czwartek, 17 sierpnia 2017

Makowo mi

Witajcie, kochani!

Dziś będzie makowo. A to za sprawą kwiatowej wymianki u Lidzi, w której w sierpniu zakwitły maki.


Moja kartka poleciała do Anetki.




A ja dostałam pięknego haftowanego maczka od Natalki.



Kochane Kobietki, przy okazji jeszcze raz dziękuję za Wasze wsparcie: za serdeczne słowa (w każdej formie), modlitwę, deklaracje pomocy. Dziękuję za przesyłki, które wzruszyły mnie do łez:











Niech Wam Pan Bóg wynagrodzi stokrotnie; ja nie umiem w pełni wyrazić swojej wdzięczności.

A na koniec tęcza, która kilka dni temu pojawiła się na niebie jak znak nadziei.



Przesyłam Wam mnóstwo uścisków,

Gosia

90 komentarzy:

  1. Gosiu obie makowe karteczki są śliczne. Podarki prosto z serca cieszą najbardziej :) też jestem myslami z Tobą :) trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu... bo dobro okazywane przez Ciebie, wraca teraz z nawiązką :) <3 Cudowne i moje ukochane maki. Całuję i tulę do serca Droga Sis. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest Twoja makowa karteczka Gosiu.
    Zgadzam się z Jadzią, dobro zawsze wraca.
    Serdecznie przytulam!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne makowe karteczki śliczne prezenty as tęcza to wsaaniały znak

    OdpowiedzUsuń
  5. Makowa karteczka, makowa panienka ... śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photos, Malgosia! Kisses, my friend!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne makowe karteczki i aniołkowe prezenty :-D Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Malgosiu wspaniałe karteczki i haftowana i ta twoja z makowa panienka:-) a przesyłki są z serca od każdej z nas za twoje wspaniałe serduszko, dobroć jaka ty dajesz innym. Sciskam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu jaka sliczna makowa panienja, obie kartki prześliczne. Podarki prosto z serca i slowa wsparcie bezcenne. Tulam i ja mocno

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu śliczna kartkowa Makowa Panienka :)
    Masz wielu przyjaciół ja widać, to cenne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu.
      Przyjaciele to mój największy skarb.

      Usuń
  12. Małgosiu Ty wiesz że Ten Nasz Blogowy Świat jest pełen niesamowitych ludzi,którzy mogą na siebie liczyć wiec nie mogłabyś zostać sama ze Swoim Smutkiem.
    Tuluski 😊.
    A Twoja kartka z makami to cała makowa łąka -piękna.
    Do haftu mam sentyment wiec nie jestem obiektywna podobają mi się wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu, Twoja karteczka jest piękna! Bardzo mi się podoba :) Masz wkoło siebie mnóstwo dobrych ludzi, pamiętaj o tym! Przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosieńko! Wspaniałą karteczkę zrobiłaś,piękną też otrzymałaś, Podarki również Cudowne dostałaś - Pozdrawiam Cię Bardzo Serdecznie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie kartki , choć tak różne są śliczne i wykonane z sercem :)
    Podarunki dane z serca !

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne te maczki w obu wydaniach . A prezenciki to tylko dowód, jak fajny i przyjazny jest ten nasz blogowy świat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękną kartkę wykonałaś Małgosiu. Twoja wersja makowej panienki jest urocza!
    Dziewczyny mają ogromne serducha. To bardzo miłe, że ktoś inny też myślami jest z nami. Ja też myślę...
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu, Twoja makowa karteczka jest prześliczna! Do dobrych ludzi, dobro zawsze wraca. Myślami i modlitwą jestem z Tobą.
    Tulam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, bardzo ładna makowa panienka na kartce :) No i super makową kartkę dostałaś :)
    Dobro wraca do nas, pamiętaj o tym :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne makowe karteczki :) Prezenty też śliczne dostałaś :) Tulam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna ta makowa karteczka!! Ściskam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosieńko śliczne te Wasze maki. Oprócz malw - maki to kwiaty które najbardziej kocham. Uwielbiam patrzeć i nasycać wzrok makowymi łąkami.
    A dowody wsparcia i pamięci Gosiu to tylko potwierdzenie tego, że są tu same wspaniałe osoby o wielkich sercach - wbrew temu co pokazuje dzisiejszy pęd życia...

    Tulę Cię mocno Kochana...

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne maczki powstały:) Gosiu ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka przyleciała i bardzo mi się spodobała, zwłaszcza te krople rosy - dziękuję jeszcze raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu, śliczne maczki! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne maki, cudna karteczka!! Wspaniałe prezenty!
    A ja dziś ozdabiałam anielicę z makami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowną makową karteczkę stworzyłaś.
    Jesteśmy jedną wielką blogową rodziną;) Przytulam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne karteczki, a dobro nadal będzie do Ciebie wracać...spodziewaj się więcej karteczek.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosiu, uwielbiam maki wiec z przyjemnością podziwiam Wasze prace i wciąż wspieram:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosieńko, bo my Cię kochamy, więc jak Cię nie wspierać w tym czasie... Ty tyle serca okazujesz nam, więc my choć w ten sposób chcemy okazać je Tobie :) Cudna jest Gosieńko ta Twoja makowa panienka, mi sie podoba ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Karteczka makowa jest po prostu przesliczna. Bardzo mi się podoba.
    Przyjemnie popatrzeć na Wasze prace.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna karteczka, wspaniałe prezenty.. Przepiękna praca. Uściski....!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anioły trafiają po prostu do prawdziwych Aniołów. Przytulam mocno

    OdpowiedzUsuń
  34. Maki to jedne z ulubionych kwiatowych tematów:) Zawsze kojarzą mi się z bławatkami i zbożem. Twoja pocztóweczka śliczna, ale też ten delikatny makowy hafcik z motylkiem jest także uroczy.
    Małgosiu pozdrawiam ciepło.
    Wszyscy Cię wspieramy, gdyż jesteś jedną z nas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anusiu. Jestem szczęśliwa, mogąc być wśród Was...

      Usuń
  35. Karteczka jest prześliczna.Dużo radości usmiechu i miłości Tobie zycze.Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  36. Małgosiu jak zwykle piękną kartkę przygotowałaś:)
    buziaki i trzymaj sie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna karteczka, ta dziewczynka jest taka urocza i w połączeniu z maczkami taka ulotna i leciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne makowe karteczki. Dobro powraca 😘

    OdpowiedzUsuń
  39. Gosiu, pięknie kwiatowe kartki! pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję, Dorociu. Modlitwa to wielki dar.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniałe karteczki!
    Pozdrawiam serdecznie, buziaczki i uściski przesyłam!:-)))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  42. Super karteczka Gosiu :)

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  43. maczki są urocze w każdej scenerii...:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla tak wspaniałej osoby nie mogło by być inaczej aniżeli wsparcie z całej Polski :) Piękna ta karteczka z makami :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...