poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Pudełko wdzięczności


Witajcie, kochani!

Dla przemiłej sąsiadki i jej męża, którzy zapewnili nam nieograniczony dostęp do swojej łazienki na czas remontowania naszej powstał exploding box  z aniołkiem. Był jeszcze prezent, ale kupny, więc nawet nie robiłam zdjęcia. A box prezentuje się tak:





  
 


Ponieważ na wieczku jest kokarda, więc zgłaszam pudełko do zabawy u Anulki.


I do Ewci, bo roślin też nie brakuje.


A u mnie remontowa kropka nad „i” czyli malowanie ścian w przedpokoju, bo wiadomo, że się nieźle zabrudziły. I przy okazji w „dużym pokoju” (pod taką nazwą zawsze funkcjonowało u nas to, co teraz określa się „salonem”:). No i jestem cała w siniakach, ponieważ wczoraj chciałam się wykazać samodzielnością i poodsuwałam na środek wszystkie meble, a starą meblościankę i stół rozebrałam na kawałki i dzielnie wynosiłam (czytaj dźwigałam) te kawałki na śmietnik. Jeszcze trochę, a się przekwalifikuję i sama będę remonty robić:) A najlepsze jest to, że oczywiście maluje moja ulubiona ekipa, więc o efekt jestem więcej niż spokojna.

I jeszcze z całego serca dziękuję Zosieńce za przydasie…


… i Alince za kartkę znad morza.


Uściski i buziaczki,

Małgosia

79 komentarzy:

  1. Jaki sympatyczny aniołek :-) Piękna forma podziękowania :-)
    I remont zmierza już ku końcowi, teraz czeka Cię sprzątanie po malowaniu i zakup nowych mebli :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Remont zakończony, teraz sprzątam cały dom gruntownie. A ile worów niepotrzebnych rzeczy już wyniosłam do śmietnika!

      Usuń
  2. Przepiękne pudełeczko! Masz wielkie serducho, a przy tym dzielna dziewczyna z Ciebie, ale my-kobiety damy radę ze wszystkimi wyzwaniami;)
    Miłego dnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. To prawda - kobiety są w stanie zrobić wszystko jeśli zajdzie taka potrzeba:)

      Usuń
  3. Śliczne pudełeczko. Takie cieplutko energetyczne. Miłego dnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, piękne pudełeczko! Świetny pomysł z aniołkiem, będzie ich chronił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny dowod wdzięczności, a dziękować jest naprawdę za co. Jak dobrze mieć sąsiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marysiu. Dobrzy sąsiedzi to skarb, mam szczęście ich posiadać.

      Usuń
  6. Cudne pudełeczko i sąsiadka pewnie bardzo zadowolona z takiego podziękowania :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu cudny gest w stosunku do sąsiadki i jeszcze piękniejsze pudełeczko. Cieszę się, że trafiło do mojej zabawy. Ten Aniołek w środku jest przesłodki.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Jeszcze coś do Twojej zabawy dorzucę:)

      Usuń
  8. Piękne podziękowanie, sąsiadka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie każdy posiada tak dobrych ludzi za sąsiadów. :) Wspaniały prezent wykonałaś. Ja widzę pełnię miłości, wdzięczności, widzę to wszystko w tym pudełeczku, oddałaś to idealnie. <3 Ja to też siniaki sobie nabijam, bo przecież sama umiem wywalić do niszczarki kontener śmieci. haha Siniaki to ino potwierdzenie naszej siły. :D Pozdrawiam cieplutko, niech ściany zachwycą. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agniesiu. Ja mam to szczęście, że posiadam wielu dobrych i życzliwych sąsiadów.
      Siniaków i zadrapań wciąż przybywa, bo gruntownie sprzątam całe mieszkanie:)

