wtorek, 14 czerwca 2016

Co dostałam od Sarenki

Witajcie, moi mili.
Koniecznie muszę się Wam pochwalić, co dostałam dziś w paczce, która dotarła do mnie w ramach wymianki z Sarą. A jest co pokazywać!
Zgodnie z zasadami zabawy wybrałam sobie dwie rzeczy: zakładkę – szczurka i maskotkę – mysię.


Szczurek od razu zawojował moje serce, a choć gryzoń z niego, to żadnej książki nie pogryzie, tylko będzie w niej cierpliwie tkwił. Na razie wytrwale wpychał się niemal do każdego zdjęcia.


Mysia zasiądzie na półce nad moim biurkiem i będzie kibicować papierowym zmaganiom.


W ramach niespodzianki dostałam jeszcze elfią czapkę z uszami właściciela, śliczne serweteczki i szkatułkę z motylem, z której po otwarciu…


… wyfrunęły trzy szydełkowe motylki. Szczurek też je podziwiał.


A ten obrazek, przedstawiający zamek w Pszczynie, wypalił w drewnie Tato Sary. Czyż nie jest cudowny? 


Szczurek podziwia przydasie, które znalazłam w paczce.


Jest też co nieco, by nie tworzyć o przysłowiowym „suchym pysku”. Czy ja dobrze widzę?! Ktoś już się zabiera za słodycze:)


Sarenko, dziękuję za te cuda – Tobie i Twojemu Tacie.


A Was, kochani pozdrawiam i już dziś zapraszam do przeczytania posta, który pojawi się w czwartek.

Gosia

52 komentarze:

  1. Ale cudeńka :) Piękne prezenty dostałaś i bardzo ciekawskiego szczurka, który teraz będzie wszystko "kontrolował" - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem ma mnie na oku agent "Szczur":):):)
      Uściski:)

      Usuń
  2. Piękne prezenty dostałaś, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ,że paczuszka dotarła :) Dziękuję za udaną wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm chciałam napisać, że boję się szczurów, no ale jak tu się takiego bać??:D kurna inwigiluje wszystko niczym moja teściowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tego nie można się bać. Inwigilator z niego straszny, ale jest przesłodki, więc mu wybaczam:) Z braku teściowej mogę mieć chociaż szczurka:):):)

      Usuń
  5. Ale super prezenciki! Szczurek świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę świetny i leży sobie przy mnie na biurku:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Fantastyczna wymianka. Macie bardzo zdolne łapki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzenko, dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe dostałaś prezenty. Zachwycił mnie obraz, który zrobił tata Sary. Znam zamek w Pszczynie byłam tam kilkakrotnie. Pozdrawiam sedrdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten obraz wygląda jeszcze lepiej w rzeczywistości niż na zdjęciu.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  9. Pięknie zostałaś obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same śliczności, Sara pięknie Cię Gosieńko obdarowała. A szczurek widzę wszędzie pierwszy, oj będziesz miała z nim wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze szczurkiem od razu się zaprzyjaźniłam:)
      Pozdrawiam, Lidziu, ciepło:)

      Usuń
  11. Gosiu! Naprawdę prześliczne dostałaś prezenty,Ta mysia jest świetna a obrazek jest cudowny i pozostałe rzeczy też są urocze - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Krysiu, Sara zrobiła mi wspaniały prezent.
      Pozdrawiam z całego serca:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak, Basiu. Wspaniale jest obdarowywać i być obdarowanym.
      Pozdrawiam z serca:)

      Usuń
  13. Szczur pierwsza klasa. Tylko dlaczego do prasowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, żeby elegancko wchodził pomiędzy strony książki:)

      Usuń
  14. Ale fajne prezenty dostałaś!!!!!!!!
    Szczurek jest FANTASTYCZNY!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja Cię Małgosiu ale fajne rzeczy dostałaś, szczurek jest zajefajny już widzę jego przygnieciony pyszczek wystający z książki I ogonek zwisający z drugiej strony. Obrazek wypalany w drewnie to dla mnie dzieło sztuki. Fajną miałaś ta wymiankę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczurek super wygląda w książce, ale teraz wisi sobie na monitorze, żebym miała jego sympatyczny pyszczek przed oczami:)
      Obrazek rzeczywiście jest urzekający.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  16. pewnie będę się powatarzać ale powiem raz jeszcze że dobro przyciąga dobro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Basiu, i to sprawia, że ten świat jeszcze całkiem nie zwariował.
      Tulę...

      Usuń
  17. Ten wypalany obrazek jest rewelacyjny i choć pozostałym prezentom nic nie brakuje, to on je przyćmiewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Anetko. Obrazek już wisi na ścianie i cieszy moje oczy.
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  18. Wspaniała Mysia a Szczurek zawojował moje serducho :) Nie zostało mi nic innego jak Ci pozazdrościć takich wspaniałych prezentów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak - naprawdę kochane gryzonie:)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  19. Troszkę późno, ale jestem. Wspaniałościami Sara Cię obdarowała, nie ma co. Szczurek i Mysia, oj słodziaki, do tego kolorowe motyle i ten obrazek wypalany, jakże to było zrobione, bo nie kumam. Po prostu świetne wszystko, a Ty tak się przed założeniem bloga wzbraniałaś.
    Pozdrawiam cieplutko.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Danusiu, nigdy sobie nie podaruję tego, że tak się wzbraniałam. Na szczęście wspaniałe Osoby mnie zmotywowały i za uszy wciągnęły do blogosfery - i chwała im za to!
      Kochana, sama nie wiem jak metodą wypalania w drewnie można zrobić tak misterny obrazek, a oglądałam go bardzo dokładnie. Ludzie mają niesamowite talenty!
      Całuski serdeczne:)

      Usuń
  20. Fajne prezenty! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała wymianka, cudowne rzeczy dostałaś:)Ten szczurek to wszędobylski ;)
    Obrazek wypalany w drenie fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, wspaniale obdarowała mnie Sarenka (i jej Tato).
      Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Same cudeńka od Sarenki otrzymałaś, no i jej taty :)
    A na tego małego gryzonia jednak uważaj co by Ci jednak książek nie ponadgryzał bo wygląda mi na urwisa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go dobrze pilnować, no i karmić słodyczami, żeby się za książki nie brał:):):)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Kochana, uwielbiam takie prywatne wymianki- są wspaniałe i "łączą ludzi"... <3 Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziulku, oj tak. I to prawda, że "ludzi dobrej woli jest więcej".
      Pozdrawiam i przytulam<3

      Usuń
  24. Wspaniałe prezenty dostałaś :) a szczurek jest niesamowity i ten obrazek. Ogromny ukłon w stronę taty Sary. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te prezenty mnie zachwyciły.
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  25. piękne prezenciki, jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każde pozostawione słowo...