poniedziałek, 12 listopada 2018

Chlapanie i nieskończoność


Witajcie kochani!

Co ma chlapanie do nieskończoności? To, że wpisują się w zabawę „Kolorowy zawrót głowy” u Hubki.

W listopadzie można było wybrać kartkę wielkanocną lub bożonarodzeniową. Jako że konsekwentnie robię u Hubki kartki na Wielkanoc, musiałam zmierzyć się z takimi wytycznymi:


Oto, co udało mi się stworzyć:


Chlapania pojawiają się na papierze…


… i dodatkowo pochlapałam pisankę kolorowymi tuszami.




Kolorowania wprawdzie niewiele, ale mam nadzieję, że Ewcia uzna te pokolorowane tuszami bazie.


A nieskończoność pojawiła się w październikowej edycji zabawy za sprawą niekończącej się kartki, którą można oglądać właśnie w nieskończoność.


Kiedyś już robiłam taką kartkę i bez problemu udało mi się za pierwszym razem (TU można ją obejrzeć). Tymczasem w październiku dostałam chyba jakiegoś ogłupienia i kilka baz wylądowało w koszu, bo albo się nie domykały, albo były krzywe jak wieża w Pizie. Postanowiłam w końcu odpuścić sobie ten miesiąc. Jednak Ewcia przedłużyła termin robienia niekończącej się kartki w nieskończoność, więc postanowiłam spróbować jeszcze raz. Tak się starałam nic nie pokręcić, że z tego wszystkiego zapomniałam o kolorowaniu. Trudno – będzie kolorowy zawrót głowy bez kolorowania. A moja kartka obejmuje nie tylko Wielkanoc, ale też całe Triduum Paschalne. Wykorzystałam w niej reprodukcje obrazów.
Wielki Czwartek to ustanowienie Eucharystii podczas Ostatniej Wieczerzy, więc nic innego nie mogło się tu pojawić, jak tylko słynny fresk Leonarda da Vinci.


Wielki Piątek to ukrzyżowanie – wybrałam przejmujący obraz El Greca. Troszkę wchodzi tu w paradę kolejna reprodukcja, ale myślę, że aż tak bardzo nie przeszkadza.


Wielka Sobota i czas czuwania przy grobie Chrystusa – wykorzystałam obraz Ignazio Pinazo Camarlencha.


I wreszcie Wielkanoc – tym razem reprodukcja znanego obrazu Carla Blocha.


Tak więc mam wszystkie miesiące zabawy zaliczone i z czystym sumieniem mogę czekać na wytyczne grudniowe.

Przesyłam Wam mnóstwo pozdrowień – kolorowych i nigdy się nie kończących,

Małgosia

69 komentarzy:

  1. Małgosiu, niekończąca się kartka jest wspaniała. Pomysł miałaś fantastyczny!
    Podziwiam!!!
    Ta pierwsza - cudna.
    Gratuluję!
    ... i przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś z chlapaniem - jajo wygląda bardzo oryginalnie a karteczka jest przeurocza. Niekończąca się kartka to zupełnie inna historia, to coś więcej niż kartka - wspaniała, prawdziwa i wzruszająca praca.
    Serdeczności Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Ewą, to nie tylko kartka, to cała kwint esencja tajemnicy Świąt Wielkanocnych. To kawał dobrej pracy , gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgosiu jestem pełna podziwu, poradziłaś sobie z obiema kartkami po mistrzowsku, a kartka z motywem religijnym to prawdziwe arcydzieło. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu Kochana chlap ile chcesz bo Twoja kartka jest po prostu piękna!! Cudowna dziewczynka w środku :))). Ja też mam czasami takie dni, że nic nie wychodzi więc najlepiej odłożyć robótki na troszkę i odpocząć Właśnie teraz skorzystałam z kilu wolnych dni i zrobiłam mały odpoczynek :)) Małgosiu , niekończąca się kartka jest niesamowita. Zgadzam eis z dziewczynami - oddałaś cały klimat i kwintesencję Świąt. Brawo za pomysł i wykonanie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki Małgosiu! Szczególnie podoba mi się ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Matko!!!! Małgosiu cudna jest Twoja niekończąca się kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten tryptyk Triduum Paschalnego jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza chlapano-ciapana karteczka jest przeurocza ale drugą naprawdę można oglądać w nieskończoność. Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. BEAUTIFUL - BEAUTIFUL - BEAUTIFUL Christian creation, Malgosia.
    Hugs, my talented friend.

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu masz niesamowity talent, prace, karteczki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona pierwsza karteczką! Nawet nie wiesz, jak bardzo podobają mi się te kolorki i chlapania! Ale......niekończąca powaliła mnie na kolana- jest po [prostu NIESAMOWITA!!!!!!!!!!!!!!! Super, że się nie poddałas i mogło powstać takie cudo! Gratulacje!!! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosieńko! Pierwsza karteczka jest Prześliczna, A za drugą karteczkę wielki Szacunek dla Ciebie, Kartka to za mało powiedziane , To jest Prawdziwe dzieło sztuki, Prawdziwie Boska Karteczka, Cudowna! Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te Twoje karteczki :) Można je oglądać w nieskończoność :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu, jak zawsze u Ciebie karteczki idealne i dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgosiu obie kartki są świetne, ale za tą wielkanocną należą się szczególne brawa. Pięknie dobrałaś reprodukcje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki pięknie się prezentują :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powtarzam się Małgosiu- jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chlapanie super wyszło karteczki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Małgosiu, pobuszowałam trochę po Twoim blogu dzisiaj. A wszystko jest takie piękne. Oczarowana jestem grudniownikiem, malowane i chlapane karteczki są świetne, a niekończąca się kartka mistrzostwo świata. Nigdy takiej nie robiłam i chyba pora spróbować tylko kiedy? Wena jakoś śpi a ja podróżuję. Ostatni weekend spędziłam w Krakowie a ten zbliżający się znów będę w podróży. Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejne Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  21. O kochana poszalałaś i wyszło Ci fantastycznie. Obie kartki są piękne i aż przyjemnie było je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite, zwłaszcza ten składaczek, niezwykła treśc ujęłaś na kartce, brawo Gosiu !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Obie piękne, a ta niekończąca się piękna nieskończenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczne kartki Małgosiu! Świetnie sobie poradziłaś, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Małgosiu, cudeńka - wszystko jak zawsze wspaniale skomponowane a Twoja niekończąca się kartka jest fenomenalna, nie mogę się napatrzeć :-)
    Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Patrzę o patrzę i myślę że jesteś Małgosiu niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Madziu.
      Oj, myślę, że jestem całkiem zwyczajna:)

      Usuń
  27. Świetne karteczki! Pierwsza jest kolorowa, radosna, a druga poważna, oddająca sens tych świąt.
    Miłego dnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Same wspaniałości Małgosiu,jesteś prawdziwą artystyczną duszą ❤
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem zachwycona, szczególnie zaś niekończącą się kartką...

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam niekończącą się kartkę - piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przychodzę od Ewy-Hubki, gdzie podziwiałam Twoją niekończąca się karteczkę. Sama forma jest bardzo interesująca, ale Twoja wersja mnie zachwyciła niebywale. Jest piękna i niepowtarzalna!!!
    Pozostałe karteczki, czyli te pierwsze też urodziwe. Pozwolisz, że będę zaglądać.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. pomysł zacny...i ta znajomość malarstwa!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...