środa, 27 lipca 2016

Kursowy album i losowanie w filiżance

Miłe Kobietki, witam serdecznie!

Album, którego powstanie mogłyście śledzić TUTAJ i TUTAJ został ukończony. Przyznam, że trochę byłam zła na siebie za wybór tej żółtej bazy i bardzo kwiecistych papierów. Efekt wprawdzie słoneczny i wakacyjny, ale czym tu ozdobić, żeby nie było przesady? Na szczęście przybyła do mnie paczuszka od Krysi, a w niej cały rój motyli. Śmiało mogę uznać Krysię za współautorkę tego albumu, gdyż na każdej stronie fruwają motyle od niej. A jeszcze dodałam parę innych elementów otrzymanych od Was, ale o tym po kolei. Zapraszam do wspólnego oglądania.

Na okładce miedzy innymi róże z zimnej porcelany od Danutki i serwetki z wykrojnika od Jadzi.


Na grzbiecie – szydełkowy motylek od Sarenki.


Jedną z kieszonek ozdobiłam „firankową falbanką”. A spinacz – żarówka jest od Jadzi.




Przywieszka – motylek (jak i pozostałe dwie przywieszki) – oczywiście od Krysi.




A tu pod klapką zrobiłam taki mini ogródeczek.





I znów wykrojnikowe serwetki od Jadzi.



Ostatnio wszędzie pakuję ten wodospad. Jest niesamowicie prosty i fajny, a nauczyć się go można z tego filmiku: KLIK.


A tutaj przysiadł szydełkowy motylek od Lidzi – Czarnej Damy.







Z tyłu też motylek musi być:)


Przyznam, ze podoba mi się ten motyli album. Mam nadzieje, że Wam również.

Dopisek

Tak się zastanawiałam, komu podarować motyli album, bo przecież cała radość w tworzeniu takowych wynika z tego, że powstają dla kogoś. I stwierdziłam, że skoro wczoraj były imieniny Anny, to album powinna dostać jakaś Ania. Szybki przegląd komentarzy wykazał, że trzy osóbki o tym imieniu regularnie do mnie pisują i wydaje mi się, że troszkę lubią moje albumy:) Niestety, album jest tylko jeden, więc postanowiłam oddać sprawę w ręce ślepego losu i dokonać losowania. Nad jego prawidłowym przebiegiem czuwał dobrze już znany Aleksander Szczurosław, gryzoń wielofunkcyjny. A losowanie odbyło się w motylej filiżance.







Aniu T. – gratuluję Ci serdecznie. W jednym z komentarzy powiedziałaś, że chciałabyś zobaczyć na żywo mój album. Tak więc los nie jest wcale taki ślepy i wie, co robi:) Mam tylko nadzieję, że album poznany na żywo Cię nie rozczaruje.

Ciepło wszystkich pozdrawiam i zapraszam do następnego posta, w którym pojawi się wątek miłosny:)

Gosia

Drugi dopisek (ważny!)

Gdy już było po losowaniu, zajrzałam do komentarzy pod ostatnim postem i… okazało się, że zapomniałam o jeszcze jednej Annie – o Ani Makuch. Aniu droga, strasznie Cię przepraszam za moje gapiostwo i proszę z całego serca o wybaczenie.

 

67 komentarzy:

  1. Gosieńko - Kobieto z ogromnym sercem - album jest śliczny :)
    Letni klimacik, pełen kwiatków i motyli, będzie wspaniałym wspomnieniem ciepłych dni dzięki poczynionym tam zapiskom czy zdjęciom.
    Gratulacje dla Anny - Szczęściary!
    I już wyczekuję kolejnego posta...
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję Ci serdecznie za przemiły komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło. Nowy post pojawi się prawdopodobnie jutro:)
      Buziaczki.

      Usuń
  2. Sis oj jak dobrze, ze serducho masz wielkie 😊, kurczę ja dalej walczę z remontem sypialni do końca tygodnia musimy skończyć bo M.do pracy wyjeżdża a ja sama nie poradzę. Masakra.
    Dobrze że w wolnej chwili mogę podziwiać Twój talent 💐 dziękuję za to że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, kochana, współczuje remontowych zmagań. Ale za to z drugiej strony będziecie mieć piękną funkiel nówka sypialnię:)
      Dziękuję z całego serducha, sis, że pomimo zapracowania wpadłaś do mnie i zostawiłaś miłe słowo. Lofciam:)

      Usuń
    2. Hi hi lofciam 😊😊

      Usuń
  3. Nie ma sprawy, wcale się nie dziwię że umknęły Ci moje komentarze, gdyż pojawiam się w blogosferze falami. Jak jestem to bywam i odwiedzam a jak czasem wsiąknę to mnie nie ma i nie ma...
    A co do albumu , to wyszedł przepiękny - tak się właśnie zastanawiałam jak go ozdobisz bo kolorystyka raczej trudna jak dla mnie. No cóż po raz kolejny udało ci się wyśmienicie :-) Pozdrawiam serdecznie a Ani T gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, a jednak mi głupio... Dziękuję za wyrozumiałość i przemiły komentarz i pozdrawiam najserdeczniej:)

