niedziela, 3 lutego 2019

Kartki pełne kwiatów


Witajcie, kochani!

Dziś znów pokażę Wam ukwiecone kartki. Powstały jakiś czas temu i niektóre z nich nawet już do Was zawędrowały, a dziś dostaną swoje pięć minut ulotnej sławy. Zapraszam do oglądania.


Edycja: Ulcia znów mnie zachęciła do zabawy na blogu DIY, więc zgłaszam powyższą kartkę do kociego wyzwania.









Nie wiem, czy zauważyliście, że pomimo mojej miłości do motyli staram się ostatnio nie przesadzać i nie pakować ich na każdą kartkę:) Gdzie niegdzie jednak się pojawiają i pojawiać na pewno będą. Już nie mogę się doczekać, kiedy pojawią się te prawdziwe.

Miłej niedzieli Wam życzę i przesyłam najcieplejsze myśli, moi drodzy,

Małgosia

91 komentarzy:

  1. Przecudne karteczki Małgosiu, nie mogę się napatrzeć. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu jakie cudowne i radosne karteczki stworzyłaś. Są prześliczne :-)
    Miłej niedzieli Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu piękne kartki :) pierwszą z kotem zgłoś na wyzwanie Koci raj :) http://diytozts.blogspot.com/2019/02/40-wyzwanie-koci-raj.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne kartki, szczególnie mnie te kwiatki zauroczyły, sama je robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Darusiu. Kwiatki wygrałam w candy u Kasi Hajnas, to możesz zobaczyć wszystkie:
      http://papierowy-jarmark.blogspot.com/2018/11/listopadowa-mapka.html

      Usuń
  5. Małgosiu, przecudnej urody karteczki! Kwiatuszki robiłaś sama? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu. Kwiatuszki wygrałam w candy u Kasi Hajnas. Tutaj możesz zobaczyć wszystkie:
      http://papierowy-jarmark.blogspot.com/2018/11/listopadowa-mapka.html

      Usuń
  6. Piękne kartki, ale te kwiaty!! są cudne!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczki Gosiu, ciężko byłoby wybrać tą najładniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki :) pierwsza z kotkiem jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu cudne kartki zrobiłaś. Jestem nimi oczarowana :).

    Grafiki, Twoje kwiatki wszystko pięknie razem się komponuje :).
    Też lubię motylki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. Kwiatki nie są moje, wygrałam je w candy u Kasi Hajnas.

      Usuń
  10. cudne karteczki i wspaniałe kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie urodziwe, ale ta trzecia od góry podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo rany ile cudownych prac❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Barwnie, kwieciście, śliczne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!!! Zapachniało wiosną :-)
    A u mnie śnieg spadł w nocy i znowu biało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu. U mnie też dziś jakoś mroźniej się zrobiło. A już liczyłam na wiosnę.

      Usuń
  15. Rewelacyjne karteczki!Gosiu, czy z motylkami czy bez każda Twoja karteczka jest pięknie skomponowana i elegancka. Piękne kwiaty!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe wiosenne prace! Niosą w sobie dużo ciepła i energii.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu, tymi kwiatkami z pewnością przywołasz wiosnę :-)
    Kartki są przepiękne!
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne ;)) naprawde robia wrazenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh jak kolorowo się zrobiło od tych kwiatów i motyli :) cudne kartki zrobiłaś Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosi cudowne Twoje kartki , zachwyciły mnie foamiranowe kwiaty. Kartka z kociakiem rewelacyjna i fajnie że zgłosiłaś ją do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Kwiaty wygrałam w candy u Kasi Hajnas, tu pokazywałam je wszystkie:
      http://papierowy-jarmark.blogspot.com/2018/11/listopadowa-mapka.html

      Usuń
  21. Piękności Gosiaku;)Może tymi karteczkami wreszcie przewołasz tę wiosnę? Kwiatychy z foamiranu cudowne!A u mnie leży on ,,odłogiem" bo nie mam ochoty na tworzenie kwiatuszków, chociaż przyznam, że świetnie zdobią karteczki;)Pozdrawiam Cię Gosieńko gorąco i życzę miłego tygodnia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosieńko. Ja też nie tworzę kwiatuszków, a te wygrałam w candy u Kasi. Tu możesz obejrzeć wszystkie:
      http://papierowy-jarmark.blogspot.com/2018/11/listopadowa-mapka.html

      Usuń
  22. Małgosiu cudowne kartki, a kotek na pierwszej przesłodki. :)Dziękuję za wspólną zabawę z kocim wyzwaniem na blogu DIY-zrób to sam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karki Gosieńko,fajnie że je pokazujesz,a motyli nigdy dość,przecież są takie urocze :)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Padłam z zachwytu - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu cudne karteczki,taki wybór,wszystkie przepiękne,eleganckie i delikatne.
    Serdeczności zostawiam najmilsze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Och jak cudnie, kwieciście. Aż zapachniało wiosną. Pozdrawiam Małgosiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są Małgosiu, takie "charakterne" :) Zachwyciła mnie ta w niebieskościach, no i cudne kwiaty. Prawdziwy pracuś z Ciebie, podziwiam.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu, co jedna to piękniejsza! podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesliczne wszystkie karteczki i piękne kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne są wszystkie karteczki, ciepłe, radosne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale komponujesz, przepiękna grafika, barwy - aż brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach prawdziwe motyle to jest to!!!! No ale te na Twoich karteczkach Gosiu tez sa piekne:) jak i całe karteczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne wszystkie! Nie wiem która naj:)) Kwiatuszki cudne!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pod wrażeniem. Niesamowite są te karteczki. Ciężko jest się zdecydować która najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gosiu mnostwo cudownych karteczek, a mysle ze motylki to prawie do wszystkiego pasuja, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Małgosiu piękne karteczki i super wkomponowałaś w nie kwiatki:). Miło jest patrzeć, jak wygrana jest wykorzystana:). Pozdrawiam Cię cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu. Teraz już ich wykorzystuję, ale na początku było mi szkoda i tylko sobie oglądałam:)

      Usuń
    2. Gosieńko znam to uczucie:). Mam tak samo (hi, hi, hi), że wygrana cieszy mnie jak dziecko i trochę trwa zanim się nią nacieszę i wykorzystam:). Buziaki:).

      Usuń
  37. Sliczne kartki. TYlko się zachwycać

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne , kwiatowe kartki :) Takie najbardziej mi się podobają , a motylki nich będą jak najbardziej , to śliczny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Karteczki są przecudne .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  40. wspaniałe kartki i obłędne kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu. Kwiaty wygrałam w candy u Kasi Hajnas.

      Usuń
  41. Przepiękne karteczki ^^ ta kocia najlepsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne karteczki - kociak skradł moje serce! W imieniu DT DIY dziękuję za udział w zabawie - Aga.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...