środa, 6 lutego 2019

Serce


Witajcie, kochani!

W ostatnim tygodniu przed feriami na nic nie ma czasu, a pod stertą dokumentów sama siebie nie mogę znaleźć. Ale na zrobienie ślubnego boxa, o który zostałam poproszona, czas musiał się znaleźć. Oto on:






Dodatkowa powstała koperta na pieniężny prezent, wykonana według TEGO kursu Ani.



Box zostanie wręczony przez zaprzyjaźnioną panią Zosię synowi i synowej wraz z życzeniami płynącymi prosto z serca (życzenia są umieszone pod wieczkiem). I ja też życzę młodej parze, by ich serca przez całe życie przepełnione były wzajemną miłością. W sercu umieściłam ich imiona, dwa małe serduszka znajdziemy wśród kwiatów na wieczku. A dlaczego tyle wspominam o sercach? Bo właśnie serce jest tematem lutowej odsłony zabawy u Reni „Polszczyzna i rękodzieło”, więc zgłaszam do niej mój boxik.


Kochani, pozdrawiam Was z całego serca. Do następnego spotkania,

Małgosia

68 komentarzy:

  1. Małgosiu piękny box. Ukwiecony i delikatny.
    Powodzenia ,że stertą papierów .
    Pozdrawiam cieplutko 😀 Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko.
      Właśnie zaczęłam ferie i teraz tylko papiery scrapowe będę ogarniać.

      Usuń
  2. Przepiękny box Małgosiu zrobiłaś ...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalny, zjawiskowy, cudowny! Po prostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu box jest przepiękny, bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały box! Zainspirowałaś mnie tą koronką na brzegach wieczka, jeśli pozwolisz to kiedyś odgapię;) Wspaniale poradziłaś sobie z kopertą! Dziękuję że wspomniałaś o moim kursie:)
    My jeszcze jesteśmy przed radą, przed choinką, Walentynkami, DBI, a niestety już dawno po feriach:(
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu, Odgapiaj śmiało:)
      Ja właśnie zaczęłam ferie i już mam za sobą wywiadówki, zabawę choinkową maluchów, dyskotekę starszych i dwie rady.

      Usuń
  6. Śliczny jest :) A za chwilę będziesz mieć trochę luzu, bo chyba odpoczniesz w ferie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. W ferie zamierzam w końcu godziwie odpocząć.

      Usuń
  7. Śliczny i bardzo romantyczny box Małgosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny box. Bardzo podoba mi się wieczko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu masz dar do robienia cudownych rzeczy .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny box- Młodzi będą mieli piękną pamiątkę tego dnia.
    Małgosiu pięknie dobrane kolory i jak zwykle perfekcyjne wykonie,
    bardzo się cieszę, ze bawisz się ze mną i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace Gosiu :) mnostwo wspaniałych szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny BOX :) Ta tekturka jest super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgoś ,po prostu cudo !!!!!!!!!
    Przepiękny w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, bogato zdobiony boxik !

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny box!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu CUDO ! A ta altanka w środku to jak kropeczka nad i. Świetna jest .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna pamiatka Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woow, tak ciut zazdrość malutka, szkoda że nie dostaliśmy ani jednego takiego ślubnego boxu. :( lecz niech dla młodych, przyszłych młodych jest to cudowna pamiątka i prezent.
    Arcydzieło.!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały box, pełno kwiatów i miłości. Parze się spodoba. <3 Również życzę, wspaniałej nowej drogi życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu piękne pudełeczko. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne pudełeczko Małgosiu, dopieszczone w każdym calu. Jestem pewna, że młodzi będą zachwyceni. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu, przepiękne pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pudełko i idealnie pasuje do tematu wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Altanka przepiękna, a całość cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny boxik, świetnie skomponowany i perfekcyjnie wykonany!
    Podziwiam Twoje prace Małgosiu:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Takiej interpretacji Reni zabawy na ten miesiąc chyba nikt się nie spodziewał. Genialny box.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu,Twój boxik jest tak uroczy,że aż dech zapiera !!!
    Kompozycja kwiatowa cudowna !!! Całość pięknie skomponowałaś :)
    W imieniu żeńskim zmienić dwie literki : R na L,Y na O i dedykacja jak dla mnie,dodając,że Mój Ukochany to Konrad :) ;)
    Pięknie :) Pozdrawiam miło i przepraszam,że rzadko komentuję,ostatnio internet omijam,gdyż w realu jestem bardziej potrzebna...
    A Tobie Małgosiu dziękuję,bowiem zawsze Twoje miłe słowo znajduję u siebie,co bardzo doceniam :)
    Buziaczki :)***

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu jest CUUUUUDNY!!!!! Piękny, romantyczny, delikatny!! Jestem pod ogromnym wrażeniem kochana :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny i bardzo ciekawy w formie ślubny box. Jestem pewna, że zachwyci nowożeńców. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosiu przepiękny box,tyle w niej miłości,cieszy moje oczy,będzie miłą pamiątka dla nowożeńców,a koperta na wkład pieniężny bardzo przypadła mi do gustu.
    Zawsze nas oczarowujesz swoimi pięknymi pracami Małgosiu,buziaki zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...