niedziela, 26 czerwca 2016

Na bon podarunkowy

Kochani,

witam Was w dzień tak upalny, że nie wiem czy uda mi się coś sensownego napisać. Wzmocniwszy się słuszną porcyjką lodów, postaram się jednak sklecić kilka słów:)

Bony podarunkowe to dobre rozwiązanie, gdy nie do końca znamy gust lub życzenie osoby, którą chcemy obdarować. Ale jest jeden mały problem – jak wręczyć taki bon? Niby można po prostu w kopercie, ale mnie osobiście koperta jakoś tak niezbyt dobrze się kojarzy (oprócz taj wysyłanej pocztą, oczywiście:)
Po tym wstępie mam przyjemność zaprezentować opakowanie na imieninowy bon od pracowników dla szefowej. Jest to bon do salonu piękności, tak więc na okładce szczypta paryskiego szyku.
Niestety, nie wzięłam pod uwagę, że bon jest fioletowy i środek trochę kłóci się kolorystycznie…



Pokażę Wam jeszcze kopertę na kartę podarunkową do Rossmanna…




… i zeszłoroczną pracę – też na bon od pracowników dla szefowej, tym razem do Apartu. Apart ma gotowe koperty na bony, ciemnobrązowe z logo firmy, tak więc wystarczyło tylko podrasować nieco taką kopertę na zewnątrz i od środka. Dorobiłam jeszcze tag, na którym z tyłu znalazły się życzenia.



No, to dobrnęłam do końca i dziękuję wszystkim, którzy pomimo tropikalnych upałów zechcieli znaleźć minutkę, żeby to przeczytać i zerknąć na fotki.

Pozdrawiam bardzo… no tak – gorąco:)

Gosia
 

58 komentarzy:

  1. Fajne opakowanie bonów! U mnie też tropiki, ale zbiera się na burzę! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Gosiu. Dziś u mnie już rozkoszny chłodek:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł Małgosiu. Wszystkie są śliczne ale zauroczyło mnie pierwsze opakowanie - cóż za szyk! Podobno od jutra ma być znośniej. Dziś u nas prawdziwe szaleństwo, na przemian ostre słońce, ulewa, burza a nawet grad. Tylko temperatura jakaś nieruchawa i wciąż za wysoka. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, dziś już chłodek - jest super. Cieszę się, że spodobał Ci się paryski szyk:)
      Pozdrawiam z serca:)

      Usuń
  3. Zacznę od końca;) U mnie upał zelżał i pada!!!
    Wspaniały pomysł na opakowanie bonów, nie mówiąc juz o Twoim mistrzowskim wykonaniu.
    Pozdrawiam Gosiu i przesyłam troszkę chłodu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Chłodek już do mnie dotarł - jest cudownie!
      Pozdrawiam z serca:)

      Usuń
  4. U mnie też popadało i jest chłodniej, co mnie cieszy i nie ciszy jednocześnie. Cieszy, bo ostatnio upały mnie osłabiają, nie cieszy, bo mimo osłabienia nadal wolę żar tropików od chłodu Alaski.

    Kopertki na karty podarunkowe piękne, a w tej pierwszej fiolet bonu ładnie komponuje się z żółtą bazą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anetko.
      Oj, Alaski to i ja nie lubię.
      Pozdrawiam z serca:)

      Usuń
  5. Doskonała oprawa dla bonów i super prezent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu takie koperty to doskonały pomysł, Sama zostałam ostatnio zmuszona sytuacją do zrobienia takiej koperty. Nie jest tak ładna jak Twoje ale to w końcu moja pierwsza i jestem z niej dumna jak paw.
    A Twoje to już prawdziwe dzieła sztuki, są śliczne.
    Buziaczki, u mnie już po deszczu i chłodek wręcz bym powiedziała że zimno jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, pięknie wykonałaś każdą kopertę! Pozdrawiam wakacyjnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koperty Gosiu;) Wszystkie trzy bardzo mi się podobają;)Chociaż jak przyjrzałam im się dłużej, to ta z bonem do Apartu, chyba najbardziej mi się podoba;) Pozdrawiam Cię gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas dzisiaj już chłodno , z 34 na 22 spadły temperatury i prawie szok termiczny mnie dopadł ;-))) Ale ja upałów nie lubię :-( Piękne i pomysłowe koperty na bony .Paryska , w romantycznym klimacie wpadła mi w oko :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, u mnie dziś już chłodek - aż chce się żyć.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Super fotki - hihihi :) Oczywiście chciałam powiedzieć, że super kopertki :) Pomysłowe prezenty opakowane bardzo oryginalnie i nietuzinkowo :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci sis , że ja gupia jestem :) w życiu bym takiego cuda nie wymyśliła, choćbyś mnie do kotła włożyła i gotowała nawet :** Gratuluje talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kotła mówisz? Hmmm, to mogłoby być ciekawe:):):) Sis kochana, wymyśliłabyś jeszcze lepsze, wierzę w Ciebie!
      Całuski {PBT}

