piątek, 11 sierpnia 2017

I znowu karteczki

Witajcie, moi kochani!

Dziś znów będą kartki – ich tworzenie to dla mnie chwilowa ucieczka od tego, co ostatnio zdominowało moją rzeczywistość.















Dziękuję Wam za Waszą obecność i za wszelkie okazane mi formy wsparcia. Dziękuję Bogu, że daje mi tyle siły na ten czas cierpienia – nigdy bym sama jej w sobie nie znalazła. I wbrew wszystkiemu nigdy nie przestanę głosić, że życie jest prawdziwym cudem, choć czasem przynosi nam taki ciężar, że trudno się choćby uśmiechnąć.

Pozdrawiam Was całym sercem,

Gosia

111 komentarzy:

  1. Sis dziękuję 💐 za to że Jesteś 💐

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu ,kartka dla Manuela radosna i cudna ,tak jak i pozostałe :-D
    Sił,wytrwałości i nadziei w tym ciężkim dla Ciebie czasie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu ślicznotki zrobiłas z Tildkami- i takie pięknie uśmiechniete :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Domalowałam im uśmiechy, żeby kartki były radośniejsze.

      Usuń
  4. cudne kartki, szczególnie ta pierwsza mnie zachwyciła:)
    Gosiu pamiętam i jestem myślami z Tobą
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. "Trzeba czymś zająć ręce, żeby nie myślała głowa"!!! Jestem z Tobą Małgosiu, wspieram duchowo. A kartki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko, z całego serca.

      Usuń
  6. Kochana karteczki są prześliczne.. Widać w nich pokład twojego serca.. :) Pamiętaj jedno z każdej ciemnej doliny jest jakieś wyjście jakiś tęczowy szlak..:) A te wyjście to czas.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dorotko. Czasem tak jest w życiu, ze trzeba przejść przez ciemną dolinę...

      Usuń
  7. Gosieńko! Duchowo jestem z Tobą, Kochana trzymaj się, chociaż wiem że to nie jest łatwe. Karteczki są Przeurocze wszystkie, Ale dzisiaj zauroczyła mnie ta z kaliami - Pozdrawiam Cię Bardzo Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysieńko, za Twoje wsparcie.

      Usuń
  8. Kartki śliczne! Mnie zachwyciły te z biedroneczkami - bożymi krówkami:)
    Ja też pragnę wesprzeć i uścisnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko - z głębi serca.

      Usuń
  9. Małgosiu wszystkie karteczki bardzo mi się podobają. Urzekł mnie te pierwszy składaczek. Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosia!!! Ile karteczek!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, po prostu nie mogę siedzieć bezczynnie i myśleć...

      Usuń
  11. Małgosiu, ale natworzyłaś... ja robię tak samo zajmuję się czymś, żeby nie myśleć... Tulam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu prześliczne karteczki... A ich ilość imponująca :) pozdrawiam cieplutko i zapraszam w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne karteczki! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu! Karteczki są cudowne! Mam nadzieję, że znajdziesz odpowiednio dużo wytchnienia w tym trudnym czasie, aby walczyć i mieć nadzieję na lepsze jutro! Trzymam kciuki! Ściskam i przesyłam moc serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu to będzie dziwne,ale w trudnych dla Ciebie chwilach tworzysz niezwykłe i wyjątkowe kartki. I pomimo smutku Twoje kartki są radosne bo nie może być inaczej kiedy ktoś tak jak Ty wierzy w cud,który nazywa się życiem.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu i przytulam do serca.
    Pamiętam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko. Kartki są radosne na przekór wszystkiemu, bo takie jest życie - choćby nawet chwilowo zaciemniało je cierpienie.

