sobota, 18 maja 2019

Oto składaczki

Witajcie, kochani!

Pomiędzy sobotnimi porządkami, zakupami i podczytywaniem książki („Labirynt duchów” C. R. Zafona) powstały dzisiaj trzy składaczki. Forma zaproponowana przez Ewinkę w zabawie w cięcie i gięcie daje naprawdę duże możliwości. Tak więc na początku zrobiłam kartkę bożonarodzeniową z szopką i aniołkami.




Po tym zimowym składaczku postanowiłam przywołać wiosenny nastrój i zaprosiłam do swoich kartek kwiatowe wróżki Cicely Mary Barker. Zrobiłam takie pudełeczko:





I jeszcze takie:





Te kartki naprawdę składają się idealnie na płasko.



Pozdrawiam Was bardzo ciepło i do następnego spotkania, moi mili,

Małgosia

90 komentarzy:

  1. Małgosiu te z wróżkami są przepiękne !!! Sama kolorowałaś wróżki z różami?
    Mam ten stempelek i jeśli pozwolisz zgapię sobie kolory na tyle na ile potrafię ;-)
    Ten świąteczny składaczek też ślicznie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję. Nie kolorowałam sama, to są wydrukowane wróżki, tylko rozjaśniłam kolory i podmalowałam tu i ówdzie.

      Usuń
  2. Gosiu no padam!!!! Jakie cudne te składaczki z wróżkami. Piękne, kolorowe. Pozdrawiam i miłej niedzieli kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczaki ale rewelacyjne kartki!!! Gosiu chylę czoła, sa rewelacyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające składaczki Małgosiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne kartki i mają taką niesamowitą formę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabulous lanterns, Malgosia!!!!!!!! Kisses!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW !!! Małgosiu, karteczki w takim kształcie są extra :D
    Ta z wróżkami zachwyca kolorem , a wszystkie tak pięknie wykonane !
    Pozdrawiam ciepło:}
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu wróżki i elfiki chyba u Ciebie mieszkają, a na pewno bardzo dobrze sie u Ciebie czują:D Cudowne kartki,ale ta druga jest zachwycająca:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie i wspaniale skomponowane są te Twoje składaczkowe kartki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie składaczki wyszły wspaniale ale ta z wróżkami jest po prostu bajeczna!
    Miłej niedzieli Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu jestem pod wielkim wrażeniem. Kartki składaczki w Twoim wykonaniu są cudne. A ta z wrożkami jest zachwycająca.
    Ale z Ciebie zdolniacha :-)
    Buziaki ślę:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rajusku, te wróżkowe...przepadłam, oglądam i ogladam , prawdziwe cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne!!! Ja też jestem pod wrażeniem tej "wróżkowej"!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki Małgosiu! A te z wróżkami są przecudnie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejny raz Małgosiu pokazałaś wróżki tak cudnie! Jestem zauroczona.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Takich cudów to ja jeszcze nie widziałem, genialne!! Pozdrawiam słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezmiennie jestem zachwycona! Wróżki są mega! Niech ja tylko znajdę trochę czasu...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze karteczki!!! Wybornie się prezentują! Ta z wróżkami jest po prostu bajeczna.
    Pozdrawiam z promieniami słońca za oknem:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Składaczki cudne ! Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, jestem pod prawdziwym wrażeniem. Zresztą jak zwykle.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu jakie piękne są Twoje składaczki, a ten z wróżkami jest boski!!! Niesamowite są te kwiatowe elfy!!:)) Buziaczki i miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam elfiki i do tego róż więc te wróżki mnie zachwyciły, są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolejne składaczki jakie dzisiaj widzę. Zakochałam się w nich <3 Tak inspirujecie, że az doba mi się kurczy haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martusiu. Oj, doba stanowczo jest za krótka jeśli chodzi o rękodzieło:)

      Usuń
  24. Urocze składaczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne prace,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Zachwycam się Twoimi kartkami z wróżkami. Piękne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem, wróżka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne są Twoje składaczki Małgosiu. Ja jeszcze nie zaczęłam, chyba się tej formy boję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu. Nie bój się, bo to bardzo fajna forma.

      Usuń
  29. Małgosiu urocze te Twoje prace...każda pięknie się prezentuje :) Tez właśnie czytam Zafona - Gra Anioła :) Pozdrowionka i życzę dużo słońca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko. To przed Tobą jeszcze dwie części.

      Usuń
  30. Wspaniałe są, a wróżkowy składaczek skradł me serce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne !!!
    Małgosiu nieustannie się zachwycam i podziwiam Twoje zdolności :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam Zafona, ale Labiryntu Duchów jeszcze nie czytałam. Męczy mnie jedna rzecz kupiłam wszystkie książki tego autora w wersji kieszonkowej a tej nigdzie w takiej wersji nie mogę znaleźć. Czekam aż się pojawi i mam nadzieję, że będzie.
    Składaczki są cudowne. Zarówno zimowo-świąteczny jak i magiczno-wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Roksanko. "Labirynt" jest niesamowity - przeczytaj koniecznie.

      Usuń
  33. Przepiekne!!! Zwłaszcza te elfie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gosiu ale piękne składaczki. ten wróżkowy skradł moje serce. Słoneczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze pięknie wykonane kartki ^^ Aż miło patrzeć :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. WoW
    I jeszcze kilka WoW WoW wOw...
    Piękne 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne te składaczki są! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...