czwartek, 28 marca 2019

I znowu karteczki


Witajcie, kochani!

Ponieważ ostatnio wiosna postanowiła być wierna przysłowiu „W marcu jak w garncu” i sypnęła śniegiem pomieszanym z deszczem, to myślę, że i zimowa kartka nikogo nie zdziwi. Oto moja interpretacja mapki z marcowego wyzwania u Inki.



Z rozpędu powstała jeszcze jedna kartka bożonarodzeniowa, tym razem z brykającym rogasiem.


Ale są też wiosenne karteczki. Okolicznościowa z kwiatami i motylkiem…


… i męska – dla najlepszego stryja na świecie (zliftowałam własną kartkę, tą TUTAJ).


A Marylce bardzo dziękuję za niespodziankę:


Kochani, pozdrawiam Was bardzo ciepło i serdecznie. Niech ta wiosna przyniesie Wam tylko to, co dobre i piękne.

Pa, pa!

Małgosia

84 komentarze:

  1. Małgosiu, piękne kartki. Męska niesamowita! Rzadko mi się zdarza tworzyć kartkę dla mężczyzny i zawsze mam z tym problem, jak ją skomponować, co dodać itp. A u Ciebie tak ślicznie wszystko gra. Cudna!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu u nas we wtorek to nawet burza śnieżna była-pół godziny istnego armagedonu :(. Karteczki śliczne i zgadzam się z Izunią ta męska jest niesamowita! :)) Piękne prezenty od Marylki dostałaś :)) Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak marzec się nam udał tego roku ;) Karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jeszcze śnieg leży po rowach. A twoje kartki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki Małgosiu :) Szczególnie spodobała mi się ta męska.
    U na pogoda odrobinę się poprawiła, mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie coraz ładniej. Pozdrawiam Cię wiosennie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kartki Małgosiu! Męska jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta męska kartka bardzo przypadła mi do gustu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie przecudne kartki, no wspaniałe są. Gratuluję fajnego prezenciku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki, ale Ty tylko takie robisz! Męska świetna!
    Mam nadzieję że przynajmniej weekend będzie ciepły, bo ogród czeka;)
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niespodzianka świetna!! A kartki no cóż będę sie powtarzać , że są super i wszystkie mi się podobaj. Męski lift genialny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu, cudne kartki :) Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki Małgosiu i wspaniałe niespodzianki.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki! Ta męska rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie karteczki Małgosiu piękne, męska super. Podoba mi się ten wesoły rogaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczki ale rogaś jest przebojowy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Super cards, Malgosia!!!!!!!! Kisses!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie kartki bardzo ładne i eleganckie, zazdroszczę tych metalowych prezencikow😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko piękne są te karteczki, każda jedna mnie zachwyciła, jak Ci one pięknie wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bomba! Wszystkie są super, a męska robi szczególnie duże wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie kartki są super. bardzo pomysłowa jesteś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie karteczki bardzo mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe karteczki Gosiu a męska podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie kartki są świetne :) Najbardziej jednak podoba mi się ta męska:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cudeńka Małgosiu! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne zachwycające karteczki!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu wszystkie karteczki są super, każda inna, każda ładnie wykonana :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam szczególnie tą męską bo sama mam z nimi kłopot. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Małgosiu,piękne karteczki !!!
    Męska najbardziej mnie ujęła :)
    Pozdrawiam Cię miło :)*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kartki! Ta z aniołkiem to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gosiu swietne karteczki i ta z aniołkiem wyglada niezwykle .... Swietna robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej !!! Jakie piękne kartki i w dodatku na różne okazje !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu jakie piękne karteczki ...same cudowności :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie są bardzo ładne i gustowne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześlicne wszystkie karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne, zwłaszcza ta dla Stryja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Stryj Marek zasługuje na najpiękniejszą kartkę, bo to taki mój drugi Tato.

      Usuń
  37. piękne wszystkie kartki! mnie już zmęczyła ta mieszanka pogodowa! ja chcę ciepełka i błękitnego nieba...pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Półkole dobrze się nadaje dla aniołka, idealnie! super wygląda tak zrealizowana mapka!

    OdpowiedzUsuń
  39. Każda tak zupełnie inna, ale wszystkie fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Małgosiu przesliczne karteczki .Słonecznie serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...