czwartek, 6 lutego 2020

Kartki i podziękowania


Witajcie, kochani!

Dziękuję Wam z całego serca za słowa wsparcia pod poprzednim postem. Autko jest już u mechanika, a ja pielgrzymuję po ścieżkach służby zdrowia, bo jednak szyja podejrzanie mnie boli, więc wolę sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. Stres opadł ze mnie całkowicie dopiero dzisiaj, bo do tej pory ciągle chciało mi się płakać (niesamowite są te reakcje naszego organizmu:)

A teraz pokażę Wam dwie karteczki, które zrobiłam w weekend. Pierwsza na przywitanie malutkiej dziewczynki.


Druga na rocznicę ślubu dla miłej pary, dla której rok temu robiłam ślubnego boxa.



I jeszcze chciałam ogromnie podziękować Izabelce, od której dostałam wspaniały prezent, w tym śliczne zakładki – zielniczki…


… i bombkę z żarówki, na której Reksio słucha koncertu świerszczyka.




To był zawsze mój ulubiony odcinek Reksia i do tej pory zdarza mi się go z sentymentem obejrzeć. Zawsze w momencie, w którym Reksio zamierza się kapciem na świerszczyka, a ten rozpoczyna grać swoją rzewną melodię, pocą mi się oczy:) A dwa lata temu byłam z Zosią w Muzeum Dobranocek i miałam okazję przywitać się z Reksiem i zajrzeć do jego budy.



Pozdrawiam Was serdecznie, moi kochani i do następnego spotkania,

Małgosia

68 komentarzy:

  1. Ale fajne zdjęcia Gosieńko, prezent dostałaś cudny, te zakładki i ta żaróweczka.. ach :) Karteczki jak zawsze urocze. No i mam nadzieję, że nic Ci się złego nie dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu obie kartki cudne ale ta sukienusia skradła moje serce, jest piękna. Ciesze się, że już czujesz lepiej i stres pomału schodzi.
    Zdrowiej kochana
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, a Reksio- wow, wspomnienie dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i mam nadzieję że wszystko będzie dobrze:) Karteczki przepiękne!
    Świetny prezent! Reksio, Rumcajs, Krecik, Bolek i Lolek, Makowa Panienka, Żwirek i Muchomorek to również moje bajki z dzieciństwa;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Mnie tez bardzo podoba się sukieneczka na karteczce Małgosiu. Fajne miałaś spotkanie z Reksiem:))) Współczuję z powodu całego zajścia - wypadku i trzymam kciuki, aby wszystko ze zdrowiem było w porządku.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że poszłas do lekarza, lepiej wszystko wysprawdzać....Piękne karteczki i prezencik od Izulki! Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne karteczki,gratuluję prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukieneczka, i piękny prezencik

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki twoje niezmiennie mnie zachwycają.:) Dostałaś śliczne prezenty - ale to wejścia do budy Reksia zazdroszczę najbardziej.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwie kartki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne obie kartki i prezenty. :)
    Życzę, by ból szyi szybko ustąpił i pozwolił zapomnieć o sprawie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu obie karteczki sliczne ale ta rocznicowa ma cudna kompozycje i ciekawe kolorki:) ekstra !!! Bardzo mi sie podoba tez umeblowanie Reksia 😂 A Ty Kochana wracaj do zdrowia 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Reksiem i Bolkiem i Lolkiem mam okazje witać za każdym razem gdy jestem w Bielsku:) nawet moi Teściowie mieszkają na osiedlu obok wytwórni w której powstali:)

    Piękne karteczki przygotowałaś Małgosiu, podziwiam niezmiennie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu śliczne karteczki, piękne prezenciki od Izy.Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci zdrówka.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne karteczki, a szczególnie ta sukieneczka :) Zdrówka życzę i jak najmniej kontaktów z naszą służbą zdrowia :) Prezencik super ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne prezenty dostałaś, obie karteczki mają coś w sobie :) oby szyja już nie bolała

