szesnastu szarych kopertek…




… a w każdej z nich coś znajdziemy.



Są też miejsca na zapiski.










Dodatkowa koperta.



A teraz przechodzimy do rozstrzygnięcia naszego candy. Losuje oczywiście niezastąpiony Aleksander Szczurosław.



Aleksander losuje za pośrednictwem mojej ręki.


I już wiemy, że jesienny album trafi do Ewy Hubki.


Losujemy jeszcze raz.




No to jeszcze raz, a co!


Jesieniuszek chce należeć do Izabelki kicikicitata.


Kochani, dziękuję, że chcieliście wziąć udział w zabawie. Jak zwykle jest mi ogromnie przykro, że nie mogę obdarować wszystkich Was. Już dzisiaj zapraszam do następnego candy, będę chciała przygotować coś na Boże Narodzenie.

Uściski,

Gosia

97 komentarzy:

  1. Świetny ten mini albumik!!!!
    Gratuluję dziewczynom - szczęściarom!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoniu dziękuję za wspaniałą zabawę :) Dziewczynom gratuluję wygranych albumików:):) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maleńki album jest fantastyczny! Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu cudowny maluszek; gratuluje dziewczynkom, do których uśmiechnął się Aleksander
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyń,jesieniuszek prześliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny albumik z kopertek stworzyłaś! Gratulacje dla wylosowanych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyń- piękne albumy, przygotowałaś, to maleństwo zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Malgosiu jupiiiii super ze i ja się załapałam w gronie szczęściar:-) DZIEKUJE i Twojej szczęśliwej rączce i dzielnemu Aleksandrowi. Gratuluję Ewuni i Izie. POZDRAWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejne śliczne maleństwo powstało :)
    Gratuluje wygranym dziewczynom, będą miały cudne albumiki, wiem co móię :) Pozdrawiam Cię Gosieńko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maluszek przecudny.
    Gratulacje dla wygranych.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesieniuszek uroczy Małgosiu gratuluje dziewczynom wspaniałych wygranych.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten uroczy, jesienny maluch podbił moje serce!
    A dziewczynom gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgoniu, kolejny przepiękny albumik!
    Gratulacje dla dziewczyn :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki mały ten jesieniuszek a tyle daje możliwości - jest śliczny i bardzo pomysłowy. Gratuluję wylosowanym koleżankom :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ miłe zakończenie dzisiejszego dnia:))) Małgosiu, bardzo się cieszę:) Oglądałam jesieniuszek i myślałam, jakie to cudeńko. Jak pięknie robisz wszystkie swoje albumy. Pozazdrosciłam Hubci, pozazdrościłam Aguli i...

    Fajny ten Aleksander:DDD
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelko, cieszę się razem z Tobą. Aleksander macha ogonkiem:)

      Usuń
  16. Oooooooooooooo!!! To ja szukam na fejsie stempelka na poprawę humoru, a tu taka niespodzianka!!!! Aleksandrze- kocham Cię!!! Nie chcesz mnie za żonę, przypadkiem?
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję szczęściarom, śliczności od Ciebie dostaną

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu ale fajny jesienny klimat w tym poscie zagościł, wszystko do siebie pasuje! A albumik uroczy:) gratulacje dla Dziewczyn i usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mini albumik jest kapitalny

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty, gratuluję wylosowanym:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosieńko! Dziękuję za zabawę,A wygranym Gratuluje, Jesieniuszek jest Cudowny - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Nad wyraz hojnie obdarowujesz, Gosiu. Gratuluję szczęściarom ;) Całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem "tłuściutki" ten maluszek :) Gratuluję dziewczynom :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję dziewczynom!! Ten maluszek jest suuper!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dziewczynom.
    Gosiu Twoje albumy niezależnie od wielkości są cudowne :)
    Serdeczności zostawiam najmilsze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu, cudne prace wychodzą z Twoich rąk. Albumik jesienny przecudny. Gratuluję wszystkim osobom obdarowanym. I czekam na kolejne Twoje candy. Pozdrawiam. U mnie przez okno nieśmiało zagląda słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję szczęściarom i czekam na kolejne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyny będą przeszczęśliwe!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje :) A Aleksander jak zawsze przystojny :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesieniuszek jest cudny.
    Gratuluję szczęsciarom:)

    OdpowiedzUsuń
  31. same piękne jesienne prace! gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale gapa ze mnie :(
    Miałam się zapisać na to wspaniałe Candy i zapomniałam :(
    Ale przegapiłam coś bardziej ważnego :( za co bardzo przepraszam ...
    Małgosiu,bardzo współczuję Ci z całego serca <3 :(
    Jest mi bardzo przykro :(
    Tulę Cię mocniuchno !!!
    Ps.Gratuluję Szczęściarom takich pięknych albumów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko, dziękuję serdecznie. I nie przepraszaj, kochana, ja wszystko rozumiem...

      Usuń
  33. What a beautiful album, Malgosia. It is fabulous. A great idea. I love it! Have a nice day, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  34. U Ciebie Małgosiu są zawsze same cudowności. Ten maluszek to piękności jakich nigdzie nie znajdziemy, oprócz Twojego bloga oczywiście:)
    Gratuluję szczęściarom, będą zauroczone tymi pracami.
    Buziaki mocne dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny ten mini albumik. Gratulacje dla Dziewczyn ... szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluje dziewczynom pieknych wygranych a jesieniuszek jest babowy, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Przesliczny jesienuszek.Gratuluję dziewczynom wygranej.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. fantastyczny maluszek, gratuluję dziewczynom, a Tobie dziękuję za te emocje!!!może następnym razem...:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Albumik skradł moje serce, jest cudny!!!
    Gratulacje dla zwyciężczyń :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję zwyciężczynią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały mini albumik!!! Gratuluję dziewczynom wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny jesienniuszek. Gratuluję dziewczynom. 😃

    OdpowiedzUsuń
  43. Małgosiu,tym albumikiem mnie zaskoczyłaś ,zachwyciłaś,no jednym słowem zastrzeliłaś!:)))Ależ to ładne!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne maleństwo:)
    Gratuluję szczęściarom:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...