niedziela, 18 listopada 2018

Trochę jesieni, trochę lata


Witajcie, kochani!

Za oknem już czuć zimę, a u mnie pojawi się jeszcze złota polska jesień, a nawet słoneczne lato. Wszystko za sprawą wymianki u Lidzi „Moja kartka”. W październiku obdarowałyśmy się karteczkami przedstawiającymi naszą ulubioną porę roku.


Dla Reni, która lubi jesień, zrobiłam taki oto shaker z jesiennym widoczkiem:



A ja dostałam piękną, letnią kartkę od Lucynki.


Na koniec głodomorki na balkonie, podejrzane przez szybę. Od rana do zmroku przylatują i dziobią orzechy i słonecznik.




Pozdrawiam Was ciepło i słonecznie – niezależnie od pogody i pory roku,

Gosia

80 komentarzy:

  1. Fajne kartki, shaker z jesiennym widoczkiem bardzo pomysłowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kartka bardzo oryginalna i pomysłowa :))
    Sikorki podjadają sobie dobroci u Was !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki Ja też uwielbiam lato

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki i super stołówka u Was.:) Pozdrawiam Małgosiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne zdjęcia z sikorką! A karteczka z shakerem bardzo mi się spodobała, jakie bombowe te dodatki grzybkowe.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kartki! Bardzo lubię shakery ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu a u nas dzisiaj śnieg pada :)) Taki jeszcze drobny, trochę z deszczem, ale już śnieg. Na prezentację pięknych prac każda pora jest idealna :)) A Twoja karteczka jest śliczna :) Uwielbiam shakery, a Twój z wiatrakiem jest cudny :) Piękną kartkę również dostałaś :)) Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko śliczne karteczki. Zwróciłam uwagę jak fajnie i pomysłowo poozdabiałaś te piankowe, jesienne ozdoby - taki szlaczek ma jakąś swoją fachową nazwę...tylko umknęło mi teraz z głowy - ale wygląda to super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Nie miałam pojęcia, że jest jakaś fachowa nazwa na takie szlaczki:)

      Usuń
  9. Śliczne karteczki - i Twoja i Lucynki :) Śliczny ten głodomorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małgosiu piękna wymianka, sliczne karteczki. Podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam shakery :-D U mnie tez sikoreczki latają:-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na mój balkon też sikoreczki zagladają :) śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, radosna karteczka!
    Temperatury nocą na minusie, więc też zaczęłam dokarmiać, a przy okazji mam darmowe modelki i modeli;)
    Życzę Ci Gosiu miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten jesienny wiatrak "wtopiony" w błękitne tło wygląda jak kawałek zupełnie innej rzeczywistości, jak wspomnienie. Znakomity efekt Małgosiu, bardzo mi się ta karteczka podoba. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten sheaker Gosieńko, A gości na balkonie masz wspaniałych, ale nie zazdroszczę bo ja też ma i sikoreczki i wróbelki, nieraz 8 na raz się kotłuje w karmniku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam shakery! Twoja kartka Gosiu jest przepiękna :) Równie śliczną otrzymałaś :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Małgosiu. Nigdy jeszcze nie robiłam shakera choć bardzo mi się podoba.Daje znakomity efekt. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne karteczki, shaker fantastyczny:-)
    Sikoreczki mają Gosieńko u Ciebie full wypas -nie dziwię się że tak chętnie przylatują na balkon. Wspaniale jest popatrzeć na nie choćby na zdjęciu. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosieńko! Przeurocze są obie karteczki, U mnie też co dzień jest pełno ptaszków , Uwielbiam na nich patrzeć, A dla sikoreczki wieszamy słoninkę bo to najlepiej lubi - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysiu. Jak zrobi się mroźniej to tez powieszę słoninkę i kule tłuszczowe.

      Usuń
  20. Piękna wymianka :-)Twoje shakery są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Małgosiu przede wszystkim dziękujemy:D Masz ogromne serce
    a kartki zrobiłaś cudne, zresztą jak zawsze wszystko u Ciebie jest perfekcyjne.
    Buziaki przesyłamy i Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Małgosiu cudne obie kartki , a ptaszorki świetnie uchwycone. Musiały być głodne , że tak Ci pozowały do zdjęć.
    Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  23. Super karteczki :)
    Ptaszki za oknem,już się dokarmiają to znaczy że już zima idzie !!! Świetne zdjęcie :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu, świetna karteczkowa wymianka! ja też stawiam karmnik i bardzo lubię obserwować ptaszorki tam przylatujące!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie się wymieniłyście, shaker świetny, ale głodomorki fajniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna karteczka!!! Super shaker !!!
    Ptaszki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ekstra karteczki wędrowały sobie pocztą:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Małgosiu - shaker jest rewelacyjny - piękny sielski klimacik w nim zamknęłaś a ruchome kwiatuszki dodają niezwykłego uroku :-) Brawa za pomysł! Uściski i cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Glodomorki urocze, jak i Wasze karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjne i pomysłowe kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są te karteczki. Sikoreczki mają iście królewską stołówkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne karteczki, a głodoorki urocze. Pozdrawiam Małgosi serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgosiu shaker jest śliczny a i Ty dostałaś piękną karteczkę.
    Sikoreczki dostarczają tyle miłych chwil,u mnie zarówno ja jak i moje koty uwielbiamy się patrzeć jak sprytnie uwijają się w karmniku,a oprócz sikorek częstymi gośćmi są sójki i synogarlice, które zamieszkały na mojej choince.
    Sójki wspaniale naśladują głosy kotów,siedzi sobie taka przy karmniku i miauczy,często nabieram się na te ich głosy:D
    Pozdrawiam cieplutko Małgoniu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję, Małgoś. A to spryciary z sójek, nie miałam pojęcia, że potrafią naśladować głosy.

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczności, Małgosiu przepraszam, ze mnie tak mało ostatnio u Ciebie, mam nadzieję, że wybaczysz :** załuję, że nie powalczyłam o grudniownik, gratulacje dla zwyciężczyń :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, dziękuję i nie obrażam się wcale:)
      Zapraszam na następne candy.

      Usuń
  36. Małgosiu u Ciebie jak zawsze ślicznie i z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne jesienne karteczki Małgosiu :)
    Pozdrawiam październikowo :)***

    OdpowiedzUsuń
  38. Już dokarmiasz sikorki?
    Moja mamcia, która zimą dokarmia z połowę pobliskiego lasu powiedziala, że dopóki śniegu nie ma...to fora ze dwora! ;D
    Ale nie, żeby ptaszki nie zaglądały czy stołówka może już otwarta.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, dokarmiam, bo przylatują całymi stadami na balkon. Jak jeszcze było ciepło i miałam otwarte okna, sikorka wleciała mi nawet do pokoju. A ponieważ sąsiadom wielce przeszkadzały wiśnie rosnące przy bloku i załatwili w spółdzielni ich wycięcie, to ptaszkom ubyło drzew owocowych, a więc i robaków.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...