piątek, 3 maja 2019

Czar maja


Witajcie, kochani!

Pogoda nas nie rozpieszcza, ale maj i tak jest piękny. Pachnie mokra zieleń i bzy, a tuż za oknem mam widoki, które pozwalają na chwilę zapomnieć o tym, że mieszkam w szarym blokowisku.




Korzystając z długiego majowego weekendu zrobiłam trzy karteczki w wiosennych, radosnych  kolorach. Ponieważ na każdą z nich przemyciłam koronkę, pasują do zabawy u Ani „Wiosna i lato z paletą kolorów”.


Pierwsza kartka to składaczek na siódme urodziny sympatycznego Michałka, wielbiciela „Stacyjkowa”. Z kolorów obowiązkowych znajdziemy tu biały, ecru, żółty, czerwony, zielony i niebieski.





Następnie powstała wiosenna kartka okolicznościowa z motylami i nutami. Kolory obowiązkowe to biały, ecru, żółty, różowy i zielony.



I jeszcze jedna, tym razem z elementami folkowymi. Oprócz fioletu użyłam na niej wszystkich obowiązkowych kolorów, czyli biały, ecru, żółty, różowy, czerwony, zielony i niebieski.


Jeszcze kolaż.


A ponieważ na dwóch ostatnich kartkach znajdziemy kwiaty, liście, motyle i dużo majowego, wiosennego nastroju, wrzucam je także do zabawy u Reni „Polszczyzna i rękodzieło”, w której tym razem inspiruje nas wiersz „Maj czarodziej”.



Właśnie zaczął padać deszcz. Ale ja Wam posyłam słoneczny uśmiech i pozdrowienia.

Do następnego spotkania,

Małgosia

94 komentarze:

  1. Bo wiosna jest piękna i zasługuje na miłość 😊
    Kartki piękne! Barwne i pełne życia!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda ładna, ale ta ostatnia naj! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ składaczki to dla mnie czarna magia, więc podziwiem wszystkie tego typu karteczki i to oczywiście jest mój faworyt. Pozdrawiam Cię majowo i życzę pięknej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kompozycje Małgosiu, a największym zaskoczeniem jest koronka przemycona do kartki dla chłopca. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lenko. Myślę, że ta koronka nie jest bardzo dziewczęca i nawet pasuje do tej kartki.

      Usuń
  5. Piękne karteczki! Moją faworytką jest ta środkowa, bo coraz bardziej ciągnie mnie do wypróbowania połączenia różu i żółci. Bardzo wiosenne i świeże to połączenie kolorystyczne :-) Udanego wypoczynku Małgosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi przypadła do gustu karteczka z motylami oraz folkowa, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczno bombastyczne kartki, bardzo pomysłowe. Wszystkie mi się podobają, takie choćby uśmiechnięte. :)

    U mnie również pada, ja kocham deszcz, wiem, że jestem w mniejszości. hehe Posyłam jednak słoneczny uśmiech, bo dla takiej kobiety to tylko takie uśmiechy. Tulę mocno. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, kartki są śliczne. Fajne kolory, dobrze, że Ania pozwoliła z nimi poszaleć, bo przez to karteczki są bardzo radosne. Ta z nutami - piękna.
    Widok z okna, jak na blokowisko też ładny - odrobina zieleni i serce się raduje. A jeszcze wiem, że ptaszki zaglądają do ciebie często:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Izabelko. Ptaszki mam na balkonie codziennie.

      Usuń
  9. Piękne karteczki pełne kolorów, pełne radości ...
    Masz aktualnie cudowny widok - kwitnące bzy, kwitnące kasztany, szkoda, że tak krótko (potem tylko liście ale będzie eksplozja zieleni).
    Przyjemnego weekendu, słonecznego i cieplejszego ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne , ta z motylami naj, u mnie też pada

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe karteczki! Każda dopracowana i doskonale skomponowana. W pierwszej widzę znów nową formę... podziwiam Cię Gosiu!
    U mnie popadało trochę w nocy, ale cieszę się i z tego, chociaż to wciąż za mało.
    Pozdrawiam Gosiu:) Miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki pełne wiosennej eksplozji kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu widok z okna masz piękny i pachnący bzem :)). Ja w ogóle doszłam do wniosku, ze wiosną jak wszystko kwitnie i zieleni się to miasta przestają być szare i ponure. Nawet stare kamienice są jakby ładniejsze :)) A karteczki CUDOWNE!!! Stacyjkowo znam bo chłopcy kiedyś oglądali. Ale ta druga i ostatnia to bajka! Śliczne kompozycje! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szaleństwo kolorów na Twoich karteczkach.aż mi się cieplej zrobiło patrząc na nie -są przecudne !!! Ta stacyjkowa rewelacyjna !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie bardzo ładne, Michałek na pewno się ucieszy, a pozostałe w bardzo optymistycznych kolorkach :) Uwielbiam połączenie zieleni z różem, a i ostatnia ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest maj Małgosiu. To romantyczny miesiąc, wszystko kwitnie, coraz cieplej i dzień długi. Po prostu cudowne!
    Sliczne są także karteczki, szczególnie ta dla Michała:) Urocza, od razu przypomniała mi o moich wnukach, gdy były małe:) Pozdrawiam.
    p.s. Uśmiałam się nad swoja pamięcią, rzeczywiście w wierszyku niezapominajki nie mają żabiego oczka:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgoś śliczne sa twoje prace, kolorowe, radosne :) A wiosna u mnie też pachnie bzem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ależ u Ciebie zielono i wiosennie.
    Piękne kartki - kolorowe i bardzo, bardzo wesołe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe,różnorodne karteczki :)
    Stacyjkowo super wykonałaś Małgosiu :)
    Wiosenna i folkowa równie urocza :)
    Buziam i ściskam mocno :)*

