wtorek, 31 marca 2020

Dwa składaczki


Witajcie, kochani!

Przede wszystkim bardzo serdecznie Wam dziękuję za wszystkie słowa wsparcia pod poprzednim postem. Wielkim skarbem jest drugi człowiek i jego życzliwe słowo! Nastrój mam już o wiele lepszy i pokój w sercu. Tylko tej wiosny żal, że się nią nacieszyć nie można, ale przecież jeszcze niejedna wiosna przed nami, prawda?

A dzisiaj pokażę Wam dwa składaczki. W ten ostatni dzień miesiąca uświadomiłam sobie, że nie zrobiłam żadnej kartki na zabawę w cięcie i gięcie u Ewinki.


Przysiadłam więc po pracy (zdalnej oczywiście; oczy mam już notorycznie czerwone jak królik) i takie oto składaczki powstały. Pierwszy wielkanocny, będzie na przyszły rok.



I drugi okolicznościowy.




Pozdrawiam Was, kochani i trzymajcie się zdrowo,

Małgosia

68 komentarzy:

  1. Wspaniałe składaczki. Zwłaszcza ten z motywem Wielkanocnym.
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne oba składaczki, delikatne i eleganckie :-)
    Ale Małgosiu jest jeszcze cały kwiecień na ten składaczek :-)
    Nie wiem jak tam u Was, ale do nas wróciła zima :-( Śnieg dzisiaj sypał taki, jaki przez całą zimę nie padał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Coś mi się pokićkało z miesiącami:)
      U mnie przemiennie: jednego dnia pada śnieg, drugiego świeci słońce.

      Usuń
  3. Małgosiu, piękne obie. Napisze jeszcze, ze nie widziałam piękniejszych religijnych kartek niż Twoje. I bardzo się cieszę, że ubiegłorocznymi udekoruję sobie mój salonik. Buziaki kochana. Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Jak tylko koronawirus przestanie straszyć, znów będę wysyłać kartki, do Ciebie też.

      Usuń
  4. Małgosiu kochana oczywiście, że będzie dobrze, innej opcji nie ma :)). Cieszę się, że już masz lepszy nastrój :). Składaczki śliczne. Kocham wszystkie stworki ze skrzydłami więc wrożkowy skradł mi serce :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, piękne prace.
    Ja, prawie cały rok kartki robię zdalnie. U mnie normalnie jest mało warsztatów ;-)
    spokojnej nocy

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne składaczki, a ten wielkanocny- cudo :) bedzie na przyszłe święta jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne składaczki, Małgosiu!
    Trzymaj się cieplutko i zdrowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękne i niosące radość.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię te składaczki !!! Piękne są - oba !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwie są na inne okazje, więc piękna jest jedna i druga karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje karteczki Małgosiu. Szczególnie te cięte i gięte, są śliczne. Robisz takie delikatne karteczki. Wspaniałe.
    Całuski Gosiu, zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe składaczki!
    Współczuję Ci Gosiu tej pracy, chociaż wiem że to lepsze niż narażanie siebie i innych. Trzymaj się Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są oba składaczki. A u nas piękna zima tej wiosny, oby ciepło wróciło jak najszybciej.Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne składaczki Małgosiu, napiszę wręcz, że ten religijny jest przecudny. Ma wspaniały cytat, mógłby stać cały rok na widoku. Ściskam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Magdalenko. Piękny cytat i bardzo prawdziwy.

      Usuń
  16. Przepiękne!Nie wiedziałabym, którą wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba są super, śliczne składaczki GOsiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Małgosiu kartki piękne , forma super a papiery jakich użyłaś mnie zachwyciły, zresztą tak samo jak dodatki. Cudnie jest i aż szkoda , że nie zostana w tym roku wysłane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Mam nadzieję, że w przyszłym pofruną w Polskę bez przeszkód:)

      Usuń
  19. Twoje karteczki zawsze są piękne i wyjątkowe!!!
    Podziwiam je i pozdrawiam z domowego zacisza:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne składaczki Małgosiu, obie wersje są wyjątkowe.
    Trzymaj się ciepło i zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu, jak zwykle przepiękne składaczki! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana
    Piękne karteczki, jak zawsze, subtelne i pastelowe:)
    Pozdrawiam słonecznie, uśmiech serdeczny dołączam:)
    Dziękuję za bardzo miły e-mail:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne składaczki, szczególnie drugi okolicznościowy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Brawo Gosiu, pieknie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyjątkowo ładne kartki. Jesteś mistrzynią w takich kartkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe składaczki Małgosiu!
    Tętni od nich świąteczno wiosenny klimat. Pozdrawiam Cię milusio🌷💕

    OdpowiedzUsuń
  27. Oba składaczki piękne :-)

    Też pracuję zdalnie i również na moich oczach odbija się to fatalnie. One w czasie zwyklej pracy przed komputerem się buntują, a nawet przy moich wyszywankach, a co dopiero teraz, gdy w pracy zdalnej mam więcej do zrobienia niż normalnie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. Ja ratuję się kroplami Hyal-Drop.

      Usuń
  28. Cudne obie karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...