wtorek, 22 sierpnia 2017

Sierpniowe karteczki u Ani i.. Ani

Witajcie, kochani! (Musiałam zmienić formułę powitania, bo wśród moich obserwatorów zagościła płeć męska).

W sierpniu w kartkowej zabawie u Ani inspirowała nas do tworzenia Ania Kurtasz z bloga Przystanek Kłodzko. Wytyczne bardzo mi się spodobały i moje karteczki powstały już na początku sierpnia, jednak ze względu na to, że znalazła się wśród nich urodzinowa, której nie chciałam pokazywać przed czasem, musiały poczekać aż do dzisiaj. Ale najpierw banerek.


Na bożonarodzeniowej obowiązkowa szopka oraz kolor zielony (papier z kolekcji „Christmas Carols” Lemon Craft).

 

Na urodzinowej słoneczko z życzeniami i sporo koloru żółtego.


Na wielkanocnej zajączek z tekturki i kwiatuszki (miały być trzy, u mnie się trochę rozmnożyły).


A na koniec kolaż.


Przy okazji pochwalę się Wam, że wygrałam mały konkurs u Izabelki i w nagrodę otrzymałam trzy piękne zakładki – zielniczki (jedna taka bardzo moja – imię, kolor niebieski, motyle) oraz anielską kartkę ze słowami otuchy. Dziękuję!




I kolejna dawka wsparcia od Was, moich Aniołów. Kobietki, ja nie umiem nawet powiedzieć ile to dla mnie znaczy…

Od Violi


Od Agulka








Od Tinki






Od Lidzi


Dziękuję z głębi serca!

Na dzisiaj to wszystko. Bardzo ciepło Was pozdrawiam, tradycyjnie dziękuję za to, że jesteście i do następnego spotkania,

Gosia

75 komentarzy:

  1. Niech te wszystkie drobiazgi dodadzą Ci sił Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Gosiu! Ja jeszcze walczę ze słoneczkiem;)
    Opiekują się tobą wspaniałe Anioły. A mój gdzieś się błąka, jestem wściekła na pocztę:( Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aneczko. Twój anioł już dotarł, w następnym poście się pojawi.

      Usuń
  3. Śliczne kartki wykonałaś Małgosiu. Fajna karteczkowa zabawa. Śledzę ją od jakiegoś czasu na kilku blogach i podziwiam piękne prace.
    Anielsko u ciebie bardzo:)))
    Ściskam mocno!
    PS. Za pomysł z artystycznym zielnikiem powinnam Ciebie ozłocić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izuniu.
      Czekam na pierwsze karty zielnika.

      Usuń
  4. Kartki profesjonalnie wykonane.Ta z królikiem mnie osobiście urzekła !
    Kartki od dziewczyn zrobione od serca :)
    Zakładek nigdy za wiele !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kartki poczyniłaś, Gosiu. Piękne wsparcie- zawsze mnie wzrusza <3 Kochana, do serca tulę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też Ci Gosiu przesyłam ciepłe , anielskie pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kolekcja:) Najbardziej mi się podoba ta na Boże Narodzenie:) Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki i te wyzwaniowe i te anielskie, przesyłane :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty, wspaniałe karteczki. Małgosiu, ciepło Cię pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki stworzyłaś Małgosiu :) I Śliczne przywędrowały do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki :) Dziękujemy z Izunią za kartkę okolicznościową jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosieńko! Karteczki Prześliczne, Jak zawsze zresztą, Gosiu Niebo chyba jest puste ,Bo wszystkie Aniołki są u Ciebie, Piękne karteczki znowu otrzymałaś - Pozdrawiam Cię Bardzo Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysieńko. To prawda - całe niebo mnie wspiera.

