czwartek, 7 marca 2019

Album pełen niezapominajek


Witajcie, moi kochani!

Ponieważ bardzo lubię kolor niebieski, ten album robiłam ze szczególną przyjemnością. Jest niebieściutki, pełen niezapominajek, miejsc na zdjęcia (formatu 9x13), zakamarków i obrazków. Nie mogło zabraknąć niezapominajkowej wróżki Cicely Mary Barker i „Dziewczynki z niezapominajkami” Danuty Muszyńskiej – Zamorskiej (pamiętacie te pocztówki z uroczymi dziewczynkami?)

Zapraszam do oglądania.



































Mam nadzieję, że album może się spodobać nie tylko wielbicielom niebieskiego:)

Pozdrawiam Was z całego serca,

Małgosia

84 komentarze:

  1. Małgoś, cudowny album! Uwielbiam tę kolekcję i Twoje albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu robisz chyba najpiękniejsze albumy jakie w sieci spotkałam. Nikt Cię nie zagnie. Każdy jest wyjątkowy i niepowtarzalny i w każdym jest coś nowego, co mnie zawsze tak mile zaskakuje. Uwielbiam te Twoje albumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie, Aguś, ale nie mogę się z Tobą zgodzić:) W sieci jest mnóstwo tak niesamowitych albumów, że moje przy nich nic nie znaczą.

      Usuń
  3. O rany i co ja mam napisać Małgosiu by wyrazić swój zachwyt? CUUUUDO!!!! W Twoich albumach jest tak ogromna moc pasji i magii, że śmiało mogę Ciebie nazwać "Czarodziejką"!! Bo czarujesz Małgosiu cuda z papierków :)) Chyba w kółko będę oglądała Twoje zdjęcia :)). Album do zakochania się :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający album Małgosiu !!! Te zapominajkowe papierki są cudne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, stworzyłaś kolejny cudny album. Piękne papiery, też je uwielbiam i podziwiam od dawna, chyba pora pociąć 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, dziękuję.
      Oj tak, są papiery, których pocięcie wydaje się profanacją:)

      Usuń
  6. Uwielbiam Twoje albumy, własnie dlatego tu jestem, jestem poczatkująca w tym temacie, i chcę bardzo, bardzo duzo się nauczyc od ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to jest arcydzieło. Cudo zrobiłaś i też kocham niebieski kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny album, pięknie skomponowałaś poszczególne strony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu patrzę i podziwiam kolejny prześlicznie przez Ciebie wykonany album!!! Wszystko idealnie dopasowane i perfekcyjnie wykonane:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu, brak mi słów- cudo po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  11. O Jezuśku jaki piękny. Nie mogę się napatrzeć. Tyle tam ciekawych zakamarków. To jak tajemniczy ogród, w którym co krok odkrywamy nowe tajemnice. Przecudny. Fakt że niebieski jest moim ulubionym kolorem sprawia, że podoba mi się podwójnie. Jesteś wielka Gosiu, Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Haniu. Niebieski jest super:)

      Usuń
  12. Małgosiu, stworzyłaś przepiękny niezapominajkowy album!!! Ma taki bajkowy klimat.
    Pozdrawiam z wielkim zachwytem:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezapominajki to jedne z moich ulubionych kwiatów :) album jest przepiękny. I ile w nim zakamarków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu już wiele razy pisałam że jesteś mistrzynią albumów !!!
    Tym razem to już mi normalnie mowę odebrało :) album jest bajeczny,oglądam zdjecia i czuję się jakbym spacerowała w zaczarowanym ogrodzie :)
    Serdeczności Małgosiu przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie - mistrzyni albumów!!! CUDOWNY - uwielbiam tą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny ! Czy ma już swojego właściciela ? Zaczarował mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu jest cudowny , piękne są te papiery w niezapominajki . I Twoje cudne skrytki i piękne dodatki. Podziwami i gratulują talentu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, jakie to przepiękne!!! Naprawdę gratuluję wielkiego talentu ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaki wiosenny, wesoły album! Uwielbiam niezapominajki! Pozdrawiam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny! Z mojej ulubionej kolekcji papierów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne niebieskości ! Motyw niezapominajek cudny !

    OdpowiedzUsuń
  22. Niebieski nie jest moim ulubionym kolorem, ale ten album zdecydowanie mi się podoba!! Przepiękny jest Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu cudo stworzyłaś, a jakby tego było mało to jeszcze w moim ulubionym kolorze:)
    Buziaki:)

    Ps. Małgosiu możesz do mnie napisać? reanja1@gmail.com
    mam pytanie, a nie mogę znaleźć Twojego @

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu.
      Już napisałam. A mój @ jest na samej górze w zakładce "Kontakt".

      Usuń
  24. Coś pięknego Gosieńko! Papierki są cudowne a Ty wykorzystałaś je w sposób zachwycający. Jesteś mistrzynią.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu stworzyłaś piękny album...cudowny jest! Pozdrowionka zasyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zachwycona tym przecudnymi i przeniebieskim albumem :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu album jest prześliczny, pięknie wszystko skomponowane, rozmieszone i świetnie wykonany. Barwo za pomysłowość :) Będzie fajna pamiątka. Kolor jak już wiadomo mój ulubiony, kocham :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest przeuroczy, każda strona jest tak romantyczna- cudo Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Uwielbiam wszystkie Twoje albumy, ale tu jest kumulacja wszystkiego co uwielbiam, czyli: niebieskości, niezapominajki, motylki, piękne grafiki itp.Mistrzostwo Gosiu!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, serdecznie dziękuję.
      Jeszcze modraszki brakuje:)

      Usuń
  30. Oczywiscie Gosiu każdemu album sie spodoba jest przecudny !!! Niezapominajki to wdzięczny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gorgeous album, Malgosia!!!!!!!! Kisses, my talented friend!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Albumik pierwsza klasa. Pewnie spodoba się niejednemu koneserowi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. o tak, Małgosiu, album na pewno spodoba się każdemu, kto go zobaczy! cudny, a pocztówki z dziewczynkami zbierałam z ogromnym zapałem. Miałam ich sporą kolekcję, ale losowe wypadki sprawiły, że zostały jedynie wspomnieniem. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Album jest zachwycający! Stworzyłaś cudną pracę! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Małgosiu fantastyczny album stworzyłaś. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny. Podziwiam cierpliwość w tworzeniu każdej strony. Majstersztyk po prostu. Jest rewelacyjny.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały album Małgosiu. Powiało wiosną:) Cudowna każda karta, wyszło cacuszko! Kocham niezapominajki, to wdzięczne kwiatuszki.
    Urocza kompozycja i wspaniałe papiery! Buziaczki Gosieńko.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jejciu jak ja kocham takie kolorki. To jest arcydzieło jeśli chodzi o wszystkie detale i kolory. Zbieram zęby z podłogi oglądają każde kolejne zdjęcie tego cuda.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...