piątek, 11 sierpnia 2017

I znowu karteczki

Witajcie, moi kochani!

Dziś znów będą kartki – ich tworzenie to dla mnie chwilowa ucieczka od tego, co ostatnio zdominowało moją rzeczywistość.















Dziękuję Wam za Waszą obecność i za wszelkie okazane mi formy wsparcia. Dziękuję Bogu, że daje mi tyle siły na ten czas cierpienia – nigdy bym sama jej w sobie nie znalazła. I wbrew wszystkiemu nigdy nie przestanę głosić, że życie jest prawdziwym cudem, choć czasem przynosi nam taki ciężar, że trudno się choćby uśmiechnąć.

Pozdrawiam Was całym sercem,

Gosia

112 komentarzy:

  1. Sis dziękuję 💐 za to że Jesteś 💐

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu ,kartka dla Manuela radosna i cudna ,tak jak i pozostałe :-D
    Sił,wytrwałości i nadziei w tym ciężkim dla Ciebie czasie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu ślicznotki zrobiłas z Tildkami- i takie pięknie uśmiechniete :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu. Domalowałam im uśmiechy, żeby kartki były radośniejsze.

      Usuń
  4. cudne kartki, szczególnie ta pierwsza mnie zachwyciła:)
    Gosiu pamiętam i jestem myślami z Tobą
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. "Trzeba czymś zająć ręce, żeby nie myślała głowa"!!! Jestem z Tobą Małgosiu, wspieram duchowo. A kartki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosieńko! Duchowo jestem z Tobą, Kochana trzymaj się, chociaż wiem że to nie jest łatwe. Karteczki są Przeurocze wszystkie, Ale dzisiaj zauroczyła mnie ta z kaliami - Pozdrawiam Cię Bardzo Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki śliczne! Mnie zachwyciły te z biedroneczkami - bożymi krówkami:)
    Ja też pragnę wesprzeć i uścisnąć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu wszystkie karteczki bardzo mi się podobają. Urzekł mnie te pierwszy składaczek. Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ewciu, po prostu nie mogę siedzieć bezczynnie i myśleć...

      Usuń
  10. Małgosiu, ale natworzyłaś... ja robię tak samo zajmuję się czymś, żeby nie myśleć... Tulam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu prześliczne karteczki... A ich ilość imponująca :) pozdrawiam cieplutko i zapraszam w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne karteczki! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu! Karteczki są cudowne! Mam nadzieję, że znajdziesz odpowiednio dużo wytchnienia w tym trudnym czasie, aby walczyć i mieć nadzieję na lepsze jutro! Trzymam kciuki! Ściskam i przesyłam moc serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu to będzie dziwne,ale w trudnych dla Ciebie chwilach tworzysz niezwykłe i wyjątkowe kartki. I pomimo smutku Twoje kartki są radosne bo nie może być inaczej kiedy ktoś tak jak Ty wierzy w cud,który nazywa się życiem.
    Pozdrawiam cieplutko Małgosiu i przytulam do serca.
    Pamiętam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko. Kartki są radosne na przekór wszystkiemu, bo takie jest życie - choćby nawet chwilowo zaciemniało je cierpienie.

      Usuń
  15. Gosiu, piękne karteczki stworzyłaś w tym trudnym dla ciebie okresie. Życzę dużo wytrwałości. Ale trzeba czymś się zająć, aby choć na chwilę odgonić inne myśli.
    Ściskam serdecznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu życie jest cudem i niestety czasem zauważamy to kiedy ono zaczyna nam się wymykać z rąk... tulam cię kochana bardzo mocno i oby uśmiech zagościł jak najszybciej u ciebie. Pomimo jak piszesz cięzkich chwil karteczki jak zawsze wyczarowałaś piękne.
    Jeszcze wierszyk na dobranoc kochana dla ciebie przesyłam:

    Gdy świat nam się wali, smutki wciąż nękają
    I złe, czarne myśli spać w nocy nie dają
    Zamiast żal łykając, łzy po cichu dławić
    Wszelkim przeciwnościom czoła trzeba stawić.