      Usuń
  13. Śliczne karteczki zrobiłaś :) A te anielskie cudne otrzymałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu kartki jak zwykle śliczne i tym razem mam swoją faworytkę tą żółciutką -Dziewczynka z kotkiem.
    A zakładki od Izy stale mnie fascynują.
    I kolejna porcja anielskiego wsparcia dziewczyny są niesamowite.
    Małgosiu trzymaj się i przesyłam tuluski

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu ciesze się , że mimo trudnych chwil nie odpuściłaś zabawy u mnie . Kartki powstały śliczne wszystkie trzy mi się podobają. Podoba mi sie ten mini stroik z rurkami na kartce bożonarodzeniowej, piękna radosna dziewuszka z kotkiem dla Izy. Uroczy też ten tekturkowy zajączek w jaju.
    Prezenty i kartki od dziewczyn super, aż się serce raduje na takie solidarne wsparcie duchowe.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anusiu.
      Zabawy blogowe pozwalają mi zachować poczucie normalności w tych ciężkich dniach.

      Usuń
  16. Gosiu śliczne karteczki....mój wzrok bardzo się skupił na tym stroiku z rurek - świetnie to wygląda.
    Bardzo radosna karteczka dla dziewczynki, a zajączkowa śliczna - obsypana kwiatkami.
    Cieszę się Gosieńko, że docierają do Ciebie dowody pamięci.....ściskam mocno Kochana i tulę....

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosieńko jakie super karteczki, każda jedna ma w sobie urok i nie sposób dziś wybrać tej naj.
    Kochana jak się ciesze, że tyle osób o Tobie myśli i wspiera i przesyła tak śliczne karteczki. Ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wsparcie wyrażone przepięknie, a Twoje kartki jak zawsze cieszą oko. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu wspieram całym serduszkiem i ze wszystkich sił.
    Karteczki superowskie jak zawsze.Buziaczki i tulaski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu,karteczki śliczne, dziewczyny pięknie Cię obdarowały! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, piękne są te karteczki :) Wszystkie bardzo mi się podobają :) Ściskam Cię mocno! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne karteczki:)) Małgosiu! kiedy będzie Ci smutno i poczujesz się całkiem samotnie i pomyślisz, że cały świat obrócił się przeciwko Tobie,Pamietaj... że blisko, tuż przy Tobie zawsze stoi krzydlaty ANIOŁ, który szepce cicho.."nie zostawię Cie samej". Przytulam do serca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgoniu cóż jak zawsze śliczne karteczki, każda zachwyca, każda przyciąga oko. Piękne zakładeczki i wsparcie dziewczyn z blogowego świata. Niech te wszystkie aniołki wspierają i Ciebie i rodzinę. Myśle, modlę się i tulę:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne karteczki zrobiłaś! każda jest piękna i wyjątkowa, a te które otrzymałaś są wspaniałym dowodem pamięci:)

    OdpowiedzUsuń
  25. The cards are so wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fabulous cards and great tags, Malgosia. I LOVE the beautiful angel card! It is so pretty and it inspires me! I love felt and hand sewing. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu, jak zwykle piękne karteczki stworzyłaś i piękne dowody blogowego braterstwa. Trzymaj sie kochana, buziaczki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gosiu, karteczki bardzo pomysłowe i pięknie wykonane! Bożonarodzeniową jestem zachwycona.
    Wspaniałe wyrazy blogowej przyjaźni do Ciebie docierają :-)
    Tulę mocno, Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle Małgoniu wspaniale sobie poradziłaś z tematami. Kartka ze słoneczkiem zachwyciła mnie najbardziej ale pozostałe też są śliczne.
    Ściskam Cię bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  30. no właśnie! słoneczko jest takie optymistyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak myslisz, która mi się najbardziej podoba? noooo.........oczywiście ze stempelkiem magnolii i słoneczkiem! Rewelka! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Gdzie mi tam do Twoich stempelków!

      Usuń
  32. Cudne karteczki poczyniłaś, urzekła mnie urodzinowa karteczka dla Izy - jest superaśna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne te Twoje karteczki :) A ta z szopką to po prostu cudo!
    Gratuluję tych pięknych zakładek!

    OdpowiedzUsuń
  34. Gosiu piękne kartki stworzyłaś, jak zwykle :)
    Otrzymałaś też cudne :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne są Twoje :) A te od dziewczyn ach, aż mi się łezka zakręciła dostałaś od nich cudowne wsparcie :) Buziaki gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kamilko. Tak - dziewczyny są wspaniałe.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...