      Usuń
  4. Cieszę się za Anię że dostanie taki śliczny album. Fajny jest mimo, że to nie moje kolory. Bo ja to oczywiście czerń hi hi z dodatkami różu lub niebieskości. Ale mimo to jestem pod ogromnym wrażeniem, że przy takich kolorach wyszedł tak świetnie. No i niezła inwazja motylków tam się znalazła :) Buziaczki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liduś, te motylki to dzięki Twojej Mamie, a Twój też tam zasiadł:) Hmmm, czyli album dla Ciebie musi być na czarnej bazie...
      Całuski serdeczne.

      Usuń
  5. Kochana, jestem jeszcze pod wrażeniem albumu Alicji, a tu kolejny <3 brawo za odwagę wyboru żółtej bazy :))) Cieplutko pozdrawiam z powiewem wiaterku i kroplami orzeźwiającego deszczyku <3 Buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziulku, dziękuję za ten wiaterek i letni deszczyk, bo u mnie upały ogromne. A żółtą bazę wybrałam bez zastanowienia, kierując się tym, że będzie czytelniejsza do obejrzenia podczas kursu. A potem byłam zła na siebie... Ale jak tu wyrzucić dobrą bazę? I w efekcie dobrze, że tego nie zrobiłam, bo album dzięki temu jest bardzo słoneczny, jak na lato przystało.
      Tulę mocno:)

      Usuń
  6. Ulala , zmasowany motyli atak ;)Ślicznie wyszło , mnie najbardziej zauroczył ten mini ogródek :) skąd Ty bierzesz te pomysły?! :)
    Buziaki

    PS. Pozdrowionka dla Aleksandra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saruś, dziękuję. Pomysły rodzą się same i to głownie już podczas robienia albumu (tzn. nie planuję wcześniej stron dokładnie).
      Całuski ode mnie i Aleksandra:)

      Usuń
  7. Małgosiu! Albumik jak zawsze przecudny, potrafisz naprawdę tworzyć cudeńka, umiesz tak ładnie to wszystko przyozdobić,podziwiam i gratuluje Ani T. którą to los obdarzył takim cudeńkiem - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Krysieńko ze te miłe słowa i za wszystkie wspaniałe motylki, które zamieszkały w albumie.
      Całuję serdecznie:)

      Usuń
  8. Każdy Twój albumik jest cudny. Cieszę się gdy oglądam kolejne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu droga, całym sercem dziękuję.

      Usuń
  9. Wow... Małgosiu piękny jest ten motyli albumik. taki bardzo wesoły i słoneczny. No cóż szczęście w losowaniach to raczej nie mam :-( Nie mniej cieszę się że albumik poleci do AnnyT to kobietka z równie wielkim sercem jak Ty .
    Buziaczki i dziękuję za kursik .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję za dobre słowo i mocno tulę:) Co do kursiku - cała przyjemność po mojej stronie:)

      Usuń
  10. alez bogactwo w tym albumie...Musze się nauczyć tego wodospadu...albo chociaz spróbować. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, spróbuj. On fajnie wygląda też na kartce.
      Ściskam:)

      Usuń
  11. kolejne cudeńko które kradnie nie tylko serce ale i duszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, całym sercem i duszą dziękuję:)

      Usuń
  12. Bajeczny ten album,kolorowy,wesoły,aż oczy rwie,a te dodatki wszystkie są po prostu zachwycające,gratulacje dla Ani,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucyś, dziękuję Ci serdecznie i przesyłam ciepłe uściski.

      Usuń
  13. Jak ja lubię te Twoje albumy! I uszczęśliwiłaś nim kolejną osobę. Pozdrawiam Małgosiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoniu, dziękuję serdecznie i mocno ściskam:)

      Usuń
  14. Piękny album Gosiu ;) Bardzo kolorowy i radosny;) No i faktycznie wiele wspaniałych artystek miało udział w jego pięknym wyglądzie ;) Gratuluję Ani wygranej ;) No i nie mogę zapomnieć o pozdrowieniach dla wspaniałego Aleksandra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, dziękuję serdecznie. Można powiedzieć, że ten album jest wytworem zbiorowym:)
      Pozdrawiam ja i Aleksander:)

      Usuń
  15. Łoł ! A to niespodzianka :) Nawet nie wiesz jak się cieszę, ja naprawdę chciałam "pomacać" Twój album. Troszkę już go przybliżyłaś opracowując taki super kursik, ale jak można dotknąć na żywo, to zawsze większa radocha :)
    Jeszcze raz dziękuję i za życzenia i za piękny album :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, cieszę się, ze album jest Twój. Możesz go "macać" do woli:):):)
      Całuski:)

      Usuń
  16. Gratulacje dla Ani - przepiękny album trafi w jej ręce.