      Usuń
  16. Gosiu, piękne karteczki stworzyłaś w tym trudnym dla ciebie okresie. Życzę dużo wytrwałości. Ale trzeba czymś się zająć, aby choć na chwilę odgonić inne myśli.
    Ściskam serdecznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu życie jest cudem i niestety czasem zauważamy to kiedy ono zaczyna nam się wymykać z rąk... tulam cię kochana bardzo mocno i oby uśmiech zagościł jak najszybciej u ciebie. Pomimo jak piszesz cięzkich chwil karteczki jak zawsze wyczarowałaś piękne.
    Jeszcze wierszyk na dobranoc kochana dla ciebie przesyłam:

    Gdy świat nam się wali, smutki wciąż nękają
    I złe, czarne myśli spać w nocy nie dają
    Zamiast żal łykając, łzy po cichu dławić
    Wszelkim przeciwnościom czoła trzeba stawić.

    Ja wierzę głęboko, głowę za to daję
    Że po każdym deszczu zawsze słońce wstaje
    I tam gdzieś daleko, w przestworzach na niebie
    Malutka gwiazdeczka migoce dla Ciebie.

    I wlewa nadzieję, szepcząc wciąż do ucha:
    WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE, naprawdę, posłuchaj.
    Pamiętaj o jednym, w szczęściu czy w goryczy
    Że jest ktoś, na kogo zawsze możesz liczyć.
    Ściskam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu, za Twoje wsparcie i ten piękny wiersz.

      Usuń
  18. Małgosiu cudne karteczki. Przytulam mocno w tym trudnym czasie i mam nadzieję, ze szybko usmiech zagosci na twej twarzy. Zajmuj mysli robotkami to pomaga, ja tak robiłam jak mama chorowała i po jej smierci tez, ciut pomagalo. Tulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Małgosiu, wspieram Cię z daleka i mój Mąż też...
    A karteczki niech Ci dadzą chwile zapomnienia o trudach- są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko - Tobie i Mężowi.

      Usuń
  20. Bardzo dobrze, że w tym trudnym czasie tworzysz karteczki! Zawsze to chwilowe oderwanie od rzeczywistości... wszystkie cudne, ta dla Manuela wesolutka, na razie na nią jeszcze czekam:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko. Mam nadzieję, że kartka dla Manuela dotrze bez problemów.

      Usuń
  21. Kochana każda kartka wspaniała, morze inspiracji jak zwykle u Ciebie. Dobrze, że tworzysz, że znajdujesz w tym ukojenie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu przepiękne karteczki,zawsze mnie zachwycają Twoje prace:)
    Przytulam ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, kartki są prześliczne! Dobrze, że masz coś w czym znajdujesz ukojenie w tym ciężkim czasie.
    Ściskam Cię bardzo bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosieńko.....przepiękne kartki....jestem nimi oczarowana...
    W każdej kartce widać ile serca wkładasz w ich zrobienie.
    To dobrze, że w tych ciężkich chwilach, masz coś co daje Ci ukojenie i oderwanie choć na chwilkę....
    Przytulam mocno i zawsze o Was myślę....

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosieńko pamiętaj, że jestem....
    Karteczki zrobiłaś prześliczne, a ich ilość imponująca. Ja myślałam, że mówiłaś o 2-3 karteczkach, a tutaj jest ich cały wysyp :) Ale dobrze, że możesz choć w ten sposób znaleźć odskocznie dla siebie od tego co w koło. Tulę Cie mocno kochana moja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lideczko. Świadomość Twojej obecności jest wielkim wsparciem.

      Usuń
  26. Kartki jak zwykle zrobione z wyczuciem estetyki - są śliczne :)
    Pamiętaj ,że myślami jestem z Tobą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beaciu - za to, że jesteś.

      Usuń
  27. Kartki są śliczne , każda mi się bardzo podoba :**

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczki cudowne, tulę mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przekonałam się już nie raz, że pasja pomaga w trudnych chwilach. Pozwala choć na krótką chwilkę uwolnić umysł od trudnych myśli. Zrobiłaś Małgosiu mnóstwo ślicznych kartek! Ściskam Cię kochana serdecznie i bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne karteczki i jaka niesamowita ilość :) Moje serce skradła ta czerwona z motylkiem :) Przytulam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosiu, cieszę się, że tworzysz pomimo trudnego dla Ciebie czasu. Karteczki są przepiękne! Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu wspaniałe karteczki!
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gosieńko, przytulam do serca pamiętając w modlitwie <3 Karteczki jak zwykle, piękne.
    Serdeczności posyłam Tobie i twoim bliskim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jadziulku - za Twoje wsparcie, obecność, pogaduszki i modlitwę.

