wtorek, 28 sierpnia 2018

Lubimy zwierzątka


Witajcie, kochani!

Dziś post pełen zwierząt, a to dlatego, że w kartkowej wymiance u Lidzi trzeba było zrobić kartkę z ulubionym zwierzątkiem adresata.


Moja kartka poleciała do Lucynki, która lubi delfiny. Delfinek – aplikacja znalazł na niej swoje miejsce.



 

W środku też nie mogło zabraknąć tych miłych ssaków.




Dzięki opcji śledzenia przesyłki wiem, że kartka dotarła. Czy się spodobała mogę się tylko domyślać:)

Ja dostałam kartkę od Darii Etoile. A na niej oczywiście mój ulubiony ssak – kot.


I pozostając w świecie zwierząt – kilka fotek moich właścicieli balkonu, już dorosłych i pięknie wybarwionych. Niestety, niezbyt chętnych do spokojnego pozowania, ale trzeba im to wybaczyć.











Pozdrawiam Was najserdeczniej,

Małgosia

49 komentarzy:

  1. Świetna kompozycja z delfinkiem, jak wspomnienie letnich wojaży. To śliczna karteczka Małgosiu. Fajne zdjęcia zrobiłaś swoim skrzydlatym gościom!
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gości na balokonie masz przednich :) delfinkowa kartka śliczna, ten w środeczku na lince dodatkowo się obraca - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna karteczka w morskich klimatach.:) Skrzydlaci goście i piękne kwiatuszki - Twój balkon Gosiu tętni życiem.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no Gosiu karteczka pomysłowa i swietnie skomponowana :) baaardzo mi sie podoba;) a ptaszorki niezwykle wdzięczne stworzenia ! Sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosieńko! Piękną Karteczkę Zrobiłaś, A ptaszynki są urocze, Obserwuje je co dzień jak przychodzą na śniadanie - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjną karteczkę stworzylaś! Dziękuję Gosiu za zdjęcia sikoreczek. U mnie ich nie widzę tylko słyszę, kryją się wśród liści, a jeszcze ich nie dokarmiam, bo chcę by oczyszczały mój ogród ze szkodników.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. U nas wycięto drzewa, które przeszkadzały sąsiadce, co gorsza po cichu i bez pytania o zdanie wszystkich mieszkańców. Dlatego ptaki mają mniej miejsc do żerowania.

      Usuń
  7. Fantastyczna kartka Małgosiu! Wszystkie detale dobrałaś idealnie, dzięki czemu delfin wśród nich wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka powstała w a twojej pracowni Małgosiu :) Bardzo lubię morskie motywy. A sikorki to takie małe trzpioty. Dziś obserwowałam je przez okno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka powstała w a twojej pracowni Małgosiu :) Bardzo lubię morskie motywy. A sikorki to takie małe trzpioty. Dziś obserwowałam je przez okno ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu świetne kartki , bardzo mi się podoba pomysł z wykorzystaniem aplikacji , muszę koniecznie zapamiętać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypasiona karteczka! Z tą aplikacją to był świetny pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delfin Um :-) Kartka pięknie skomponowana :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam delfiny i marzę, by z jakimś się spotkać. hehehe Kartka perfekcyjna, niesamowicie mi się podoba!!!! <3 Zdjęcia Twoich ptasich przyjaciół bardzo lubię. My też w domu pomagamy ptakom, no mamy trzy gołębie psychole. hehehe Są z nami już parę lat. Miłego dnia, uściski serdeczne. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie pozdrawiam Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takiego składaczka jeszcze nie widziałam:)
    Cudny Małgosiu. Delfinek aplikacja świetnie wkomponowana w morskie klimaty:)
    Sikorka na poidełku wygląda rozbrajająco:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosieńko ale masz przeuroczych gości na balkonie, takich to aż się chce gościć codziennie :) A karteczkę zrobiłaś fantastyczną, mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu. Goście codziennie odwiedzają balkon:)

      Usuń
  17. Fajny pomysł z aplikacją, karteczka wygląda bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ fajny pomysł na kartkę! Pięknie wykonana, dopracowana. No bajer!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kartkę stworzyłaś. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajne sikorki Cię odwiedziły Małgosiu. I od razu zrobiło się weselej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Karolinko. Odwiedzają mnie codziennie:)

      Usuń
  21. Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Karteczka z delfinkiem niezwykła, a z kotkiem dostałaś przeuroczą :)
    pozdrawiam Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu bardzo wyjątkowa kartka I ciekawe rozwiązanie z delfinem na lince .
    A kartka z kotkiem, którą dostałaś urocza. Pozdrawiam serdecznie buźka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...