poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Gwiazdkowa niespodzianka dla Uli


Witajcie, kochani!

Dzisiaj, nieco na przekór wiośnie, kartka bożonarodzeniowa, która powstała na kartkową zabawę u Ulci. W marcu robimy kartki – gwiazdki z kratką i… niespodzianką.


Moja kraciasta gwiazdka wygląda tak:


A w środku – dwa prezenty niespodzianki dla Ulci.


Zrobiłam jeszcze jedną karteczkę, tym razem w innym kształcie. Ale kratka jest i prezenty też (pełen bagażniki prezentów:)



Tego składaczka posyłam dodatkowo do zabawy w ciecie i gięcie u Ewinki.


Data publikacji tego posta wcale nieprzypadkowa – bo to dzisiaj są urodziny Uli. Tak więc, Ulcia, dla Ciebie te karteczki i całe mnóstwo najserdeczniejszych życzeń.

A dla Was, kochani, najlepsze i najcieplejsze myśli. Do następnego spotkania,

Małgosia

62 komentarze:

  1. Bardzo ładne, aż się wczułam w grudniowy klimat mimo kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, przepiękne te karteczki w kratkę:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te karteczki w kratkę, a ta druga prezentuje się świetnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne obie, chociaż ja przyznaję, że mnie też składaczek bardziej zachwycił :-)
    Chyba autka mnie przyciągają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ten papier w kratkę, oryginalnie.
    Oba składaczki są śliczne! Uściski Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. super papier , obie piękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki. Podziwiam zawsze takie składaczki, bo ja zielona pod tym kątem. Tobie też Małgosiu zdrówka przede wszystkim życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dziękuję Małgosiu! Za karteczki, za to, że się bawisz, za życzenia, za to, że jesteś obecna w moim życiu. Dziekuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki! Ta kratka jest świetna.
    Buziaczki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, bardzo efektowne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne karteczki. Też lubię ostatnio składaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu, karteczki fantastyczne, cuda potworzyłaś! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki pierwsza klasa! Ciekawe, czy mnie się uda zrobić ładny składaczek.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu cudne są a ja czekałam na te niespodzianki bo pomysłu nie mam :-)Wybrnęłaś koncertowo!! Jest cudnie, obie mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Jak niespodzianka to niespodzianka:)

      Usuń
  15. Małgosiu zawsze zachwycam się Twoimi pracami karteczki są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki- obie maja bardzo ciekawą formę i mistrzowskie wykończanie.
    Buziaki przesyłam i trzymajcie się zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne niespodzianki zapakowane w piękne składaczki. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne obydwa składaczki - bardzo podoba mi się papier w kratkę.
    Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chwilkę ni zaglądałam a tu tule wspaniałych prac powstało Małgosiu, gwiazda świetna, ta druga stojąca karteczka też super, zachwyciły mnie karteczki tulipanowe. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kartki zrobiłaś :).

    Próbowałam kiedyś różnych form ale najbardziej lubię robić zwykłe kartki. Może przez mój minimalizm...

    OdpowiedzUsuń
  21. Klimat świąt, jupiju, kocham. hehe Prace są idealne, przecudowne. Nie mam pojęcia, jak zrobić takie kartki, dla mnie to czarna magia. hehe Naprawdę podziwiam, a w drugiej kartce, żem się zakochała, bo ma dla mnie czar! :)

    Dzień spóźnienia, ale i ja składam serdeczne życzenia. :*****

    Małgosiu, kurcze no jesteś moim szczęściem wioelkim! :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie wygląda ta kartka w kształcie gwiazdki. Naprawdę, podoba mi się. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo oryginalna forma karteczek :) piękne prace :) trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie kartki są bardzo ciekawe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne kartki w takiej nietypowej formie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne karteczki, Małgosiu!!! Ściskam Cię mocno:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne ! Forma nietypowa, ale wykonujesz je perfekcyjnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie widziałam takiej formy jak ta gwiazda . Znakomicie się prezentuje. Pięknie ozdobiona zachwyca,druga - składaczek równie interesujący i ślicznie go wykonałaś Małgosiu :)***

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te zakładki :) pięknie wszystko dobrane...perfekcja normalnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne są te karteczki w krateczki :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...