    OdpowiedzUsuń
  17. No no piękny album, rewelacyjny, ale co ja się tam będę powtarzać:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, bardzo dziękuję, mimo powtarzania:):):)
      Całuski:)

      Usuń
  18. Małgosiu kolejne cudo stworzyłaś i kolejną osobę uszczęśliwiłaś :) jesteś chodzącym aniołem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, do anioła mi daleko, oj daleko. No i skrzydeł brak:):):)
      Dziękuję za wspaniałe słowa i mocno ściskam:)

      Usuń
  19. Gratuluję Ani, prawdziwe cudeńko dostanie :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agnieszko i bardzo ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Gratulacje dla Ani :)
    Piękny album dostanie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Moniś i pozdrawiam równie ciepło, choć za oknem burza:)

      Usuń
  21. Małgosiu, podziwiam Cię za te albumy, jak Ty to pięknie wszystko robisz. Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, miło mi bardzo:)
      Tulę najserdeczniej.

      Usuń
  22. Gosiu kolejny wspaniały album, i wcale nie przeszkadzają te kolorowe karteczki, motylki świetnie z nimi współpracują. Piękny, gratuluję Ani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tinko, serdecznie i ciepło Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Gosiu, album jest fantastyczny.
    Gratuluje Ani, że będzie go mogła naocznie obejrzeć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  24. Gosiu, album istne cudo! Motyle, ogród, to to co uwielbiam. Jakież było moje zdziwienie że o włos mógł do mnie trafić, no może o dwa włosy;) Gratuluję Ani serdecznie:)
    Powiem Ci po cichutku że zaczynam powoli dojrzewać do decyzji popełnienia pierwszego w życiu albumiku;) Zakochałam się w takim z rolek po papierze toaletowym i kto wie;)
    Buziaczki Gosieńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia, ja też zamierzam zrobić swój pierwszy w życiu album z rolek. Już mi się roleczki prostują między książkami:) Jadzia zamieściła czytelny kursik, wg którego albumik musi się udać: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/2016/07/recykling.html
      Ściskam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  25. Kochana cudowny album!!! Jestem pod wrażeniem!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, dziękuję Ci serdecznie i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  26. Prześliczny letni i pełen motyli...jak najbardziej na czasie! Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję i ciepło pozdrawiam:)

      Usuń
  27. Małgoś, och jaka szkoda, że ni nazywam się Ania... Album jest cudowny! Każda jego strona zawiera coś ciekawego, coś tajemniczego;) Fantastyczny! Pozdrawiam Cię Gosieńko cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś, było coś dla Ań, będzie też coś dla Małgorzatek:)Cieszę się bardzo, że album Ci się podoba i przesyłam mnóstwo całusów:)

      Usuń
  28. Albumik cudowny! I nawet już mnie nie dziwi ta filiżanka z motylkiem w środku. ;-)
    Gratuluję obdarowanej. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, motylki obsiadły moje życie:)
      Całuski serdeczne przesyłam.

      Usuń
  29. Aż mi żal, że nie mam na imię Ania (ha, ha). A tak serio Małgosiu to zrobiłaś kolejne cudeńko. Piękne lato pełne niespodzianek, kolorów, kwiatów i motyli. Twoje albumy są jedyne w swoim rodzaju, takiego bogactwa jeszcze nigdzie nie widziałam. Zapamiętałam Twój kursik i coraz częściej chodzi mi po głowie. Kiedyś spróbuję swoich sił ale Tobie nikt nie dorówna.
    Przesyłam buziaki na niedzielę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu. Bardzo się cieszę, że album, jak i kursik Ci się podoba. Mocno ściskam i przesyłam niedzielne pozdrowienia:)

      Usuń
  30. Buuuuuuuu..... motyle moje ukochane :**** właśnie miałam pytać co byś chciała za motyli album a tu czytam, że ma już nową właścicielkę. Ojojojojojojoj..... jaka szkoda, że nie zajrzałam wcześniej.
    Album jest wspaniały, idealny aaaaaa te motyle...... mmmmmmmiodzio :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, cieszę się, że i Ty kochasz motyle. Nie martw się, jak znów uzbieram ciekawą kolekcję motyli, powstanie nowy album - dla Ciebie. Proszę tylko o cierpliwość:)
    Tulaski:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajny motylkowy album!!! I fajnie ze powędruje do kogoś:) a ogródek jest niesamowity;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Agatko. Wszystkie albumy robię dla innych:)
      Całuski:)

      Usuń
  33. Forma albumu świetna, ale tym razem kolorystyka to nie moja bajka :) Wolę bardziej stonowane prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za formę:):):) Kolorystyka trochę szalona, ale w wakacje wolno:)
      Całuski, kochana.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...