      Usuń
  10. Małgosiu, śliczne pudełko z aniołkiem. Piękne podziękowanie. Dobrze mieć życzliwego sąsiada:)
    Widzę, że remont pociągnął za sobą lawinę:))) Malowanie, przemeblowanie... ale zmiany na dobre zawsze cieszą:) Trzymam dalej kciuki i ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Pomalować było trzeba, bo ściany w przedpokoju były pokryte pyłem z cięcia płytek i podczas czyszczenia tylko go porozmazywałam:) A niektóre meble w dużym pokoju miały ponad 40 lat więc najwyższy czas na nowe:)

      Usuń
  11. Prześliczne podziękowanie, aniołek jest przecudny! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie Małgosiu podziekpwalyscur sąsiadom! To sie chwali, dobre serducha macie !!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Często spotykam dobrych ludzi, to wielka łaska.

      Usuń
  13. Dobrze mieć fajnych sąsiadów! Wspaniały gest Małgosiu - pudełeczko jest śliczne a aniołek wzruszający.
    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna jest taka forma podziękowania :) Cudny box przygotowałaś :)
    U mnie na salon też zawsze mówi się "duży pokój" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Kiedyś chyba wszędzie się tak mówiło, a teraz króluje słowo "salon" Ale u mnie pozostał "duży pokój":)

      Usuń
  15. Cudowny box.
    Małgosiu podoba mi się bardzo pomysł z aniołkiem i kolorem.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wyraz wdzięczności Gosiu, Ty też jesteś jak anioł, więc dobro do Ciebie wraca. Ślę moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe podarki, a pudełeczko Małgosiu jest boskie, bomba! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze jest mieć takich super sąsiadów. Piękne podziekowanie Gosiu dla nich przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tacy sąsiedzi to skarb więc i cudne podziękowanie dla nich przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takich sąsiadów mieć obok siebie to jak wygrana na loterii, pięknie im się odwdzięczyłaś, cudowny aniołek:)
    Cudeńka dostałaś od Zosi:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Warto mieć takich sąsiadów.
    Pudełeczko pięknie wygląda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Patrzę na ten box i tylko jedno określenie przychodzi mi do głowy - sama słodycz :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Boxik prześliczny a aniołek w środku ma taki figlarny uśmieszek -cudny.
    Gratuluję pomyślnego zakończenia remontu.Taka ekipa to skarb.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elżusiu. To prawda - ekipę miałam rewelacyjną.

      Usuń
  24. To szczęście mieć takich sąsiadów :) Piękne pudełko z podziękowaniami!

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne pudełeczko :) A łazienka jakże potrzebna w zyciu kobiety :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też Małgosiu, cenię bardzo sąsiedzką pomoc i życzliwość. Śliczny bixik wykonałaś w podziękowaniu! Podziwiam Twoje prace. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję upominku od Zosi:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny, kwiatuszki szydełkowe i aniołek skradły mi serce ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Kwiatuszki dostałam od Alinki (Aliwero).

      Usuń
  28. Piękne!I ten aniołek jaki słodki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne pudełko. A u mnie są do wyniesienia dwie szafy to może pomożesz :-)? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny jest ten box, a aniołek skradł moje serce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne pudełeczko z tym aniołem

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega wspaniałe pudełko zrobiłaś. Widzę, że jesteśmy z podobnej gliny ulepione. Żadna praca Ci nie straszna i robisz prawie wszystko co trzeba. Po mimo,że potem ledwo się chodzi, hi, hi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Dokładnie tak jest - mam zakwasy, jestem cała w siniakach i zadrapaniach, ale każdy kącik musi być wysprzątany.

      Usuń
  33. Prześliczna,wesoła praca,gratuluję pięknych przydasiów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hehe Zosiu samosiu ne rób wszystkiego sama :P sąsiadom podziękowania się należa, w końcu łazienka rzecz niezbędna :) Piękne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Roksanko. Kanapy sama nie wynosiłam:)

      Usuń
  35. Pięknie podziękowałaś Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...