      Usuń
  34. Prześliczne,kolorowe karteczki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne karteczki! Robisz je w hurtowych ilościach, a każda jest dopieszczona, wysmakowana. Przytulam Gosieńko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile kartek! I wszystkie takie radosne, kolorowe, pełne życia (jeżeli można tak powiedzieć). Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Pełne życia - o, tak - takie właśnie miały być.

      Usuń
  37. Gosieńko, karteczki są prześliczne, szczególnie ta dla Manuela :). Kochana, wiedz że zawsze myślami jestem z Tobą, nie ma dnia, abym nie myślała o Was, Kochane Moje Dobre Dusze. Cokolwiek będzie się dziać, będziesz miała moje duchowe wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko, za to że jesteś - po prostu.

      Usuń
  38. Kochana :* kartki zrobiłaś piękne :*
    Jutro coś ode mnie dla Ciebie poleci 😙 mam nadzieję, że Ci się spodoba i chociaż trochę uraduje Twoje serduszko 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anulko. Naprawdę nie trzeba było...

      Usuń
  39. Dużo sił Małgosiu Ci życzę!!! Oby już smutki minęły!!!!
    Kartki są śliczne i trzymaj się ich i nie puszczaj :-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Magdusiu - bardzo, bardzo.

      Usuń
  40. Karteczki sliczne i pamietaj Gosiu ze Cie wspieram myslami:*

    OdpowiedzUsuń
  41. Kartki są piękne. Wszystkie!
    Myślami jestem przy Tobie.
    Tulam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Wandeczko - dobrze, że jesteś...

      Usuń
  42. A po nocy przychodzi dzien, a po burzy spokoj. Tak mowia słowa piosenki i wierze ,ze tak sie wkrotce stanie w Twoim zyciu. Nie poddawaj sie. Wszyscy jesteśmy z Tobą. Kartki przecudne poczynilas, radosne i usmiechniete, takie jakie bedą wkrotce Twoje dni. Wierze w to całym sercem. Buziaczki Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haneczko droga. Czekam na ten spokój...

      Usuń
  43. Piękne są te Twoje momenty oderwania od rzeczywistości. Oby i ona taka wkrótce się stała.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne kartki! dużo siły na trudny czas Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana karteczki cudne ☺ wszystkiego dobrego Ci i Twojej rodzince zycze, trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful cards, Malgosia. I love all of them. Have a nice week, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  47. Małgosiu świetne kartki, jak to dobrze mieć coś co pozwala choć na moment oderwać się od zmartwień i mieć tylu wspaniałych ludzi, którzy łączą się z Toba w cierpieniu.
    Tulem i wspieram gorąco w tym trudnym dla Ciebie okresie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anusiu. Nawet nie umiem wyrazić, jak wiele dla mnie znaczy i jak mi jest pomocne wsparcie od wszystkich blogowych Przyjaciół w tym trudnym czasie.
      Tulę mocno i dziękuję...

      Usuń
  48. Gosiu,przeczytałam, bardzo się przejęłam, życzę Ci,żeby znów zaświeciło słoneczko i mocno Cię przytulam, karteczki wszystkie śliczne, podziwiam,że masz tyle pomysłów! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  49. WSZYSTKIE Bardzo Ładne KARTECZKI
    wercia

    OdpowiedzUsuń
  50. Małgosi u robisz cudeńka.Zazdroszczę talentu.Serdecznie pozdrawiam z słodkim buziakiem.

    OdpowiedzUsuń
  51. oczywiście, że jest cudem! ...choć samo w sobie nie zawsze jest cudowne...
    trzeba mieć nadzieję i wierzyć...,że będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nie wiem jak Ty znajdujesz na to czas i siły aby tworzyć takie cudne kartki i w takich ilościach :) Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko, jest to moja odskocznia w trudnych chwilach, pozwala oderwać się od smutnych myśli i zachować poczucie jako takiej normalności.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...