środa, 22 czerwca 2016

Magiczne zakładki

Moi kochani, witam Was magicznie!

Magicznie, ponieważ taki właśnie temat przewodni zaproponowała Lidzia w majowej wymiance zakładkowej.


Moja zakładka powędrowała do Moniki na hamaku. Usiadł na niej elf ze skrzydłami motyla, czyli taki motyli elfik. Cóż – części goście mojego bloga na pewno zauważyli, że motyle u mnie fruwają i siadają wszędzie, gdzie się da. Uważam, że motyl pasuje do wszystkiego:)


A z tyłu zakładka wygląda tak.


I jeszcze zbliżenie na motylastego elfa.


Do mnie przybyła zakładka od Sarenki. Zobaczcie, jaka cudna czapeczka z elfimi uszami!


Pasuje do książki o Muminkach:)


Pozdrawiam Was bardzo gorąco,

Gosia

 

54 komentarze:

  1. Piękna wymianka:) Śliczną zakładkę zrobiłaś:) A co do motyli, to zgadzam się w zupełności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ludko i cieszę się, że podzielasz moje zamiłowanie do motylków:)

      Usuń
  2. Takiej elfiej czapki jeszcze nie widziałam :-) Świetna wymianka :-))) Lubię takie połączenia papieru i aplikacji materiałowych ,piękne jest też tło pod elfikiem :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, tło pod elfikiem to tekturka, na której były przyczepione kupne kwiatki - odcięłam tylko napisy. Czyli recykling pełną parą:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Ciekawe nad czym tak się zadumał motylkowy elf. Uroczo wygląda na zakładce.
    Małgosiu Ty też dostałaś fantastyczną i nietuzinkowa zakładkę. Elfia czapeczka z uszami to faktyczny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam ciekawa, o czym może dumać taki motylek, ale nie chciał mi zdradzić:)
      Pozdrawiam z serca.

      Usuń
  4. Super wymianka, obie zakładeczki śliczne ! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, obie zakładki fantastyczne- czapeczka super :) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uważam , że motyl wszędzie świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładka i fajowa czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przemiła wymianka:) Obie zakładki są śliczne !!! Małgosiu bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga, oraz czytać Twoje komentarze u mnie !! Jesteś taka prawdziwa i szczera, dobrze że JESTES!!! <3 Ściskam mocno i dobrego czwartku oraz dużo twórczych pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluś, dziękuję Ci z całego serca za te słowa i za tę nić sympatii. A ja nie pozostanę dłużna i powiem, że Twoje zdjęcia przyrody trafiają prosto do mojego serca. Co do szczerości - bez niej nic nie ma sensu, jest tylko udawanie i gra, a przecież nie o to chodzi. I ja ściskam Cię serdecznie, cieszę się z Twojej obecności i przesyłam same dobre myśli<3

      Usuń
  9. Małgosiu! Piękną zakładkę zrobiłaś,A ten Elf jaki słodki tylko ciekawe o czym tak myśli :-) Również ładną zakładkę otrzymałaś - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję serdecznie. Sama jestem ciekawa, o czym taki mały motylek mógłby rozmyślać i sądzę, że o samych pięknych rzeczach. Pozdrawiam całym sercem:)

      Usuń
  10. Fajnymi zakładkami się obdarowalyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu superowa jest ta zakładka i taka "czarodziejska" . Świetny miałaś pomysł a dzyndzeliki ze sznurka jutowego i koralików genialne , Chyba się zainspiruję :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję. Sznurek jutowy bardzo lubię, a koraliki oczywiście z jakichś moich starych ozdóbek, bo kiedyś lubiłam się obwieszać świecidełkami jak nie przymierzając choinka:) Na szczęście mi przeszło (ale tylko trochę:)
      Całuski:)

      Usuń
  12. Super zakładki, ale te uszy przy czapeczce po prostu wymiatają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, te uszy są rzeczywiście super - takie elfikowate:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  13. Fajne zakładeczki - zarówno ta twoja z elfikiem, jak i ta która dostałaś w kształcie czapeczki :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odrazu przypomniał mi się serial Czterdziestolatek 😊 i odcinek z piosenką Motylem jestem Ireny Jarockiej 😆 a i juz mam piosenkę na dziś 😎 no a zakładki cudne😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sis, i jak tu nie mówić o "blogowym powinowactwie"? Właśnie wczoraj cały dzień nuciłam sobie te piosenkę:) (choć bardziej pasowałoby :motylem byłam":):):)
      Buziolki:)

      Usuń
  15. "A na razie fruwają motyle...", a czasem elfy z motylimi skrzydłami. Zakładka piękna, a czapeczka z uszami trolla bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "... tyle tego, tamtego też tyle,
      a na razie wierzymy w baśnie
      i jaśniej, i jaśniej..."
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Świetne zakładki obie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wymianka.
    Obie zakładki świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tym, ze motylki pasują do wszystkiego!:-)
    Otrzymana zakładka też super.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, to się cieszę, że podzielasz moje zamiłowanie do motyli:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pomysłowe zakładki i świetnie wykonane!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne te zakładki!! Elfowa czapeczka rewelacyjna a motylki też uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że mam kolejną bratnią duszę w uwielbieniu dla motylków:)

      Usuń
  22. Obie zakładki bardzo ładne! Pozdrawiam cieplutko!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała zakładka! Rusałka pawik jak żywy, a może jak żywa;) Czapeczka odlotowa, co do Muminków, to właśnie odświeżyłam sobie jedną część;) W dzieciństwie je uwielbiałam.
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję. Ja Muminki do tej pory lubię i mam wszystkie części, ale to może dlatego, że ponoć z wiekiem się dziecinnieje:):):)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  24. Gosiu kochana, w końcu do Ciebie dotarłam z komentarzem. Zakładeczka jest cudna, piękny ten motyli elfik, widać że uwielbiasz motyle i dobrze bo to piękne stworzenia :) A czapeczkę z elfikiem dostałaś uroczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, dziękuję Ci serdecznie i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...