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaraz muszę poczytać poprzedni post, bo coś mnie ominęło i aż się przeraziłam. Piszesz i to się dla mnie liczy, piszesz i jesteś i to najważniejsze. Niech już nic Cię nie boli!!!!!! Śliczne prezenty dostałaś. Wież, że kartki robisz zjawiskowe, mnie się bardzo podobają. Nie są piękne, a zjawiskowe! Bardzo mocno Cię tulę. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe kartki zrobiłaś i wspaniałe rzeczy otrzymałaś. A ta żarówka z Reksiem - mistrzostwo świata.
    Trochę zmartwiłam się Twoim zdrowiem, mam jednak nadzieję, że wszystko rozejdzie się po kościach :).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka życzę :) Karteczki śliczne.Żarówka jest odlotowa. Do muzeum dobranocek sama bym sie wybrała, jakby było bliżej;) Reksio jedna z ulubionych bajek z dziecinstawa, po Bolku i Lolku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu, dużo zdrówka życzę, bo to najważniejsze :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne karteczki. Różne ale pięknie wszystko dopasowane do okazji. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu,karteczka z sukienusią dla Nikoli - Boska !!!
    Druga również piękna i sentymentalna ;) Podarki,które otrzymałaś są naprawdę prześliczne :) A wspomnienia z muzeum - bezcenne ;) Piękne zdjęcia :) Reksia nigdy nie zapomnę,a odcinek ze świerszczykiem pamiętam jak dziś !!! Cieszę się,że nie zbagatelizowałaś sprawy i kontrolujesz choćby profilaktycznie stan po wypadku,to bardzo rozsądne i mam nadzieję,że wszystko Kochana będzie ok,a Ty będziesz spokojniejsza.
    Pozdrawiam Cię Małgoś całym serduszkiem i życzę spokojnego,miłego weekendu :) Buziaczki :)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pozór niewidoczne (adrenalina) skutki stłuczek wychodzą po jakimś czasie i potrafią utrudnić życie, więc to bardzo dobrze, że poszłaś do lekarza. Mam nadzieję, że to nic poważnego. Kartki jak zawsze zrobiłaś piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu Kochana, zdrówka Ci życzę, a karteczki to sama słodycz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo różne karteczki ale obie zachwycają - pierwsza wzrusza delikatnością a druga cudną kompozycją kwiatową.
    Prezent ekstra, same śliczności.
    Mam nadzieję, że uraz szybko minie i bez większych konsekwencji - trzymam kciuki.
    Uściski Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu mam nadzieję, że lekarze wykluczą jakiś uraz. Nie dziwię się, że tak długo emocje Ciebie trzymały. Ja mam tak samo. Małgosiu piękne karteczki, ta pierwsza jest mega śliczna i słodka :))!! A prezenty od Izuni dostałaś przepiękne!!! Jej zakładki i żarówkowe bombki mają niesamowitą magię i są jedyne w swoim rodzaju. Kochana masz super zdjęcie z Reksiem :)). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu śliczne karteczki zrobiłaś :).

    Dostałaś fajny prezent. Też lubię Reksia :).

    Dużo zdrówka Ci życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne karteczki Małgosiu zrobiłaś, ta pierwsza to istny cukiereczek :)
    Rocznicowa elegancka i romantyczna.Prezenty dostałaś fantastyczne,a bombka z żarówki jest extra!Trzymam kciuki żeby wszystko dobrze się skończyło i nie było żadnych powikłań :)
    Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No widzisz Gosiu? Niby nic po zdarzeniu, a jednak coś tam... Mam nadzieję, że będzie wszystko w porządku;) I trzymam kciuki;)Karteczki obie śliczne! Bo czy mogłyby być inne? To nie byłoby do Ciebie podobne?! Pozdrawiam Cię gorąco;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Małgosiu przede wszystkim zdrowia życzę i wierzę że wszystko będzie dobrze .
    Kartki piękne zrobiłaś i jaki śliczny prezent .
    Też mam sentyment do bajki o Reksiu.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję że wszystko będzie dobrze 😘
    Wspaniale prace, Reksia uwielbiałam 😁

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu, karteczki rewelacyjne!!! Wspaniały upominek dostałaś, gratuluję Ci!
    Reksia i Bolka i Lolka uwielbiam, to niezastąpione bajki nie tylko dla dzieci.
    Zdróweczka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu karteczki śliczne, bardzo fajnie i miło jest Cię zobaczyć na zdjęciu :) Prezenty super, zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...