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu cudne są Twoje karteczki, chyba nigdy nie przestaną zachwycać:) ale ta ostatnia z motywem folkowym jest ta naj,naj:)
    Dziękuje, ze pamiętałaś o zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie kartki bardzo ładne i ciekawe. I świetne użycie koronek! Sama nie wiem, która bardziej mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Feeria kolorów na całego! Fantastyczne kartki Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gosiu wczoraj przyniosłam sobie bukiet bzu do domu, uwielbiam ten zapach a gdy popada tym bardziej jest intensywny. Widok pomimo blokowiska masz śliczny. Karteczki świetne oczywiście te dwie ostatnie są najpiękniejsze ale i dziecięca wywołuje usmiech. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, piękne karteczki.Radosne, wiosenne. Po mistrzowsku dopracowane w szczegółach. Takie staranne.
    Zdjęcia Twojego otoczenia urocze. Przed moim blokiem też kwitnie kasztanowiec a pod balkonem mam duży krzak bzu. Pachnie po deszczu. A z działki przywiozłam bukiecik konwalii. Zapach ich mam w całym mieszkaniu. Dziękuję za e-maila. Pozdrowienia dla Ciebie i Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodkości prima sort nam pokazujesz Małgosiu :}
    Karteczka z pociągami dla Michałka w bardzo ciekawym kształcie ,
    na widok wszystkich Twoich karteczek uśmiecham się szeroko ...
    takie radosne i pogodne :D
    Uściski słoneczne dla Ciebie .

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne i bardzo radosne są Twoje karteczki. Tęsknię za tym ciepłym, kolorowym majem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu. Mam nadzieję, że wkrótce się ociepli.

      Usuń
  27. Bardzo ładne, wesołe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwyciłam się Twoimi zdjęciami przyrody aż poczułam zapach bzów i trawy:)
    Karteczki urocze, soczyste w kolorach ale mnie szczególnie zauroczyła ta z elementami folkowymi :)
    Pozdrowienia słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe i efektowne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne kartki Małgosia :) urocze są :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu u Ciebie jak zawsze pięknie i artystycznie - kolorowo!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  32. Małgosiu cudowne są Twoje kartki.Szczególnie w oko wpadły mi dwie ostatnie. Ta z różową koronką bardzo romantyczna z tymi motylkami . A folkowa no uwielbiam wprost takie klimaty.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu, przepiękne, radosne karteczki! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gosiu Twoje karteczki zachwycają mnie za każdym razem jak tu jestem,są cudne i już.
    Chociaż zrobiło się zimno (czyżby to już ogrodnicy z Zośką przyszli?),ale deszczu nadal u mnie jak na lekarstwo,wszystko wysycha...
    Ściskam mocno Gosieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Folkowa czy różowa, folkowa czy różowa - wyór trudny, bo obie piękne, stacyjkowa również. Bez puka mi w okno w pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale kolorowo u Ciebie Gosiu! Sliczne karteluszki !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam oglądać Twoje prace! Same śliczności! Jak dla mnie drug kartka wiedzie prym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Maj to jeden z najpiękniejszych miesiecy w roku,zaczyna się robić kolorowo,aż żyć się chce :-)
    Twoje karteczki Małgosiu,są piękne i kolorowe,pełne uroku,takie wiosenne i radosne :)
    Uściski dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Teraz z kolorami mozemy poszaleć. Karteczki super dziecięca skradła mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Każda kartka w innym stylu i każda pomysłowa. Postawiłabym na drugą, wiosenną ale wzruszyło mnie to "Stacyjkowo" bo i moja wnusia często bajkę ogląda :)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne rzeczy 😉
    Uwielbiam patrzeć jak wszystko zielenieje, kwitnie... Zapach wiosny czasem cudny... Ale ostatnio jak wyszłam w deszczu poczułam rozjechane dzdzownice... Fuj... Ale... Znowu ale🤣🤣🤣 lubię ten wyraz 😋😋😋 ale niebawem znaczna się zapachy koszonej trawy, sianka...
    Mmm❤️❤️❤️ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      No tak, dżdżownice po deszczu pachną... specyficznie. I trzeba uważać, żeby się na nich nie pośliznąć, jak tak sobie leżą na chodniku:)

      Usuń
  43. Świetne karteczki!!! Podziwiam Twoje papierkowe prace:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne, kolorowe, wiosenne i radosne karteczki :) Patrząc na zdjęcia buzia się uśmiecha, ponieważ widać piękną zieleń i radość wiosny :) Słoneczko przesyłam Ci uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj tak bzy pachną cudnie i równie pięknie wyglądają. Uwielbiam je podziwiać wiosną. Karteczki cudne i kolorowe. Niosą tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...