środa, 28 czerwca 2017

Podaj dalej z owocową nutką

Witam Was gorąco!
Kochane, dziś będzie krótko i zwięźle, bo upał nie zachęca do tkwienia przed komputerem. Otóż w marcu zapisałam się do zabawy „Podaj dalej” u Jadzi. Dostałam od niej pakę niesamowitych rozmiarów wypełnioną po brzegi wspaniałościami, których oglądanie i segregowanie zajęło mi z godzinę. Mam nadzieję, że udało mi się wszystko sfotografować; w każdym razie zapraszam do wspólnego oglądania.

Albumy Jadzi to prawdziwe majstersztyki…



Intrygujący notes, kartka – piramida i podwójny shaker.


I mnóstwo różnych różności i cudnych cudowności.  Już nawet co nieco użyłam.




Moje kochane, teraz kolej na mnie. Dwie pierwsze osoby, które wyrażą taką chęć w komentarzu, zostaną w przeciągu roku obdarowane przeze mnie papierowo – jarmarcznymi wytworami:)
A skąd owocowa nutka? Ano przez te upały jem głównie owoce. Na przykład poziomki z jogurtem naturalnym.


Pierogi z jagodami.


Albo malinki z jogurtem i ziarnami pszenicy w miodzie.


Żegnam się z Wami i zapraszam do zabawy. A teraz chyba jeszcze zaliczę wieczorny spacerek.

Pa, pa,

Gosia

57 komentarzy:

  1. Gosiu, ja się z wielką przyjemnością zgłaszam :) Cudne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, dziękuję i cieszę się, że będę mogła coś dla Ciebie przygotować.

      Usuń
  2. No dobra, jeżeli dam radę to będę druga :) zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, kurczaki, zapomniałam ci pogratulować tak wspaniałej paki przydasiow, pięknej kartki, albumu i notesu 😃

      Usuń
    2. Tinuś, dziękuję. Przyznaję, że wrzucając tego posta trochę się bałam, czy ktoś w ogóle się zgłosi:):):)

      Usuń
  3. Gosik pięknie zostałas obdarowana a znając juz twoje prace to i dziewczyny cuda dostaną. Tych pierogów z jagodami ci zazdroszczę ciutke. U mnie burza i grad wielkości przepiorczych jajek wiec spacerku nie będzie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aguś. U mnie dziś też nie obyło się bez burzy.

      Usuń
  4. Gratuluję paczuchy różności. :-)
    Ja jestem z owocami na etapie "no dobra, truskawek mam dość do przyszłego roku. O! Truskawka!" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech same przysmaki:) dziewczyny fuksiary jak nic.
    Tulam do serducha buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj te pierożki to bym rozpracowała :) Śliczne przydaśki dostałaś i wielgachną pakę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczuszkę wypasioną dostałaś, widać prezent od serca! A pierożki - mniam!!! Pozdrawiam Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu wiadomo nie od dziś że Jadzią ma wielkie serce a jej albumy to mistrzostwo. Pięknie Cię obdarowała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Jadzia jest aniołem prawdziwym.

      Usuń
  10. Witaj Małgosiu, dawno mnie u Ciebie nie było. A tu takie cuda, i takie prezenty i takie wspaniałości, że oh, ah, ale Ty zasługujesz na to.. A pierożki..ojjjj.zjadłabym, zwlaszcza, ze uwielbiam w każdej postaci.Uściski i dziękuję za pamieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko, dziękuję. Też lubię wszelakie pierożki:)

      Usuń
  11. Paczuszka od Jadzi cudna!! ale te smakołyki owocowe.....aż się głodna zrobiłam! a tu 23:00:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko, dziękuję. Owoce można jeść o każdej porze dnia i nocy:)

      Usuń
  12. Gosieńko! Naprawdę Wspaniałe Wspaniałości otrzymałaś, Pierogi Uwielbiam owoce wszystkie też. Ale ziarna pszenicy nie lubię _ Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysieńko. Ja lubię ziarna zbóż, szczególnie z miodem.

      Usuń
  13. Wspaniałości dostałaś! Kartka w kształcie piramidy? Wow, jeszcze takiej formy nie widziałam!
    Miłego dnia Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Kartka - piramida jest super i składa się na płasko.

      Usuń
  14. Gosieńko przecudne prezenty dostałaś od Jadzi:) Gratuluję kochana:)
    A takie pyszności pokazujesz, że aż się głodna zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaciu, dziękuję. Dziś też były malinki - zmiksowane z jogurtem:)

      Usuń
  15. Kochana! Paczucha faktycznie potężna, same cuda w niej :)
    A owoce to ukojenie w te gorące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne prezenty :) Pozazdrościć Małgosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne podanie, takie full wypas :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu, super paczuszkę dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak nic, wpadnę na te pierożki, bo sama nie robię ;) Buziaki posyłam <3 A paka, no cóż, chyba byłaś grzeczna,skoro u progu lipca gwiazdory Cię nawiedzają ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziulku, to paka od Anioła.
      Na pierożki zapraszam zawsze:)
      <3

      Usuń
  20. Cudowna paczka Gosieńko. Jadzia wiedziała czym sprawić Ci przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  21. Paczka wyśmienita!!! Gratulacje i usciski:):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezent iście królewski - gratuluję Ci Małgosiu! Jestem pewna, że z tych cudowności powstanie wiele kolejnych pięknych prac. Przesyłam buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow , ale Jadzia się postarała, piękne prezenciki, widzę ,że już chyba wszyscy znają Twoją miłość do motyli,bo sporo ich wypatrzyłam ;)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Saruś. Motyle często do mnie przylatują:)

      Usuń
  24. To się nazywa paczuszka na bogato :) - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taką paczkę dostać to sama przyjemność ... wspaniałości!
    Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu, wspaniale Cię Jadzia obdarowała!
    Gratuluję i cieszę się razem z Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...