    Ja wierzę głęboko, głowę za to daję
    Że po każdym deszczu zawsze słońce wstaje
    I tam gdzieś daleko, w przestworzach na niebie
    Malutka gwiazdeczka migoce dla Ciebie.

    I wlewa nadzieję, szepcząc wciąż do ucha:
    WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE, naprawdę, posłuchaj.
    Pamiętaj o jednym, w szczęściu czy w goryczy
    Że jest ktoś, na kogo zawsze możesz liczyć.
    Ściskam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agusiu, za Twoje wsparcie i ten piękny wiersz.

      Usuń
  17. Małgosiu cudne karteczki. Przytulam mocno w tym trudnym czasie i mam nadzieję, ze szybko usmiech zagosci na twej twarzy. Zajmuj mysli robotkami to pomaga, ja tak robiłam jak mama chorowała i po jej smierci tez, ciut pomagalo. Tulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Małgosiu, wspieram Cię z daleka i mój Mąż też...
    A karteczki niech Ci dadzą chwile zapomnienia o trudach- są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobrze, że w tym trudnym czasie tworzysz karteczki! Zawsze to chwilowe oderwanie od rzeczywistości... wszystkie cudne, ta dla Manuela wesolutka, na razie na nią jeszcze czekam:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko. Mam nadzieję, że kartka dla Manuela dotrze bez problemów.

      Usuń
  20. Kochana każda kartka wspaniała, morze inspiracji jak zwykle u Ciebie. Dobrze, że tworzysz, że znajdujesz w tym ukojenie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu przepiękne karteczki,zawsze mnie zachwycają Twoje prace:)
    Przytulam ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, kartki są prześliczne! Dobrze, że masz coś w czym znajdujesz ukojenie w tym ciężkim czasie.
    Ściskam Cię bardzo bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosieńko.....przepiękne kartki....jestem nimi oczarowana...
    W każdej kartce widać ile serca wkładasz w ich zrobienie.
    To dobrze, że w tych ciężkich chwilach, masz coś co daje Ci ukojenie i oderwanie choć na chwilkę....
    Przytulam mocno i zawsze o Was myślę....

    OdpowiedzUsuń
  24. Gosieńko pamiętaj, że jestem....
    Karteczki zrobiłaś prześliczne, a ich ilość imponująca. Ja myślałam, że mówiłaś o 2-3 karteczkach, a tutaj jest ich cały wysyp :) Ale dobrze, że możesz choć w ten sposób znaleźć odskocznie dla siebie od tego co w koło. Tulę Cie mocno kochana moja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lideczko. Świadomość Twojej obecności jest wielkim wsparciem.

      Usuń
  25. Kartki jak zwykle zrobione z wyczuciem estetyki - są śliczne :)
    Pamiętaj ,że myślami jestem z Tobą !

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartki są śliczne , każda mi się bardzo podoba :**

    OdpowiedzUsuń
  27. Karteczki cudowne, tulę mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przekonałam się już nie raz, że pasja pomaga w trudnych chwilach. Pozwala choć na krótką chwilkę uwolnić umysł od trudnych myśli. Zrobiłaś Małgosiu mnóstwo ślicznych kartek! Ściskam Cię kochana serdecznie i bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne karteczki i jaka niesamowita ilość :) Moje serce skradła ta czerwona z motylkiem :) Przytulam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiu, cieszę się, że tworzysz pomimo trudnego dla Ciebie czasu. Karteczki są przepiękne! Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosiu wspaniałe karteczki!
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosieńko, przytulam do serca pamiętając w modlitwie <3 Karteczki jak zwykle, piękne.
    Serdeczności posyłam Tobie i twoim bliskim <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jadziulku - za Twoje wsparcie, obecność, pogaduszki i modlitwę.

