poniedziałek, 6 czerwca 2016

Emerytura i niespodzianek ciąg dalszy

Kochani, witam ciepło i serdecznie.
Znalazłam dziś fotkę kartki, która powstała niemal rok temu dla koleżanki z pracy odchodzącej na emeryturę i pomyślałam, że dam jej pięć minut sławy (kartce, nie koleżance:)

Obrazek wydrukowany z Internetu – pani miała pierwotnie włosy blond, ale podmalowałam je zgodnie z kolorystyką fryzury koleżanki. Wewnątrz była wklejona specjalna ozdobna karta, na której podpisali się wszyscy współpracownicy i dyrekcja.


I jeszcze pochwalę się kolejną niespodzianką. Otrzymałam tomik pięknej poezji, tym razem od Basi z bloga Szepty serca, a wierzcie mi – w te szepty naprawdę warto się wsłuchać! Basieńko, dziękuję z całego serca – za Twoją poezję i ciepłą dedykację.


Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego tygodnia,

Gosia

44 komentarze:

  1. Gosiu, karteczka przeurocza- super grafikę wynalazłaś. Co do "Muzyki duszy"- mam, kochana, mam, i też wsłuchuję się w nią od czasu do czasu <3 Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, super prezent. :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka! :-)

    I bardzo miły prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta karteczka, a " szepty..." od Basi mam i zachwycają mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Mam więc już dwa tomiki - od dwóch wspaniałych Basieniek:)

      Usuń
  5. Małgosiu! Karteczka jest przeurocza i w takim wesołym nastroju, ładny też prezent dostałaś - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ,radosna kartka :-)))Wspaniały prezent na pożegnanie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu myślę, że już przestałaś mieć wątpliwości co do słuszności założenia bloga :-) Koleżanki Cię bardzo polubiły o czym świadczą te cudne dowody sympatii.
    A karteczka jak zawsze świetna .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, wątpliwości pierzchły w niebyt. Ja też polubiłam koleżanki bardzo mocno i cieszę się, że jestem w takim wspaniałym gronie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Kartka piękna, ale Ty przecież innych nie robisz. Poezje Basi kuszą tytułem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka z humorem, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu zrobiłaś bardzo pomysłową karteczkę, śliczna ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezent. A karteczka świetna, taka humorystyczna i kolorowa :)
    Buziaczki Gosieńko przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna i zabawna karteczka Gosiu, na pewno się spodobała.
    Prezent cudny, nie ma nic lepszego jak dobra poezja w wolnej chwili.
    Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu, dziękuję. Bardzo lubię poezję jako odskocznię od prozy życia.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  13. Bardzo zabawna,ale i jednocześnie elegancka kartka. A tomik od Basi mam i ja. Polecam czytać go wieczorem lub nocą wtedy najlepiej słychać wszystkie szepty. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marzenko. I popieram w stu procentach - poezję najlepiej czyta się nocą.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  14. Bardzo fajna!!!! Ja teraz też robiłam karteczkę dla emeryta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję, że jak będę odchodzić na emeryturę, to dla mnie też ktoś karteczkę zrobi:):):)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Małgosiu, piękna wesoła karteczka :)
    Piękny prezent otrzymałaś, już lecę poczytać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, dziękuję. Poczytaj koniecznie!
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  16. Oby Twoja koleżanka miała radosną emeryturę jak tak kartka.Cudowna kartka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję, również w imieniu koleżanki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała pomysłowa kartka z super grafiką

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu, koleżanka będzie Cię bardzo mile wspominać, bo karteczka jest naprawdę fantastyczna;)A ilustracja kojarzy mi się z takim beztroskim życiem;)Pozdrawiam Cię Gosiu cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję bardzo, bardzo. Tulę i życzę miłego weekendu:)

      Usuń
  20. Karteczka super, niepowtarzalna, niebanalna !!! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko zycząc cudownego weekendu<3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...