      Usuń
  12. Oryginalne i ciekawe te koperty, nawet skojarzeń z nimi nie mam, ale tak zapakowane bony, to już prezent sam w sobie. Czasem rzeczywiście, wystarczy podrasować proponowaną kopertę z logiem firmy i Ty to właśnie zrobiłaś doskonale. Wszystkie trzy wersje mi się podobają.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję z całego serca. Z takimi kopertami to i ja skojarzeń nie mam, ale wręczanie czegokolwiek w takiej zwykłej, białej jakoś od razu mi się z łapówką kojarzy:):):)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  13. Jaki fajny pomysł! I wykonanie też super :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu, bardzo fajny pomysł :)
    Pozdrawiam lodowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś, dziękuję - zwłaszcza za ten lodowiec:):):)

      Usuń
  15. Piękna oprawa! Udanego tygodnia życzę, pozdrawiam! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu - Tobie również życzę wspaniałego tygodnia;)

      Usuń
  16. I Ty nas Gosieńko jeszcze gorąco pozdrawiasz? Ja po proszę dla odmiany chłodne pozdrowienia, bo takie by mi się przydały :) A co do lodów, to o tak, bardzo dobre rozwiązanie w te upały.
    Kochana co do Twoich prac, no to znowu oryginalna nie będę i będę sie w kółko powtarzać - świetne są!!! :) Bon, jaj bon, ale otrzymany w tak pięknym opakowaniu od razu podwójnie zwiększa swoją wartość :) Ściskam cieplutko hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, dziś już pozdrawiam chłodniej, bo pogoda się zmieniła jak w kalejdoskopie i miłym chłodkiem raczy.
      Dziękuję za miłe słowa i ściskam - a co tam! - gorąco:)

      Usuń
  17. Super opakowania na bony. Miło jest otrzymać tak zapakowany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł i świetne wykonanie, podziwiam! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  19. I to jest to! Bon w takim opakowaniu jest jeszcze bardziej atrakcyjny!
    Świetne masz pomysły Małgosiu, piękna realizacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, jesteś mistrzynią!!! Przepięknie ubrałaś te bony!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mistrzynią - nigdy. Ot, zakręconą pasjonatką.
      Pozdrawiam z serca:)

      Usuń
  21. Małgosiu! Opakowania porobiłaś cudowne co jedno to ładniejsze,Napewno bony w takich kopertach zyskały na wartości- Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysieńko kochana, dziękuję Ci z całego serca za miły komentarz i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  22. zabiegana szykowaniem się na pielgrzymkę i uciekająca przed tropikami, odwiedzam blogi nocami :p Kochana, oprawa bonów podarunkowych fantastyczna- jak piszesz, niby można w kopercie, ale z taka oprawą dostojniej Pozdrawiam cieplutko, kochana Gosiu <3 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana<3 U mnie tropiki już zelżały, a wręcz jest chłodnawo. Oj, ta pogoda!
      Całuję mocno:)

      Usuń
  23. Świetne!!
    Też uważam, że w takim opakowaniu to od razu inaczej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgosiu pomysły genialne- nie mówiąc o wykonaniu! Rewelacyjne prace. I bardzo pożyteczne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewciu, serdecznie i przesyłam cieplutkie uściski:)

      Usuń
  25. Piękne opakowania dla bonów zrobiłaś i do tego bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę, się, Basiu, że Ci się podobają. Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu, świetny pomysł na opakowanie bonów :) Wykonanie jak zwykle fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...