środa, 10 kwietnia 2019

Zimowa okiennica (z rogami)


Witajcie, kochani!

Ponieważ nagle zrobiło się bardzo zimno, pomyślałam, że to dobra okazja, by dopasować się do pogody i stworzyć zimową kartkę. Tak powstała karteczka na bożonarodzeniową zabawę u Ulci. W kwietniu robimy kartki w kształcie okiennicy.


Moja zamknięta okiennica prezentuje się tak:


A po otwarciu ukazuje się zimowa scenka.





Ponieważ na kartkę zabłądziło rogate stworzonko, zgłaszam ją także do zabawy z motywem u Hubki.



Tymczasem pozdrawiam Was bardzo serdecznie i ciepło – na przekór tej mało wiosennej pogodzie.

Pa, pa!

Małgosia

94 komentarze:

  1. ha ha ha- no są! Nie da się ukryć! Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu piękna zimowa sceneria albo i opowieść schowana za okiennicą ❤. Uwielbiam okiennice, moja prabacia miała zielone i zawsze na wieczór je zamykała. Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna składana karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też zimno a podobno ma być nawet mroźno.a twoja kartka jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrz, a ja się zastanawiałam, jak uzasadnić pokazanie domowej kartki tuż przed Wielkanocą...;) Zainspirowałaś mnie, a że kartka od dwóch dni gotowa, zatem na dniach pokazuję. Twoja wyszła cudnie, baśniowo wręcz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, miało być: zimowej, słownik w telefonie mnie osłabia.

      Usuń
    2. Dziękuję, Justynko. Widziałam przed chwilą Twoją kartkę - jest rewelacyjna!

      Usuń
  6. Wspaniałą karteczkę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna.
    Już myślę czy mam jakieś papiery by też stworzyć kartkę z uroczym widokiem. Widziałam już wcześniej takie na filmikach ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Basiu, ja nie miałam takich papierów, więc wykorzystałam stare kartki świąteczne z reprodukcjami.

      Usuń
  8. Rewelacja! Po prostu rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wykonana kartka Małgosiu :)
    PS. Dziękuję za śliczną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie żes to sobie wymyśliła. karteczka jest przeurocza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna karteczka Małgosiu, prawdziwe arcydzieło.:) Sama w sobie może być doskonałą dekoracją świąteczną. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas dziś padał śnieg... a karteczka Gosieńko jest prześliczna, mi się bardzo podoba, szczególnie ten rogaty malec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu.
      Ojej, nie strasz mnie - tylko nie śnieg!

      Usuń
  13. Małgosiu cudowna kartka z ciekawym pomysłem na przestrzenność.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. No super wyszła Twoja okiennica. Moja też jest rogata :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnie, zimowo się zrobiło dzięki Twojej karteczce! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka, choć zdecydowanie wolałabym wiosenną;)
    ja chcę wiosnę:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu piękna kartka. Sama baśń :) Dziękuję za życzenia wielkanocne. Moje dzieci powiedziały że pięknie tworzysz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie dziś spadł śnieg. Co prawda śladu już po nim nie ma (no, może na gdzieniegdzie na dachach budynków i samochodów), ale buty zimowe znów wyszły na spacer. Kartka przeurocza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko. U mnie wprawdzie śniegu nie ma (na szczęście), ale krótkie kozaczki wyszły na spacer:)

      Usuń
  19. u mnie też zimnica straszna - brrr :) Karteczka śliczna ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O!!! Jakoś przeoczyłam okiennicę u Uli!
    Kartka śliczna Małgosiu. Mikołaj z bałwankiem super:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny, zimowy klimacik stworzyłaś Małgosiu! To niezwykle urokliwa karteczka.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczną kartkę stworzyłaś, piękne kolorki i super kompozycja :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle Małgosiu zachwycasz,kartka śliczna i pełna uroku :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękną scenerię stworzyłaś. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartka piękna. Okiennica jest, scenka zimowa rewelacyjna. Rogi też są. Zaliczone zadanie na szóstkę! Pozdrawiam cieplutko z mojego łóżeczka. Powaliła mnie wczoraj choroba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałą jest Twoja okiennica Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu,cudną zimową karteczkę stworzyłaś !!!
    Jest piękna i bardzo mnie zachwyciła :)
    Pozdrawiam Cię weekendowo :)
    Buźki :)
    Ps.Dziękuję mocniuchnooo Kochana za przepiękną karteczkę wraz z życzeniami świątecznymi :) Jestem ogromnie wdzięczna :) :* :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycający środek kartki, drzwi też się mi bardzo podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna kartka- wiem, powtarzam się, ale co innego można napisać, jak same cuda tworzysz?:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny, zimowy widoczek. Śliczna kartka!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super ,gdzieś ty jeszcze te papiery znalazła ja już zapomniałam że takie były,bardzo je lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elu. Na wierzchu jest papier Scrap & you "White Christmas", a w środku wykorzystałam stare kartki świąteczne:)

      Usuń
  32. Śliczna karteczka w bardzo orginalnym kształcie,
    rewelacyjny pomysł z tymi drzwiami :}
    Piękny jest ten zimowy papier .
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. W środku to nie papier, tylko fragmenty starych kartek świątecznych z reprodukcjami.

      Usuń
  33. No i nie ma wątpliwości - są rogi;) Piękna karteczka! Ja dopiero myślę, na szczęście takiego rogacza też mam;)
    Uściski Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uroczy rogaś w pięknym otoczeniu :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie! Bardzo podobają mi się brzegi okiennicy! ;) Ja nad swoją wersją wciąż myślę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko. Brzegi zrobiłam dziurkaczem EK Tools.

      Usuń
  36. Super pomysł
    Ale ale za zima nie tęsknię 🤣

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam rogi!
    i nie zawaham się ich użyć!
    Kiedyś...;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękną karteczkę przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dużo się dzieje na twojej kartce, i w środku i na zewnątrz. Zimowo, radośnie kolorowo ... super :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przecudna karteczka. Zimowa scenka wprost bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zimowy krajobraz :) rogatkowi dobrze w takiej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...