piątek, 10 czerwca 2016

Specjalnie dla Sarenki

Kochani, witajcie!
W majowej edycji całorocznej wymiany kartkowej u Lidzi los połączył mnie w parę z Sarą, od której otrzymałam sympatycznego liska. Sarenka zaproponowała mi prywatną wymiankę, na którą z ochotą przystałam, a że moja przesyłka już dotarła do jej rąk, więc mogę Wam pokazać, co zawierała. 
Oprócz przydasi, czegoś do wypicia i zjedzenia (na słodko oczywiście), ustaliłyśmy, że wysyłamy sobie po trzy własnoręcznie wykonane rzeczy: dwie wybrane i jedną niespodziankę. Sarenka poprosiła o album i exploding box. Oto one.

Album oczywiście w ulubionych kolorach Sary.
























Exploding box ma w środku otwierane mini pudełeczko na małe co nieco.






A jako niespodziankę wykonałam taki mini albumik, który chyba nazywa się album folio.










I jeszcze dwie zakładki.


Nie zamieszczam zdjęć przydasi i rzeczy do spożycia, bo już i tak dużo tego wszystkiego. Dziękuję za cierpliwe dobrnięcie do końca:)

Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkim wspaniałego, słonecznego weekendu,

Gosia


54 komentarze:

  1. Wymianki są suuuper c'nie :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności stworzyłaś!!! Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko, co tu dużo pisać, no śliczności!!! Za te albumy to ja Cię podziwiam są fantastyczne, mają tyle dodatków i ta pięknie dopracowane. No śliczności! Dobra koniec gadania, wracam dalej je podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Lidziu, stokrotnie, a nawet tysiąckrotnie:)
      Całuski:)

      Usuń
  4. Mnogość zdjęć nie przestrasza, jedynie dokumentuje Twoją świetnie wykonaną pracę. Z przyjemnością ogląda się takie cudeńka. Album piękny, exploding box super, mini albumik i zakładeczki wspaniałe. Wymianka bardzo udana.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję. Bo trochę się bałam, że tyle zdjęć zniechęca, a z drugiej strony chciałam wszystko dokładnie zademonstrować.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Albumik folio mnie zaintrygował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to przez te intrygujące grafiki z dziewczyną - motylem.

      Usuń
  6. Małgosiu! Przecudne wszystkie prezenty zrobiłaś dla Sarenki ale najbardziej spodobał mi się ten mały albumik jest cudowny - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam Cię z całego serca.

      Usuń
  7. Cóż to za piękny prezent! Uwielbiam Małgosiu oglądać Twoje albumy, są pełne fantastycznych detali i bardzo starannie wykonane. Wyobrażam sobie ile pracy w to wkładasz. Sama noszę się z myślą o zrobieniu kilku takich albumików ale to chyba dopiero zimą bo teraz "ogród woła". Buziaczki na weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję bardzo. Oj, gdybym miała ogród, też pewnie albumy odłożyłabym na potem.
      Pozdrawiam z serca:)

      Usuń
  8. Dziękuje, dziękuję , dziękuję !:)
    Cudowne rzeczy , napatrzeć się nie mogę :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu, taki prezent dla Sary zrobiłaś, że aż szczęka opada - jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne!!! Udanego weekendu! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze ! Jestem zachwycona i oczarowana ! Dobrego tygodnia , pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wymianka widzę bardzo udana. A karteczka i boxik są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejny cudowny album. Same śliczności pokazujesz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna wymianka :) Cuda przygotowałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wrażeniem! Albumy wspaniałe i ta ilość dodatków, a wszystko świetnie dopasowane. Super! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję i bardzo cenię Twoją pochwałę - jako od twórczyni cudownych albumów.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  16. Jestem pod wrażeniem albumów.Wielki ukłon za Twoje Małgosiu zdolności.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności przygotowałaś :) Album - WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Łał !!
    Cóż więcej można dodać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, wszystkie Twoje albumy są cudowne, mogłabym mieć całą kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko dziękuję. Już chodzi mi po głowie projekt na pewien wyjątkowy album - w okolicach jesieni:)
      Z serca pozdrawiam.

      Usuń
  20. Małgosiu niesamowite sa te Twoje prace. Jestem nimi oczarowana. Widać że kochasz ten papier i chyba z wzajemnością bo wszystkie Twoje papierowe prace są jedyne i niepowtarzalne. Piękne i pomysłowe pudełeczko i oba albumy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, strasznie miło mi czytać te słowa, dzięki temu po stokroć upewniam się, że to, co robię ma jakiś tam sens. DZIĘKUJĘ!
      Tulę, ściskam i przesyłam buziaczki:)

      Usuń
  21. Wspaniałości!!! Przepiękna wymianka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne te Twoje prace! po prostu podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, album jest przepiękny. Sara na pewno mega zadowolona z wymianki, zresztą kto by nie był. Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne kolory i zdobienie kart albumu :-))) Wspaniały prezent :-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. stworzyłaś rewelacyjny zestaw, coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  26. zachwycają mnie takie albumy ilością elementów
    ale tez i ogromem pracy
    będzie piękna pamiatka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje albumy są zazwyczaj "przeładowane" - takie moje skrzywienie:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...