      Usuń
  33. Prześliczne,kolorowe karteczki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne karteczki! Robisz je w hurtowych ilościach, a każda jest dopieszczona, wysmakowana. Przytulam Gosieńko:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ile kartek! I wszystkie takie radosne, kolorowe, pełne życia (jeżeli można tak powiedzieć). Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Pełne życia - o, tak - takie właśnie miały być.

      Usuń
  36. Gosieńko, karteczki są prześliczne, szczególnie ta dla Manuela :). Kochana, wiedz że zawsze myślami jestem z Tobą, nie ma dnia, abym nie myślała o Was, Kochane Moje Dobre Dusze. Cokolwiek będzie się dziać, będziesz miała moje duchowe wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko, za to że jesteś - po prostu.

      Usuń
  37. Kochana :* kartki zrobiłaś piękne :*
    Jutro coś ode mnie dla Ciebie poleci 😙 mam nadzieję, że Ci się spodoba i chociaż trochę uraduje Twoje serduszko 😙

    OdpowiedzUsuń
  38. Dużo sił Małgosiu Ci życzę!!! Oby już smutki minęły!!!!
    Kartki są śliczne i trzymaj się ich i nie puszczaj :-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  39. Karteczki sliczne i pamietaj Gosiu ze Cie wspieram myslami:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Kartki są piękne. Wszystkie!
    Myślami jestem przy Tobie.
    Tulam

    OdpowiedzUsuń
  41. A po nocy przychodzi dzien, a po burzy spokoj. Tak mowia słowa piosenki i wierze ,ze tak sie wkrotce stanie w Twoim zyciu. Nie poddawaj sie. Wszyscy jesteśmy z Tobą. Kartki przecudne poczynilas, radosne i usmiechniete, takie jakie bedą wkrotce Twoje dni. Wierze w to całym sercem. Buziaczki Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haneczko droga. Czekam na ten spokój...

      Usuń
  42. Piękne są te Twoje momenty oderwania od rzeczywistości. Oby i ona taka wkrótce się stała.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne kartki! dużo siły na trudny czas Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję, Dorotko. Czasem tak jest w życiu, ze trzeba przejść przez ciemną dolinę...

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana karteczki cudne ☺ wszystkiego dobrego Ci i Twojej rodzince zycze, trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  46. Beautiful cards, Malgosia. I love all of them. Have a nice week, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  47. Małgosiu świetne kartki, jak to dobrze mieć coś co pozwala choć na moment oderwać się od zmartwień i mieć tylu wspaniałych ludzi, którzy łączą się z Toba w cierpieniu.
    Tulem i wspieram gorąco w tym trudnym dla Ciebie okresie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anusiu. Nawet nie umiem wyrazić, jak wiele dla mnie znaczy i jak mi jest pomocne wsparcie od wszystkich blogowych Przyjaciół w tym trudnym czasie.
      Tulę mocno i dziękuję...

      Usuń
  48. Gosiu,przeczytałam, bardzo się przejęłam, życzę Ci,żeby znów zaświeciło słoneczko i mocno Cię przytulam, karteczki wszystkie śliczne, podziwiam,że masz tyle pomysłów! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  49. WSZYSTKIE Bardzo Ładne KARTECZKI
    wercia

    OdpowiedzUsuń
  50. Małgosi u robisz cudeńka.Zazdroszczę talentu.Serdecznie pozdrawiam z słodkim buziakiem.

    OdpowiedzUsuń
  51. oczywiście, że jest cudem! ...choć samo w sobie nie zawsze jest cudowne...
    trzeba mieć nadzieję i wierzyć...,że będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nie wiem jak Ty znajdujesz na to czas i siły aby tworzyć takie cudne kartki i w takich ilościach :) Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko, jest to moja odskocznia w trudnych chwilach, pozwala oderwać się od smutnych myśli i zachować poczucie jako takiej normalności.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...